Gå til innhold

Vi som har "resting bitch face"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her inne? Jeg har tydeligvis det. "Ser jeg sur ut", "eh, kanskje litt". Og ja, jeg ser sur ut. Folk tror sikkert jeg er en skikkelig bitch. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn. Folk spør hva som er er galt eller hvorfor jeg er sur. Gidder ikke å glise hele tiden så da går folk bare tro at jeg er sur :P 

Anonymkode: 32cdf...331

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er sånn. Folk spør hva som er er galt eller hvorfor jeg er sur. Gidder ikke å glise hele tiden så da går folk bare tro at jeg er sur :P 

Anonymkode: 32cdf...331

:laugh: Da får de tro det! Jeg gliser ikke hele tiden jeg heller, men prøver å være litt obs på å se hyggelig ut da. Tror jeg lett kan skule litt på folk... 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Forferdelig. Jeg er ikke sur, men så spør folk "Er du sur?". Da blir jeg sur da.

Skrevet

Got it. Love it. Jeg er ikke sur. Men folk må gjerne være litt redd for at jeg er det.

Anonymkode: 36e7f...3d5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et litt strengt ansikt og at sinnarynka har sprettet ut gjør ikke saken noe bedre. Jeg vet jo jeg kan se sur ut, men orker liksom ikke så gå rundt å smile hele tiden heller. Når folk spør "hvorfor er du så sur?" blir jeg sur :dry:

Anonymkode: 3e76b...ed8

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg har også RBF. :hoho: Har konkludert med at munnen min bare går litt nedover og at det er derfor jeg ser sånn ut.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Forferdelig. Jeg er ikke sur, men så spør folk "Er du sur?". Da blir jeg sur da.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et litt strengt ansikt og at sinnarynka har sprettet ut gjør ikke saken noe bedre. Jeg vet jo jeg kan se sur ut, men orker liksom ikke så gå rundt å smile hele tiden heller. Når folk spør "hvorfor er du så sur?" blir jeg sur :dry:

Anonymkode: 3e76b...ed8

Verste spørsmålet å få! 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Got it. Love it. Jeg er ikke sur. Men folk må gjerne være litt redd for at jeg er det.

Anonymkode: 36e7f...3d5

Av en eller annen grunn tenkte jeg på Scar fra Løvenes konge. :klo:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, *Maja* skrev:

Haha, jeg har også RBF. :hoho: Har konkludert med at munnen min bare går litt nedover og at det er derfor jeg ser sånn ut.

Jeg tror det er noe med øynene mine :sprettoy:

Skrevet

Vet ikke hvor mange ganger det har blitt litt turbulens med mannen og foreldrene mine fordi jeg "ser så misfornøyd ut" når jeg egentlig er helt nøytral :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sparkles skrev:

Vet ikke hvor mange ganger det har blitt litt turbulens med mannen og foreldrene mine fordi jeg "ser så misfornøyd ut" når jeg egentlig er helt nøytral :fnise: 

Oi! Håper de tar til seg det du sier en vakker dag da :dry: (jeg smiler nå assa)

Gjest Sugemerke
Skrevet

Samme her. Passer shickeli godt å jobbe med folk når man ser ut til å skulle spise dem hvert øyeblikk. 

Gjest canacas
Skrevet

Hehe, her og! Det hender noen får et aktivt bitch face (med blikk som kan drepe) når de drar "smil litt a" :dry:

Gjest Frederik
Skrevet (endret)

Hva med å smile mer?

Endret av Frederik
Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, Frederik skrev:

Hva med å smile mer?

:nei:

Skrevet

Jeg har resting bitch face! Har fått kommentarer både på jobb og når jeg er ute på byen. "Smiiiiil da!" Da får jeg i hvert fall ikke lyst til å smile.

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet
7 minutter siden, Frederik skrev:

Hva med å smile mer?

Smiler du 24 timer i døgnet? 

Skrevet

Det er ingenting som heter resting bitch face. Du ser helt vanlig ut! Noen har fått det for seg at kvinner alltid bør ha et søtt smil om munnen. 

Anonymkode: 19a61...13d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...