Gå til innhold

Ble det noe bryllup?


Angelica

Anbefalte innlegg

Den j.... TV'n konka ut for en halvtimes tid siden. Akkurat da jeg skulle se finale i Bill.Merk. bryllup. Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så overraskende, jeg som trodde de ville leve lykkelig til sine dagers ende.. :roll: NÅ kom typisk nok TV'n tilbake. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dumpa han ikke da - men fant ut at det var for lite grunnlag til å gifte seg på. For begge parter. Så de skulle fortsette å være sammen for å se hvor de endte opp med forholdet sitt. Søt slutt var det, og han stod utenfor huset og ventet på henne når hun kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er de ikke sammen lenger...RART. Haha..

Synes liksom dette har skjedd før?!!

Skjønner ikke at folk gidder å være med på sånt lenger. Det er jo samme historien hver eneste gang..Er vel to par det har gått bra med av ALLE de som har vært med på den type program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de ikke sammen lenger? Det gikk jo fort over...

haha - og så skulle de liksom ha giftet seg ja... uff a meg. (Henne hadde ikke jeg orket heller, synes hun var skikkelig gørr og overfladisk - det lille som kom frem på tv i hvert fall...) Ikke at jeg er så spennende sjæl heller, men så melder jeg meg ikke for å underholde folk heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde virkelig de hadde funnet tonen jeg, men sånn virker det ofte i disse seriene. De ser så forelsket og lykkelige ut på TV, og når hverdagen kommer er ikke alt så fryd og gammen lenger.. Synes det er litt merkelig at det går over så fort hver eneste gang..

Men uansett så var vel ikke hun typen for et sånt program. Var vel litt for følsom og beskjeden. Hørte at de ikke skulle lage fler slike program; er vel ikke så rart for det kan da umulig ende med giftemål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den j.... TV'n konka ut for en halvtimes tid siden. Akkurat da jeg skulle se finale i Bill.Merk. bryllup. Hvordan gikk det?

:hoho:

hvordan tror du, ikke bryllup og det er slutt...syns hele serien er tragisk jeg, du vet liksom på forhånd at det ikke blir bryllup..men men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan tror du, ikke bryllup og det er slutt...syns hele serien er tragisk jeg, du vet liksom på forhånd at det ikke blir bryllup..men men..

Det endte vel omtrent sånn jeg trodde ja! Men som den romantiker jeg er innerst inne så trodde jeg kanskje det skulle gå annerledes denne gang.. Kjærligheten finnes overalt, så hvorfor ikke i et TV-program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica: Det blir vel altfor stressende...Og mye romantisk kan det da umulig bli på tv..Kan jo tenke deg selv om flere folk står rundt deg med kamera og filmer..Får liksom ikke slappet av da! Så har de jo så mange menn / damer å forholde seg til...Blir jo helt teit alt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin S: Nei, de kan ihvertfall ikke være kamerasky! :ler: Tror nok det er de færreste som kan finne kjærligheten under slike omstendigheter (jeg er definitivt en av dem!), men det KAN jo skje.. Kan ikke kommer på noen andre det har gått bra med enn Trista og Ryan i den amerikanske utgaven av Ungkarskvinnen. De er vel gift enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er kanskje ingen flere det har gått bra med? Etter alt jeg vet så er de gift ennå ja! Ellers hadde man nok fått hørt det.. De to var / er jo så søte sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin S: Nei' date=' de kan ihvertfall ikke være kamerasky! :ler: Tror nok det er de færreste som kan finne kjærligheten under slike omstendigheter (jeg er definitivt en av dem!), men det KAN jo skje.. Kan ikke kommer på noen andre det har gått bra med enn Trista og Ryan i den amerikanske utgaven av Ungkarskvinnen. De er vel gift enda?[/quote']

Hun andre ungkarskvinnen driver vel og planlegger bryllup i disse dager hun også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel Meredith hun het? Virker som det går litt bedre med Ungkarskvinnene enn Ungkarene, ihvertfall i den amerikanske utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...