AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Har en gutt på 8 år som legger seg hver kveld kl 20.00 , men klarer nesten ikke å komme seg gjennom dagen. Har tatt blodprøver og alt ser bra ut. Men han ser helt utslitt ut og har mørke ringer rundt øynene. Spiser nok...kresen når det gjelder frukt og grønnsaker. Han nesten holder ikke ut på treningen og sitter helt slapp om kveldene. Han sier selv at han har ikke energi for noe og det føler han på skolen også.Jeg er kjempe bekymret Noen med forslag hva kan det være ? Anonymkode: 3c3a0...2be
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har en gutt på 8 år som legger seg hver kveld kl 20.00 , men klarer nesten ikke å komme seg gjennom dagen. Har tatt blodprøver og alt ser bra ut. Men han ser helt utslitt ut og har mørke ringer rundt øynene. Spiser nok...kresen når det gjelder frukt og grønnsaker. Han nesten holder ikke ut på treningen og sitter helt slapp om kveldene. Han sier selv at han har ikke energi for noe og det føler han på skolen også.Jeg er kjempe bekymret Noen med forslag hva kan det være ? Anonymkode: 3c3a0...2be Kansk han er emosjonelt sliten? Overstimulert av inntrykk og aktiviteter? Anonymkode: 53b46...a32
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kansk han er emosjonelt sliten? Overstimulert av inntrykk og aktiviteter? Anonymkode: 53b46...a32 Kan det være samværsfordelingen 50/50 ? Jeg er litt redd for det. Vi har holdt på med sånn fordeling fra han var 2 år. ts Anonymkode: 3c3a0...2be
gullhjerte Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Jeg ville bedt om en grundig utredning hos lege, og ikke gitt meg før de hadde utelukket alt. Det er viktigst å utelukke fysiologiske årsaker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Er han sjekket for cøliaki? Anonymkode: 7dca2...67c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Først og fremst er det viktig å utelukke alt fysiologisk. Så kan jeg fortelle deg, i håp om å lette bekymringen en tanke, at jeg var som din sønn. Jeg er fremdeles som din sønn! En dag på skolen gjorde meg utslitt. Jeg sov på ettermiddagen etter skoletid og la meg tidlig. Jeg blir nemlig lett stimulert - deretter overstimulert. Jeg blir veldig sliten på skole/jobb/sosiale aktivteter. Min ene bror er likedan, men ikke fullt så ille. En fordeling på 50/50 er neppe en positiv ting, men det trenger heller ikke være av negativ karakter. Han har tross alt hatt det slik siden han var 2. Anonymkode: 6e05c...270
Sh999 Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en gutt på 8 år som legger seg hver kveld kl 20.00 , men klarer nesten ikke å komme seg gjennom dagen. Har tatt blodprøver og alt ser bra ut. Men han ser helt utslitt ut og har mørke ringer rundt øynene. Spiser nok...kresen når det gjelder frukt og grønnsaker. Han nesten holder ikke ut på treningen og sitter helt slapp om kveldene. Han sier selv at han har ikke energi for noe og det føler han på skolen også.Jeg er kjempe bekymret Noen med forslag hva kan det være ? Anonymkode: 3c3a0...2be Kan du evt ta han med til en privat lege og si at du er bekymret og vil ha en grundig sjekk?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Hvor ofte er han på trening og har han lange dager på sfo? Anonymkode: c26cf...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå