Gå til innhold

Karimaritas

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Lapper skrev:

Men vil du fortsatt påstå at trådene om deg her inne,ikke har noe innvirkning på hvilken plass du har på blogglisten?

Ja, ihvertfall ikke stor innvirkning. Men om tråden skulle ha innvirkning (for det er bare en tråd), så er jeg jo ikke den eneste bloggeren som blir omtalt her inne. Å hvorfor er du så opptatt av det egentlig? Er det et problem for deg isåfall?

Skrevet
2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er ihvertfall helt motsatt av hva Paprikadama hevder. Hun får jo ikke innvilget svangerskapsstønad pga alle besøkende på bloggen, takket være tråder her inne. 

Men om det så skulle være slik at en får mer klikk og reklame for bloggen sin når det er en tråd om den her inne, er det et problem for dere?

Skrevet
1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Men om det så skulle være slik at en får mer klikk og reklame for bloggen sin når det er en tråd om den her inne, er det et problem for dere?

Nei, jeg har ikke problemer med at du får økt trafikk til bloggen din. Hyggelig for deg det, men jeg tviler på at antallet faste lesere øker noe særlig. Det jeg derimot syns er veldig rart, det er at du lager alle trådene selv og sørger for å holde liv i dem også. Det er pinlig og helt bak mål. 

Og hvor har det blitt av din største fan, Snuppeni? Plutselig forsvunnet. Og alle innleggene hennes har forsvunnet fra loggen. Snodig det der. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nei, jeg har ikke problemer med at du får økt trafikk til bloggen din. Hyggelig for deg det, men jeg tviler på at antallet faste lesere øker noe særlig. Det jeg derimot syns er veldig rart, det er at du lager alle trådene selv og sørger for å holde liv i dem også. Det er pinlig og helt bak mål. 

Og hvor har det blitt av din største fan, Snuppeni? Plutselig forsvunnet. Og alle innleggene hennes har forsvunnet fra loggen. Snodig det der. 

Denne tråden har ikke jeg laget, og kjenner heller ikke personen som har laget den. De trådene jeg laget er ikke om min blogg. Jeg diskuterer ikke brukere her inne. Det er brukerdebatt og ikke lov. Jeg har vel ikke holdt mer liv i tråder her inne enn noen annen. Men tråder er vel til for å holdes liv i også, det er vel litt av vitsen med at det blir startet tråder her inne, og ikke for at de skal dø ut.

Endret av Lovelulu
Gjest Loffeliten
Skrevet
7 minutter siden, Lovelulu skrev:

Selvsagt er det ikke et problem at noen får mer klikk på bloggen sin på grunn av en tråd her inne.

Men jeg ser ikke helt poenget med å prøve å dra lesere til egen blogg på denne måten - det gir kanskje økt trafikk i en dag eller to (kanskje det til og med kan dytte bloggen fra plass nummer 123 til 104 på blogglisten) men jeg tviler veldig, veldig sterkt på at antallet faste lesere øker. Er vel heller fare for at det går ned, fordi folk syns dette blir i overkant krampaktig og masete. :)

Skrevet

Et lite råd til deg kan jo være å bli mer aktiv her inne, engasjer deg i diskusjoner og skap deg et image, ikke begrens deg til dyr, vesker og vektnedgang. Kanskje bloggen din blir litt mer interessant når du utvider horisonten din. Og igjen, det er ikke kult å diskutere med en person som lar det gå inflasjon i bruken av utropstegn.

• Liker 6
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Loffeliten skrev:

Selvsagt er det ikke et problem at noen får mer klikk på bloggen sin på grunn av en tråd her inne.

Men jeg ser ikke helt poenget med å prøve å dra lesere til egen blogg på denne måten - det gir kanskje økt trafikk i en dag eller to (kanskje det til og med kan dytte bloggen fra plass nummer 123 til 104 på blogglisten) men jeg tviler veldig, veldig sterkt på at antallet faste lesere øker. Er vel heller fare for at det går ned, fordi folk syns dette blir i overkant krampaktig og masete. :)

Som sagt er det ikke jeg som har startet denne tråden. Så hva som blir krampaktig og masete og ikke, kan ikke jeg gjøre noe med. Som sagt er jeg fornøyd med de antall lesere jeg allerede har :)

Endret av Lovelulu
Skrevet
3 minutter siden, Fantastica skrev:

Et lite råd til deg kan jo være å bli mer aktiv her inne, engasjer deg i diskusjoner og skap deg et image, ikke begrens deg til dyr, vesker og vektnedgang. Kanskje bloggen din blir litt mer interessant når du utvider horisonten din. Og igjen, det er ikke kult å diskutere med en person som lar det gå inflasjon i bruken av utropstegn.

Jeg skriver akkurat på den måten jeg vil. Og hvor mye jeg utvider horisonten min er vel opp til meg. Jeg har blogget om mye mer enn dette, men mange av de innleggene er slettet på bloggen. Men nå tror jeg at jeg har svart på nok her, og dere får bare diskutere :)

Skrevet

Pappaen min er sterkere enn pappaen din så

Så det så.

Skrevet
1 time siden, Lovelulu skrev:

Ja, ihvertfall ikke stor innvirkning. Men om tråden skulle ha innvirkning (for det er bare en tråd), så er jeg jo ikke den eneste bloggeren som blir omtalt her inne. Å hvorfor er du så opptatt av det egentlig? Er det et problem for deg isåfall?

Det er ingen problem egentlig men jeg hater når folk gjør alt for og få økt trafikk på bloggen. Å denne måten er ikke riktig.

Den plassen man har på lista skal man få på ærlig vis

• Liker 1
Skrevet

Vil bare minne om at det er fullt mulig å blokkere brukere her inne, @Lovelulu. Hvis du føler at noen går over streken så er det bare å blokkere. Ulempen er selvsagt at du ikke får med deg hva personene skriver her i en tråd om din egen blogg, men det tar du nok ikke så tungt, siden du ikke er her for å promotere bloggen din.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Det er ingen problem egentlig men jeg hater når folk gjør alt for og få økt trafikk på bloggen. Å denne måten er ikke riktig.

Den plassen man har på lista skal man få på ærlig vis

Hvilken måte? Det er jo ikke jeg som har startet denne tråden! Da kan dere jo ikke diskutere noen bloggere her inne da, for det blir jo ikke riktig utifra blogglista!

Skrevet
12 minutter siden, Timaras skrev:

Pappaen min er sterkere enn pappaen din så

Så det så.

Ja ikke sant :fnise:

Skrevet

Vet du Kari Marita, jeg blogger og har gjort det i flere år. Det har aldri blitt opprettet tråder om min blogg her inne, og jeg føler ingen trang til å starte ELLER diskutere min blogg her inne heller. Det er vel derfor jeg blir så engasjert når jeg ser noen som så tydelig ønsker å gå andre veien uten å ta konsekvensene av det.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er dere så ekle med henne? Og hvordan kan dere tro jeg er henne? Se på de andre innleggene mine, så forstår dere at jeg ikke er henne. Jeg startet tråden fordi jeg liker bloggen, enkelt og greit. Et det ulovlig å like denne i stedet for SE? Skulle nesten tro det. 

Og @Lovelulu, du burde nesten jo føle deg som en bloggstjerne her inne så engasjert som folk er. All pr er god pr eller? ;) 

Skrevet
Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev:

Hvorfor er dere så ekle med henne? Og hvordan kan dere tro jeg er henne? Se på de andre innleggene mine, så forstår dere at jeg ikke er henne. Jeg startet tråden fordi jeg liker bloggen, enkelt og greit. Et det ulovlig å like denne i stedet for SE? Skulle nesten tro det. 

Og @Lovelulu, du burde nesten jo føle deg som en bloggstjerne her inne så engasjert som folk er. All pr er god pr eller? ;) 

Ja akkurat det spørsmålet har jeg lurt på veldig mange ganger. Ja jeg begynner nesten å føle meg som en bloggstjerne her inne, for makan til engasjement det er om bloggen min trodde jeg ikke var mulig ;) Jo det er vel i bunn og grunn det :)

Skrevet
1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

De fleste som kommenterer her inne gjør det på en saklig og grei måte, og mange gir gode tilbakemeldinger på bloggen og innholdet i denne. Det som skaper friksjon er bloggerens fascinerende mangel på selvinnsikt, og toppet med en enkel og blodfattig evne til argumentasjon tyr denne helst til gamle hersketeknikker som misunnelse og sjalusi. Det er nok det som trigger deltakerne i denne tråden.

• Liker 8
Skrevet

Hva er det med folk som tror at alle som er kritiske til noe er misunnelige/sjalu? Er det noe de må fortelle seg selv for å takle kritikken på en måte? Syns det blir veldig narsissistisk og barnslig. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg venter fortsatt i åndeløs spenning på svar..

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...