Gå til innhold

Karimaritas


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel like stor grunn til å diskutere denne bloggen som Sofie Elise sin vel. Blogg er blogg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Er vel like stor grunn til å diskutere denne bloggen som Sofie Elise sin vel. Blogg er blogg! 

Får vel si takk for det da😊 Det tar jeg som et komplement 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lovelulu skrev:

Får vel si takk for det da😊 Det tar jeg som et komplement 😊

Jeg liker bloggen din jeg, den er ekte. Veskene er ikke helt min smak, men bloggen din er jo mye mer enn bare dem. Utrolig flink du har vært med vektnedgang også og kattene og hundene dine er veldig søte. :) Rett og slett en koselig blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Slutt. Bare vær så snill og SLUTT!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem skal slutte? Jeg? Fordi jeg laget en stakkars tråd? Man lager tråder om hva man vil så lenge det ikke strider mot reglene, du vet det? :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Slutt. Bare vær så snill og SLUTT!!!!!!!!!!!!!!!!

ja vær så snill og slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Slutt. Bare vær så snill og SLUTT!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva er problemet Ditt?

Du trenger hverken gå inn eller kommentere alt som har med denne bloggen å gjøre.

Du gjør deg selv til latter med å legge igjen denne kommentaren her.

Slå aV mobil og finn på noe annet. 

 

Endret av Timaras
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Jeg liker bloggen din jeg, den er ekte. Veskene er ikke helt min smak, men bloggen din er jo mye mer enn bare dem. Utrolig flink du har vært med vektnedgang også og kattene og hundene dine er veldig søte. :) Rett og slett en koselig blogg. 

Tusen takk, det setter jeg veldig stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lapper skrev:

Hvor lang tid tar det før denne tråden blir stengt?

Du håper tydligvis det skjer..Men kanskje er det håp om at den får stå hvis noen slutter å kverulere og krangle..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoflashing til de grader og bloggen er et prima eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil. Får vondt i øyene av logoene som er på alt fra negler til vegger og interiør, fremstår som krampaktig forsøk på nyrik stil. Kvaliteten på bloggen er heller ikke særlig høy når det gjelder innhold og bilder. Er nok en grunn for den ikke er på topplisten iallfall når det gjelder det estetiske.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen har dalt nedover lista på blogg.no, så er vel på tide at noen lager en ny tråd for å få bloggen oppover på blogglista igjen.. igår var den på 77 plass, forrige uke var den ikke på lista i det hele tatt, og nå er den på hundre-og-et-eller-annet-plass.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, skruf skrev:

Bloggen har dalt nedover lista på blogg.no, så er vel på tide at noen lager en ny tråd for å få bloggen oppover på blogglista igjen.. igår var den på 77 plass, forrige uke var den ikke på lista i det hele tatt, og nå er den på hundre-og-et-eller-annet-plass.. 

Dette har jeg sagt flere ganger. Men hun påstår jo selv at " nei,,,jeg har ikke flere lesere selv om bloggen blir omtalt her inne"

Herregud.. Trenger ikke være verken Einstein eller Rakettforsker for å se at det er dette de prøver på. Og særlig i helgene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lapper skrev:

Dette har jeg sagt flere ganger. Men hun påstår jo selv at " nei,,,jeg har ikke flere lesere selv om bloggen blir omtalt her inne"

Herregud.. Trenger ikke være verken Einstein eller Rakettforsker for å se at det er dette de prøver på. Og særlig i helgene.

Men kjære deg, jeg kjenner jo ikke personen som har startet tråden engang. Og hva er det med deg og de helgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, skruf skrev:

Bloggen har dalt nedover lista på blogg.no, så er vel på tide at noen lager en ny tråd for å få bloggen oppover på blogglista igjen.. igår var den på 77 plass, forrige uke var den ikke på lista i det hele tatt, og nå er den på hundre-og-et-eller-annet-plass.. 

Joda bloggen var på lista den, for lista går helt til 200 plass. Men for meg er faktisk ikke den lista noe særlig viktig, for jeg er glad for de leserne jeg har, og som liker bloggen min slik den er. Jeg prøver ikke å bli noen topp blogger heller, om noen skulle tro det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...