AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Hvorfor heller blokkere en person ved snap fra og se din "my story" , da du heller kan slette personen. Noen som har gjort det eller har opplevd dette? Anonymkode: 9e2d7...ff8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Fordi folk ser det om du sletter personen. og legger kanskje merke til det hvis det blokkeres... kleint og uhyggelig Anonymkode: 3ecf2...dd5
Arabella Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Hvilke folk ser det? Finnes det virkelig noen som studerer andres "venner" med argusøyne? Det er vel ikke åpenbart for andre hvem som blir blokkert?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Jeg blokket en jeg ønsket å date fra å se min instagram fordi jeg plutselig følte meg grådig ubekvem over å ha han som følger når ting ble så usikkert fra hans side. Han ga ikke lyd fra seg over flere dager og sånt gjør meg veldig usikker og jeg tenkte han mulig har noen andre på gang. Jeg har privat profil og ønsker ikke ha noen der som jeg ikke er trygg på. Det er godt mulig han ble sur for at jeg blokket, hva vet jeg. Har ikke hørt noe derfra. Dvs, når du blokker og fjerner blokkering, så fjernes de som følgere av din insta konto. Vet ikke om det virker slik på snap og andre steder. Så skjønner godt om andre blokkerer eller hva de enn gjør når det er eller har vært dating i bildet. Noen vil heller forsvinne uten ett ord og ghoste eller drive silent treatment. Enhver har sin grunn. Anonymkode: 688df...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Merket det med en person selv som la mye ut på " my story " men plutselig var det null oppdateringer i en lengre periode. Tenkte jeg var slettet , men det var jeg ikke. Anonymkode: 9e2d7...ff8
_popcorn_ Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har en del slekt og familie på snap, deriblant mindreårige også, som ikke har behov for å se at jeg er ute å drikker øl for eksempel. Men jeg vil gjerne ha mulighet for å sende dem koselige kattesnaps, tur-snaps, og jeg vil gjerne motta snaps fra dem. Er det virkelig så uvanlig å ha noen på snap man ønsker dele litt med, men ikke alt? :o Må man dele absolutt alt med absolutt alle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå