Gå til innhold

Hoppestrikket's memoarer


Hoppestrikk

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvem er du? Er du en ny bruker for @Hoppetaujenta , spør dere andre på forumet om både i tråder og på pm. 

Vel jeg er helt og fullt meg selv, uten slekninger eller andre bånd til brukere eller familie. 

Jeg ble nemlig "skapt" på en fabrikk, av noen syerskere i deres spisepause. Syerskene hadde sydd noen produkter til en større kleskjede. Masse avklipp av strikk lå overalt. En ung jente fikk en ide om å samle alle strikkbitene for å lage noe på fritiden. 

Vips neste dag kom hun tilbake med meg, Hoppestrikk. Alt skjedde så raskt. En stund levde jeg som maskott, på fabrikken. Men en dag ble alt plutselig svart. Lenge, det ble kaldt, det hylte, humpet rundt ørene mine og ble veldig skummelt. 

 

Endret av Hoppestrikk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en ordentlig fantasifull tøysekopp, lille strikket. :fnise: 
Vi er ikke en og samme person, men kommer fra en og samme idrettsfamilie...litt langt ute. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler: Hva skjedde videre da? :ac:

Videre skjedde følgende: 

Et dypt drønn, og hukommelsen min er borte. Like plutselig våknet jeg av noen rare, lyshudede mennesker som stod over meg og så ned på meg. En damen hadde så langt hår at hun kilte meg med håret sitt. De trodde viss jeg var en farlig slange. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått i deg nå, Strikket? Du skal ikke leke med ungene til de nyinnflyttede i den nedlagte fabrikken,
med motorsykler og jakkemerker på skinnjakkene deres.  :nei:  Farlige greier det der vettu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva har du fått i deg nå, Strikket? Du skal ikke leke med ungene til de nyinnflyttede i den nedlagte fabrikken,
med motorsykler og jakkemerker på skinnjakkene deres.  :nei:  Farlige greier det der vettu.

Har du lov til å være her inne kanskje?  :alice:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne? HER, liksom? :klo:   Du påkalte selv min hoppmerksomhet i #2 , jo.  
Skal jeg gå igjen og aldri komme tilbake kanskje? 

:jolie: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her inne? HER, liksom? :klo:   Du påkalte selv min hoppmerksomhet i #2 , jo.  
Skal jeg gå igjen og aldri komme tilbake kanskje? 

:jolie: 

Tråden er for ungdommen. :jolie:  Du opptrerer som ei gammel Hoppetantefrøken, jo, Hoppetante. 

Endret av Hoppestrikk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...ok, da drar jeg avsted med vennene mine og kommer aldri mere tilbake. Farvel.  
    giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...