Gå til innhold

Karimaritas

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du er jo her (i helgene og) høyner din egen blogg og deg selv ved å prøve å bidra til at tråden gror.

Endret av Vifte Reim
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Du er jo her (i helgene og) høyner din egen blogg og deg selv ved å prøve å bidra til at tråden gror.

Jeg er en bruker her på KG også som dere. Jeg har like stor rett til å delta i diskusjoner i tråder som alle andre. Selv om det er min egen blogg som blir diskutert.

Skrevet
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Jeg er en bruker her på KG også som dere. Jeg har like stor rett til å delta i diskusjoner i tråder som alle andre. Selv om det er min egen blogg som blir diskutert.

Men du diskuterer kun din egen blogg.

• Liker 9
Skrevet
25 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Men du diskuterer kun din egen blogg.

Jeg diskuterer der jeg føler for å diskutere :)

Skrevet

Det må du gjerne gjøre. Men å diskutere betyr også å sette seg inn i det som blir diskutert.
Sånn sett er du jo inhabil.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Det må du gjerne gjøre. Men å diskutere betyr også å sette seg inn i det som blir diskutert.
Sånn sett er du jo inhabil.

Jeg har vel satt meg like mye inn i det jeg diskuterer som deg.

Skrevet
9 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg har vel satt meg like mye inn i det jeg diskuterer som deg.

Men har du lært noe av tilbakemeldingene du har etterspurt og fått?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Men har du lært noe av tilbakemeldingene du har etterspurt og fått?

Det kommer jo ann på om jeg syns det er lærerikt eller ikke det da.

Skrevet

Infinite loop coming up

• Liker 14
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
9 timer siden, Rubella skrev:

Infinite loop coming up

:popcorn:

Skrevet
3 timer siden, Honey Dew skrev:

:klem:

:klem1:

Skrevet (endret)
15 timer siden, gjestgitt skrev:

Logoflashing til de grader og bloggen er et prima eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil. Får vondt i øyene av logoene som er på alt fra negler til vegger og interiør, fremstår som krampaktig forsøk på nyrik stil. Kvaliteten på bloggen er heller ikke særlig høy når det gjelder innhold og bilder. Er nok en grunn for den ikke er på topplisten iallfall når det gjelder det estetiske.

Nå har vi jo alle forskjellig smak når det gjelder interiør. Det samme gjelder vel blogger, og denne bloggen er på blogglisten/topplisten :tree:

Endret av Lovelulu
Skrevet
36 minutter siden, Lovelulu skrev:

Nå har vi jo alle forskjellig smak når det gjelder interiør. Det samme gjelder vel blogger, og denne bloggen er på blogglisten/topplisten :tree:

Klart vi har alle forskjellig smak men når du viser frem interiøret ditt så må du tåle å høre at ikke alle deler samme smak. 

77 plass er ikke akkurat det jeg anser som topplisten men meg om det.

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, gjestgitt skrev:

Logoflashing til de grader og bloggen er et prima eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil. Får vondt i øyene av logoene som er på alt fra negler til vegger og interiør, fremstår som krampaktig forsøk på nyrik stil. Kvaliteten på bloggen er heller ikke særlig høy når det gjelder innhold og bilder. Er nok en grunn for den ikke er på topplisten iallfall når det gjelder det estetiske.

Helt enig! Det blir veldig krampaktig. Greit nok at man liker Chanel / LV e.l., men å ha logoer og poser OVERALT fra i rammer på veggen til på lysestaker, puter og negler blir bare overkill og harry.

Blir litt som de som har fotballag-sengetøy og tepper og innrammede drakter. Blir mer en umoden besettelse enn stilig.

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, gjestgitt skrev:

Klart vi har alle forskjellig smak men når du viser frem interiøret ditt så må du tåle å høre at ikke alle deler samme smak. 

77 plass er ikke akkurat det jeg anser som topplisten men meg om det.

Ja så klart jeg tåler det :) Noen har samme smak som meg, andre ikke, og det er helt greit :) For meg har det ingen betydning om jeg er på 1 plass eller 200 plass :)

Skrevet
41 minutter siden, Rubella skrev:

Helt enig! Det blir veldig krampaktig. Greit nok at man liker Chanel / LV e.l., men å ha logoer og poser OVERALT fra i rammer på veggen til på lysestaker, puter og negler blir bare overkill og harry.

Blir litt som de som har fotballag-sengetøy og tepper og innrammede drakter. Blir mer en umoden besettelse enn stilig.

Det er vel ikke umodent å like noe. Har du fasiten på hva som er harry? Etter din smak er det kanskje det, men for andre kan det være elegant :)

Skrevet
3 timer siden, Lovelulu skrev:

Ja så klart jeg tåler det :) Noen har samme smak som meg, andre ikke, og det er helt greit :) For meg har det ingen betydning om jeg er på 1 plass eller 200 plass :)

Men vil du fortsatt påstå at trådene om deg her inne,ikke har noe innvirkning på hvilken plass du har på blogglisten?

Skrevet
4 minutter siden, Lapper skrev:

Men vil du fortsatt påstå at trådene om deg her inne,ikke har noe innvirkning på hvilken plass du har på blogglisten?

Det er ihvertfall helt motsatt av hva Paprikadama hevder. Hun får jo ikke innvilget svangerskapsstønad pga alle besøkende på bloggen, takket være tråder her inne. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...