Gjest The damned Skrevet 8. desember 2016 #21 Skrevet 8. desember 2016 Ja, man burde slutte med dette uttrykket. Menn får aldri høre at de har det, men kvinner får det. Ingen går rundt og smiler konstant og det er helt greit det. Noen har også et ansikt som ikke er veldig smilende og det er jo bare sånn det er.
Aamu Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #22 Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting som heter resting bitch face. Du ser helt vanlig ut! Noen har fått det for seg at kvinner alltid bør ha et søtt smil om munnen. Anonymkode: 19a61...13d Er vel neppe så vanlig når noen tror du er sur
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #23 Skrevet 8. desember 2016 Hva i alle dager er det? Anonymkode: 9ffe9...873
Gjest The damned Skrevet 8. desember 2016 #24 Skrevet 8. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er det? Anonymkode: 9ffe9...873 https://en.wikipedia.org/wiki/Resting_bitch_face Her står det at menn også har det,men jeg har aldri hørt en mann si at han har det og tror det er mer utbredt at kvinner får "smil litt da" eller "ikke vær så sur".
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #25 Skrevet 8. desember 2016 Har det visst jeg også.. Folk spør meg hele tiden "er det noe galt", føler jeg må smile hele tiden for ett ork.. Må liksom konsentrre meg om å smile, og ser alltid mer sur ut enn jeg tror jeg gjør.. Anonymkode: fe561...f64
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. desember 2016 #26 Skrevet 8. desember 2016 Samme her, er ikke sur i det hele tatt, men så sier folk, slutt å se så sur ut/hvorfor er du sur?
Gjest The damned Skrevet 8. desember 2016 #27 Skrevet 8. desember 2016 http://www.noldus.com/test-if-you-have-resting-bitch-face Her kan dere teste om dere har resting bitch face Ikke helt pålitelig da. Fikk at jeg er mann mellom 10-20 år og at jeg hadde briller på ,men fikk at jeg har et nøytralt ansikt.
caskerette Skrevet 8. desember 2016 #28 Skrevet 8. desember 2016 Katten til mor har det. Hun ser alltid sur eller trist ut, egentlig er hun dritfornøyd og maler konstant. 1
Gjest Jacklost Skrevet 8. desember 2016 #29 Skrevet 8. desember 2016 7 timer siden, The damned skrev: http://www.noldus.com/test-if-you-have-resting-bitch-face Her kan dere teste om dere har resting bitch face Ikke helt pålitelig da. Fikk at jeg er mann mellom 10-20 år og at jeg hadde briller på ,men fikk at jeg har et nøytralt ansikt. Funker ikke på mobil /:
Gjest The damned Skrevet 8. desember 2016 #30 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Funker ikke på mobil /: Det var dumt, men du har kanskje pc?
Gjest Jacklost Skrevet 8. desember 2016 #31 Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, The damned skrev: Det var dumt, men du har kanskje pc? Hehe kan prøve der Tror forøvrig at jeg har et slikt utseende med
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #32 Skrevet 8. desember 2016 "smil litt da" Jaok, fortell meg en god vits, sier jeg tilbake, så stirrer jeg bare tomt på dem. Anonymkode: 679bf...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #33 Skrevet 8. desember 2016 Har inntrykk av at mange jenter gjør dette for trenden sin skyld:) De synes liksom at dette er kult, noe denne tråden fint viser. Anonymkode: 3666a...65e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #34 Skrevet 8. desember 2016 12 timer siden, FruHudson skrev: Jeg har resting bitch face! Har fått kommentarer både på jobb og når jeg er ute på byen. "Smiiiiil da!" Da får jeg i hvert fall ikke lyst til å smile. Nei ikke jeg heller. Jeg gidder å ikke å sitte i sofaen /på stolen å smile fra øre til øre hele kvelden på byen. Jeg prøver å se vennlig ut, men ofte vanskelig siden jeg har et strengt ansikt og kan se sur selv om jeg overbevist ikke er det. Anonymkode: 3e76b...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #35 Skrevet 8. desember 2016 Overhodet. Anonymkode: 3e76b...ed8
literally Skrevet 8. desember 2016 #36 Skrevet 8. desember 2016 Folk forteller meg alltid at de trodde jeg var en skikkelig bitch og dritkjip når de møtte meg, men at de ble positivt overraska over hvor glad og morsom jeg er når de blir kjent med meg. Så folk tror tydeligvis at jeg er en sur drittkjerring bare fordi jeg ikke går rundt og gliser til vilt fremmede.
Aamu Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #37 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at mange jenter gjør dette for trenden sin skyld:) De synes liksom at dette er kult, noe denne tråden fint viser. Anonymkode: 3666a...65e Ja, det er skikkelig in ass 2
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #38 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har kanskje to uttrykk: smilende eller resting bitch face. Får aldri den "smil da", så må ha så ille uttrykk at folk ikke tørr komme nær en gang Godt smilet veier opp for litt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #39 Skrevet 8. desember 2016 10 minutter siden, Aamu skrev: Ja, det er skikkelig in ass Har du mye negative tanker i deg, vil det også synes på utsiden:) Anonymkode: 3666a...65e
Vetdudet Skrevet 8. desember 2016 #40 Skrevet 8. desember 2016 Huff, ja jeg har resting bitch face! Har fått høre flere ganger at folk trodde jeg var overlegen før de ble kjent med meg, men jeg er bare sjenert. Så å være sjenert + ha RBF er tydeligvis ikke en bra kombo Får også høre "er du sur?", "ikke vær sur da", "du må smiiiile mer!" (også fra helt vilt fremmede folk som jeg bare går forbi, gjerne i mine egne tanker og i hvert fall ikke sur!) Er sjelden sur, men kan bli sur hvis folk påstår jeg er sur 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå