Gå til innhold

Allergisk reaksjon? Noe annet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier å hovne opp et lite område rett under nesen, på innsiden av overleppa. Ikke så stort område, 2-3 cm langt, på langs av tannrekka. Men  nok til at jeg synes det er ubehagelig og strammer. Det skjer som regel på kvelden, gjerne etter et bad. Men nå lurer jeg på om det kan ha noe å gjøre med hemoroide salven jeg bruker iblant? (Scheriproct)  Igårkveld fikk jeg den hevelsen rett etter jeg brukte salven etter jeg tok meg et bad. 

Det pulserer og hovner opp temmelig fort på få minutter under leppa, også går det tilbake igjen ila en halvtime-time. Nå har jeg i tillegg angst for anafylaksi, så er nå kjemperedd for at jeg skal hovne opp i svelget i tillegg. Er overfølsom for paralgin forte, det jeg vet av legemidler. Men det er jo noe helt annet. 

Skal selvfølgelig slutte å bruke Scheriproct. Har bare brukt det i ny og ne når plagene er store. Er dessuten ikke sikker på om det kommer av den..

Har noen av dere fått anafylaksi noen gang? Hvordan føles det, og er jeg i faresonen for å få det, eller kan det være noe annet i og med at jeg kun hovner opp på samme plass hver gang? ... Håper noen kan svare meg..

Anonymkode: fce93...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...