Lapper Skrevet 11. desember 2016 #101 Skrevet 11. desember 2016 5 minutter siden, Lovelulu skrev: Akkurat, og jeg har ikke startet denne tråden Jeg er bruker her på KG akkurat som dere, og diskuterer i de trådene jeg ønsker Men hva med denne andre tråden om deg som du startet opp i sommer? Den dro du plutselig igang i går selv om den har ligget dø siden sommer. å du sa du ville starte på igjen fordi de andre som omhandlet deg var borte?
Lapper Skrevet 11. desember 2016 #102 Skrevet 11. desember 2016 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er jo det samme om og om igjen. Mitt inntrykk er at hun forsøker å holde liv i denne tråden for å få klikk til bloggen Hun gjør dette kun for å få klikk på bloggen. Å det irriterer meg så inni ...... 5
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #103 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, FarDareisMai skrev: Samme tenker jeg også, siden bloggeier har snodd seg unna spørsmålene mine med intetsigende og generelle svar. Temaene hun tar opp i bloggen sin kunne fint ha blitt diskutert i andre underforum, f.eks merkevesker i klær og mote forumet, eller generell debatt-forumet. Eller slankemetodene hennes i underforumet for helse og kosthold. Men hun vrir seg unna, så det er tydelig at hun ønsker fokus på bloggen, ikke temaene i seg selv. Jeg er ikke nødt til å svare på noen spørsmål, det bestemmer jeg selv. Fordi om denne tråden er om min blogg, velger jeg selv hva jeg vil svare på og diskutere, akkurat som dere andre her. Endret 11. desember 2016 av Lovelulu
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #104 Skrevet 11. desember 2016 8 minutter siden, Vilunich skrev: Jeg har som prinsipp å ikke si noe her på KG med mindre det er for å forsvare eller rose - men sliter litt her.. nettopp fordi jeg hele tiden ser på blogg.no at bloggeren betaler for "shoutouts" og forside, imens hun hardnakket påstår å ikke "bry seg om lesertall" her inne. Det sier seg jo selv at en som "ikke bryr seg" heller ikke bruker penger på å bli sett på forsiden... og det at hun svarer ALLE her inne, og ikke kun de provoserende og/eller spørrende - enten det er med en emoji eller tekst, viser for meg tydelig at hennes ønske er å holde tråden "het"... denne tråden handler om den mest uinteressante bloggen jeg noen sinne har sett. der brøt jeg positiv-løftet mitt.. uff... men(!) dette er vondt å se på - så man mååååå nesten si noe Jeg shouter noen innlegg som alle andre bloggere gjør, det betyr ikke at jeg ønsker å bli en toppblogger
Gjest FarDareisMai Skrevet 11. desember 2016 #105 Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Hva om jeg er fornøyd med bloggen min som den er da, skal jeg forbedre den bare for noen mener den ikke er bra nok? Jeg har lesere som er fornøyd med bloggen jeg, og det er de som liker bloggen som betyr noe for meg. Ingen blir plaget til å lese bloggen Det er fint du er fornøyd, men hvorfor trangen til å shoute bloggen din, samt at du hele tiden må understreke at du er så fornøyd. Hvem prøver du å overbevise? Vi er jo strengt tatt ikke viktige i ditt liv, så det er ikke oss du bør overbevise. Du bruker mye tid og krefter på å overbevise en gjeng med fremmede om at du er fornøyd når adferden din sier noe annet. Hadde du ignorert oss og fortsatt med å kose deg med vesker, hundene og bloggen din, ja, da skulle jeg ha trodd på deg. Jeg kjenner deg ikke og ønsker deg ikke noe vondt, men dette må da være slitsomt å hele tiden være på alerten og forsvare alt du gjør overfor folk som du ikke har med å gjøre ellers.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #106 Skrevet 11. desember 2016 27 minutter siden, FarDareisMai skrev: Det er jo bra for deg. Så hvis du er fornøyd, hvorfor trangen til å dra opp bloggen din her på kg, spesielt når trådene har ligget døde en stund? Fremdeles ingen gode argumenter fra din side. Not impressed. Jeg har ikke dradd opp noe som helst Kommenterer bare i tråden som dere andre her
Fantastica Skrevet 11. desember 2016 #107 Skrevet 11. desember 2016 Du dro opp den andre tråden. Hvorfor? 4
Edie Skrevet 11. desember 2016 #108 Skrevet 11. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, kommentarer til moderering og svar til dette. Edie, mod.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #109 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, FarDareisMai skrev: Det er fint du er fornøyd, men hvorfor trangen til å shoute bloggen din, samt at du hele tiden må understreke at du er så fornøyd. Hvem prøver du å overbevise? Vi er jo strengt tatt ikke viktige i ditt liv, så det er ikke oss du bør overbevise. Du bruker mye tid og krefter på å overbevise en gjeng med fremmede om at du er fornøyd når adferden din sier noe annet. Hadde du ignorert oss og fortsatt med å kose deg med vesker, hundene og bloggen din, ja, da skulle jeg ha trodd på deg. Jeg kjenner deg ikke og ønsker deg ikke noe vondt, men dette må da være slitsomt å hele tiden være på alerten og forsvare alt du gjør overfor folk som du ikke har med å gjøre ellers. Jeg er hverken på alerten hele tiden eller prøver å overbevise noen om noe som helst. Jeg diskuterer bare i denne tråden som dere gjør
Gjest FarDareisMai Skrevet 11. desember 2016 #110 Skrevet 11. desember 2016 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg er ikke nødt til å svare på noen spørsmål, det bestemmer jeg selv. Fordi om denne tråden er om min blogg, velger jeg selv hva jeg vil svare på og diskutere, akkurat som dere andre her. 6 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg er ikke nødt til å svare på noen spørsmål, det bestemmer jeg selv. Fordi om denne tråden er om min blogg, velger jeg selv hva jeg vil svare på og diskutere, akkurat som dere andre her. Så da får vi også lov til å være uenig eller kritiske til bloggen din, uten at du skal legge føringer for hva vi skal si eller mene? Det du sier samsvarer ikke med adferden din tidligere.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #111 Skrevet 11. desember 2016 10 minutter siden, Lapper skrev: Men hva med denne andre tråden om deg som du startet opp i sommer? Den dro du plutselig igang i går selv om den har ligget dø siden sommer. å du sa du ville starte på igjen fordi de andre som omhandlet deg var borte? Den tråden handler ikke om meg.
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #112 Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, FarDareisMai skrev: Så da får vi også lov til å være uenig eller kritiske til bloggen din, uten at du skal legge føringer for hva vi skal si eller mene? Det du sier samsvarer ikke med adferden din tidligere. Jeg har aldri nektet dere noe som helst
Aintnofun Skrevet 11. desember 2016 #113 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, Lovelulu skrev: Den tråden handler ikke om meg. Nei, men du prøver jo å få den til å handle om deg 2
Lovelulu Skrevet 11. desember 2016 #114 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, Aintnofun skrev: Nei, men du prøver jo å få den til å handle om deg Det har jeg ikke gjort.
Gjest Loffeliten Skrevet 11. desember 2016 #115 Skrevet 11. desember 2016 14 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg shouter noen innlegg som alle andre bloggere gjør, det betyr ikke at jeg ønsker å bli en toppblogger Nei, alle andre bloggere gjør faktisk ikke det.
Cavatina Skrevet 11. desember 2016 #116 Skrevet 11. desember 2016 Denne tråden er som klokken: Går og går. Om man slutter å svare i den og ignorerer tråden, vil den gå over av seg selv. 1
Gjest FarDareisMai Skrevet 11. desember 2016 #117 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg har aldri nektet dere noe som helst Jo. Du har gjort det. Ropt etter moderator når diskusjonene ikke gikk i din favør, sagt at folk mobbet deg når de var uenige, sagt at folk var misunnelige, mao, du anstrenger deg veldig for å forsvare deg, og vridd deg unna når folk har stilt deg kritiske spørsmål. Jeg spurte deg tidligere om hvorfor vi skulle diskutere dagboken din, og du ville ikke svare. Det betyr at bloggen din ikke er noe annet enn en finere dagbok, og at den ikke har substans nok til å bli diskutert. Alle trådene om bloggen din ender som regel opp med at det er deg og din oppførsel som blir diskutert. Har du tenkt over hvorfor? Igjen, har ingenting imot deg, men vil at du skal tenke litt. Endret 11. desember 2016 av FarDareisMai
Fantastica Skrevet 11. desember 2016 #118 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, Cavatina skrev: Denne tråden er som klokken: Går og går. Om man slutter å svare i den og ignorerer tråden, vil den gå over av seg selv. Jepp. Da avslutter jeg mitt lunkne engasjement i denne tråden. 2
Timseh Skrevet 11. desember 2016 #120 Skrevet 11. desember 2016 Dette er som en togulykke. Anbefaler bloggeier å slutte og svare, for dette ble jammen meg pinlig for TS/bloggeier. Dette er en ekte pute-tråd! Og ja, bloggen er kjedelig. Vært innom en gang, aldri igjen. Mest pga den pinlige oppførselen her inne 2
Anbefalte innlegg