Gjest FarDareisMai Skrevet 11. desember 2016 #121 Skrevet 11. desember 2016 6 minutter siden, Cavatina skrev: Denne tråden er som klokken: Går og går. Om man slutter å svare i den og ignorerer tråden, vil den gå over av seg selv. Jepp, har delt ut nok av min visdom for i kveld. Det er slitsomt å være så innmari smart, skal jeg si deg. Med dette trekker jeg meg tilbake for å tilbringe litt rekreasjonstid med hundene og tegningene.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #122 Skrevet 11. desember 2016 34 minutter siden, FarDareisMai skrev: Jo. Du har gjort det. Ropt etter moderator når diskusjonene ikke gikk i din favør, sagt at folk mobbet deg når de var uenige, sagt at folk var misunnelige, mao, du anstrenger deg veldig for å forsvare deg, og vridd deg unna når folk har stilt deg kritiske spørsmål. Jeg spurte deg tidligere om hvorfor vi skulle diskutere dagboken din, og du ville ikke svare. Det betyr at bloggen din ikke er noe annet enn en finere dagbok, og at den ikke har substans nok til å bli diskutert. Alle trådene om bloggen din ender som regel opp med at det er deg og din oppførsel som blir diskutert. Har du tenkt over hvorfor? Igjen, har ingenting imot deg, men vil at du skal tenke litt. Det er ikke sånn som du fremstiller det her, men klok av skade har jeg lært at det er best å ikke kommentere imot Det blir det bare verre av.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #123 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 1 time siden, HenLu skrev: Dette er som en togulykke. Anbefaler bloggeier å slutte og svare, for dette ble jammen meg pinlig for TS/bloggeier. Dette er en ekte pute-tråd! Og ja, bloggen er kjedelig. Vært innom en gang, aldri igjen. Mest pga den pinlige oppførselen her inne Dette er ikke pinlig for meg som hverken TS i annen tråd eller bloggeier. Jeg har ikke gjort noe som tilsier at dette skulle være pinlig for meg. Jeg svarer på det jeg ønsker akkurat som dere. Endret 11. desember 2016 av Lovelulu
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #124 Skrevet 11. desember 2016 44 minutter siden, Loffeliten skrev: Nei, alle andre bloggere gjør faktisk ikke det. Kanskje ikke alle, men mange gjør det
skruf Skrevet 11. desember 2016 #125 Skrevet 11. desember 2016 22 minutter siden, Lovelulu skrev: Dette er ikke pinlig for meg som hverken TS eller bloggeier. Jeg har ikke gjort noe som tilsier at dette skulle være pinlig for meg. Jeg svarer på det jeg ønsker akkurat som dere. Så du er altså ts (trådstarter) for denne tråden??? Da må du isåfall være registrert med flere brukere, for det er ikke lovelulu-brukeren som har opprettet denne tråden.... 5
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #126 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 21 minutter siden, skruf skrev: Så du er altså ts (trådstarter) for denne tråden??? Da må du isåfall være registrert med flere brukere, for det er ikke lovelulu-brukeren som har opprettet denne tråden.... Nei jeg er ikke trådstarter for denne tråden, men den andre tråden dere snakker om! Jeg har fortsatt 1 bruker. Jeg har endret litt på kommentaren så dere skjønner jeg mente andre tråder jeg har startet eller evt starter. Endret 11. desember 2016 av Lovelulu
Lapper Skrevet 11. desember 2016 #127 Skrevet 11. desember 2016 6 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei jeg er ikke trådstarter for denne tråden, men den andre tråden dere snakker om! Jeg har fortsatt 1 bruker. Du sier jo at du er trådstarter?? Men du mener vel ikke denne tråden så klart 1
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #128 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, Lapper skrev: Du sier jo at du er trådstarter?? Men du mener vel ikke denne tråden så klart Nei selvsagt ikke..Har svart på dette også.
jukkapalme Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #129 Skrevet 11. desember 2016 Jeg er ikke Kari Marita og hun er ikke meg! Jeg kjenner henne ikke og jeg bor langt unna Trøndelag. Jeg bare syns bloggen hennes er ekte og koselig selv om jeg ikke deler hennes veskesmak. Men er visst ulovlig å like en ikke-toppblogg her inne... 1
Gjest Hummingbird1 Skrevet 11. desember 2016 #130 Skrevet 11. desember 2016 Foregår dette tullet ennå😱😱😱 Jeg blir helt matt...! Er det virkelig mulig?!?! 1
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #131 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, Hummingbird1 skrev: Foregår dette tullet ennå😱😱😱 Jeg blir helt matt...! Er det virkelig mulig?!?! Ja det er visst det Endret 11. desember 2016 av Lovelulu
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #132 Skrevet 11. desember 2016 Det er bare en ting å gjøre, og det er å riste på hodet..
Gjest FarDareisMai Skrevet 11. desember 2016 #133 Skrevet 11. desember 2016 Faktisk så tviler jeg på at @Lovelulu og @Spekulasjoner&hets er samme person. De har for forskjellig språkstil, og Lovelulus språk er ganske distinkt og lett gjenkjennelig, samt at Spekulasjoner har en annen argumentasjonsstil enn LL. Dæven, det gjorde godt å ta en pause med hundene, så nå kan jeg beære dette togvraket av en tråd med mitt briljante vidd og skarpe observasjonsevner.
Edie Skrevet 12. desember 2016 #134 Skrevet 12. desember 2016 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod.
Anbefalte innlegg