Gå til innhold

Karimaritas

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, skruf skrev:

Jeg venter fortsatt i åndeløs spenning på svar..

Don't hold your breath, dette kan ta sin tid...

• Liker 4
Skrevet

Nei, nå er jaggu fotballkampen over, og jeg skal krølle meg sammen i armkroken til min kjære og se film. Det var en underholdende lørdagsaften, takk for laget, folkens. Kos dere videre. :)

• Liker 2
Skrevet

Noe så tåpelig som dette her har jeg aldri vært utsatt for. Makan til oppførsel har jeg aldri sett! Ikke rart det er krig i denne verden, når det blir så mye oppstyr av en blogg..:helen: For oppmerksomheten!

Skrevet
9 minutter siden, Lovelulu skrev:

Noe så tåpelig som dette her har jeg aldri vært utsatt for. Makan til oppførsel har jeg aldri sett! Ikke rart det er krig i denne verden, når det blir så mye oppstyr av en blogg..:helen: For oppmerksomheten!

Kan du svare meg?

Skrevet
43 minutter siden, skruf skrev:

Jeg venter fortsatt i åndeløs spenning på svar..

Svar får du ikke. Ikke jeg heller 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Svar får du ikke. Ikke jeg heller 

Hvordan kan dere forvente svar..Uansett hva jeg sier blir det jo feil.

Skrevet
7 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hvordan kan dere forvente svar..Uansett hva jeg sier blir det jo feil.

Jeg spurte hvorfor du fortsatt svarer her inne etter du sa at du melder deg ut av tråden pga usaklighet. Skulle ønske du kunne svare på det spørsmålet. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Linnpinn9 skrev:

Jeg spurte hvorfor du fortsatt svarer her inne etter du sa at du melder deg ut av tråden pga usaklighet. Skulle ønske du kunne svare på det spørsmålet. 

For å forsvare meg fra alle usaklighetene. Men nå melder jeg meg ut av denne tråden! :nissekonekyss:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Lovelulu skrev:

For å forsvare meg fra alle usaklighetene. Men nå melder jeg meg ut av denne tråden! :nissekonekyss:

Hvor mange minutter tar det denne gangen?

• Liker 5
Skrevet

Folkens, hva med å bare la LoveLulu trekke seg rolig ut av tråden uten at provosere frem respons. Da kan tråden dø ut :)

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, gjestgitt skrev:

Folkens, hva med å bare la LoveLulu trekke seg rolig ut av tråden uten at provosere frem respons. Da kan tråden dø ut :)

Det har blitt prøvd i en tidligere tråd.. 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og en mengde svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
16 timer siden, Lapper skrev:

Hvor mange minutter tar det denne gangen?

Så lenge det er saklig diskusjon på denne tråden, vil jeg diskutere her 😊

Skrevet
17 timer siden, Lovelulu skrev:

Ok.

Skrevet
17 timer siden, gjestgitt skrev:

God ide :)

Skrevet (endret)
17 timer siden, gjestgitt skrev:

Jeg kommer ikke til å trekke meg mer ut av denne tråden/diskusjonen enn dere andre. Men er helt greit det blir slutt på all provokasjonen, for det kommer det ikke noe godt ut av. Det er helt greit det diskuteres på denne tråden, men det må vel være mulig å holde en diskusjon på et saklig nivå :)

Endret av Lovelulu
Skrevet

Tråden fremstår så underlig etter å ha tatt noen forholdsregler :kari:

Skrevet
4 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Tråden fremstår så underlig etter å ha tatt noen forholdsregler :kari:

Syns den er helt grei jeg :Nikke:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...