AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Del Skrevet 9. desember 2016 Da det hadde blitt slutt mellom meg og eksen min, fant jeg ut at jeg var gravid. Han ville ikke beholde barnet, og det ble veldig stygt. Jeg nektet å ta abort, da jeg hadde vært på UL og jeg var et stykke på vei. Pga dette fikk jeg heller aldri sørget eller vært lei meg over mannen jeg akkurat hadde mistet. Det utviklet seg til totalt krig, hvor jeg på en nesten daglig basis levde med terrorisering og trusler osv.. Jeg forstår sinnet hans på ett visst nivå men det var tøft (for han også). Ut av det blå nektet han plutselig for at jeg kunne være gravid og stilte spørsmålstegn ved hele graviditeten. Han fikk sjansen til å være med på en UL jeg hadde nå for noen dager siden, men dette nektet han. Og det er greit. Dessverre døde barnet i magen - samme dag jeg fikk vite kjønnet på babyen min. Jeg var totalt knust. Jeg ringte min eks, full av hat og sinne for å fortelle hva som hadde skjedd. Han ville da være med, når jeg skulle abortere barnet. Han var veldig støttende og snill mot meg dagene som fulgte etter MA'en men han følte også lettelse over at barnet var dødt, og ikke skulle få komme til verden. Jeg lot han være med på den medisinske aborten, nettopp fordi jeg i disse dagene hadde funnet mye støtte i han - på tross av hva som hadde skjedd før. Dessverre virket dette også imot sin hensikt. Mens jeg lå å aborterte, stilte han spørsmålstegn ved om jeg faktisk aborterte og ble skeptisk til det også. Dette ble gjort på sykehuset, men det hjalp ikke. Det ble bråk på sykehuset - og dette kom i veien for barnet som også kom ut. Jeg fikk ikke tid til å sørge. Idag skriker jeg bare på innsiden. Jeg dro for å få vite kjønnet men endte opp med en dødt barn jeg elsket så høyt. Det er utrolig vondt, og nå kom plutselig alt på en gang. Fyren jeg mistet (i hvert fall den han var før) og barnet jeg har mistet. Idag ligger jeg med sterke magesmerter og "rier" og jeg har aldri følt meg så alene før. Vet det går bedre etter hvert, men innimellom ser ting så mørkt ut. Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 9. desember 2016 #2 Del Skrevet 9. desember 2016 Din ekskæreste er tydeligvist selv et barn, vær kun glad for du er fri for ham Dit andet tab føler jeg virkelig med dig i, det må være helt forfærdeligt! Kan du ikke spørge hospitalet om de har en krisepsykolog eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Del Skrevet 9. desember 2016 Utrolig leit at du mistet barnet ditt. Når det kommer til kjæresten din tror jeg du skal være sjeleglad! for at du er kvitt han. Mer tarvelig fyr skal du lete lenge etter, blir kvalm av å lese om hvordan han har oppført seg. Sørg over barnet ditt, kom deg på beina og finn en bra mann som vil ha barn med deg. Eller få barn alene med donor. For å bøte på skadene her trenger du å prøve å få barn igjen på sikt.. Anonymkode: ee86b...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Del Skrevet 9. desember 2016 6 minutter siden, ElisabethGD skrev: Din ekskæreste er tydeligvist selv et barn, vær kun glad for du er fri for ham Dit andet tab føler jeg virkelig med dig i, det må være helt forfærdeligt! Kan du ikke spørge hospitalet om de har en krisepsykolog eller lignende? Tusen takk for fine ord! Dessverre var jeg riktig uheldig med sykepleieren som skulle "ta vare på meg". Jeg ble kastet ut av sykehuset når skiftet hennes var over, og hun var ordentlig fæl. Jeg satt uten noen form for informasjon i mange MANGE timer. Stilte jeg spørsmål (feks om det) fikk jeg bare dumme svar.. Mer omsorgsløs person i omsorgsbransjen tror jeg du skal lete lenge etter. Har heldigvis god støtte i familien min, men føler meg håpløs nettopp fordi jeg ikke fikk sørge når barnet mitt kom ut. TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Del Skrevet 9. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig leit at du mistet barnet ditt. Når det kommer til kjæresten din tror jeg du skal være sjeleglad! for at du er kvitt han. Mer tarvelig fyr skal du lete lenge etter, blir kvalm av å lese om hvordan han har oppført seg. Sørg over barnet ditt, kom deg på beina og finn en bra mann som vil ha barn med deg. Eller få barn alene med donor. For å bøte på skadene her trenger du å prøve å få barn igjen på sikt.. Anonymkode: ee86b...00b Tusen takk! Ja, en gang i fremtiden så håper jeg at jeg får en ny sjanse. Følelsen av en liten spire i magen fylte meg med kjærlighet og jeg vet nå med sikkerhet hva jeg ønsker for meg selv i fremtiden! TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 9. desember 2016 #6 Del Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for fine ord! Dessverre var jeg riktig uheldig med sykepleieren som skulle "ta vare på meg". Jeg ble kastet ut av sykehuset når skiftet hennes var over, og hun var ordentlig fæl. Jeg satt uten noen form for informasjon i mange MANGE timer. Stilte jeg spørsmål (feks om det) fikk jeg bare dumme svar.. Mer omsorgsløs person i omsorgsbransjen tror jeg du skal lete lenge etter. Har heldigvis god støtte i familien min, men føler meg håpløs nettopp fordi jeg ikke fikk sørge når barnet mitt kom ut. TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Det var da så lidt Synes nu fortsat du bør finde en psykolog! Og kan ikke forestille mig du ikke har ret til at få det bevilliget på den ene eller anden måde. Søg evt egen læge og forklar situationen? Ved præcist hvad du mener med uforløst sorg, det er noget af det værste man kan gå rundt med :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Del Skrevet 9. desember 2016 20 minutter siden, ElisabethGD skrev: Det var da så lidt Synes nu fortsat du bør finde en psykolog! Og kan ikke forestille mig du ikke har ret til at få det bevilliget på den ene eller anden måde. Søg evt egen læge og forklar situationen? Ved præcist hvad du mener med uforløst sorg, det er noget af det værste man kan gå rundt med :/ Ja det er den største sorgen.. Tusen takk for tips - jeg skal absolutt gjøre det! Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. desember 2016 #8 Del Skrevet 9. desember 2016 Føler veldig med deg og håper du tar deg tid til å sørge ordentlig. På englesiden.no er det et forum for de som mister etter uke 15 i svangerskapet, der kan du snakke med andre som har opplevd det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 9. desember 2016 #9 Del Skrevet 9. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er den største sorgen.. Tusen takk for tips - jeg skal absolutt gjøre det! Anonymkode: 4a21a...c1a Lykke til! Går forøvrigt selv i behandling for en ret stor sorg i øjeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Del Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, ElisabethGD skrev: Lykke til! Går forøvrigt selv i behandling for en ret stor sorg i øjeblikket Det unner jeg deg IKKE. Masse lykke til, til deg også. Ord blir selvfølgelig tomme, men håper du får støtte der og de rundt deg <3 TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #11 Del Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, Chroma skrev: Føler veldig med deg og håper du tar deg tid til å sørge ordentlig. På englesiden.no er det et forum for de som mister etter uke 15 i svangerskapet, der kan du snakke med andre som har opplevd det samme. Dette har jeg ikke hørt om. Men virker som et utrolig flott tiltak. Er alltid fint å snakke med noen som har stått i det samme. tusen takk <3 TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. desember 2016 #12 Del Skrevet 9. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg ikke hørt om. Men virker som et utrolig flott tiltak. Er alltid fint å snakke med noen som har stått i det samme. tusen takk <3 TS. Anonymkode: 4a21a...c1a Ja, det er mange flotte damer der inne <3 Mange forskjellige situasjoner, noen mister sent i svangerskapet, andre i krybbedød, noen tidlig i svangerskapet. Men alle blir like godt tatt imot. Anbefales på det varmeste <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå