AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har fire hunder nummer. Her omtales de som nummer 1,2,3 og 4. Nummer 1 og 2 er veldig sjalu ovenfor meg og de to kjemper omegn og flyr på hverandre og det er så ille at jeg fysisk må skille de med å ta en i hver hånd langt fra hverandre til de har roa seg ned. Nummer 1,3 og 4 er aldri uenige sånn og nummer 2,3 og 4 er aldri sånn mot hverandre. Nå har det slik seg at nummer 3 og 4 elsker å ødelegge ting hjemme så de må være i bur mens jeg er borte men jeg er sjelden borte og om natta er de i bur. Jeg har dessverre ikke nok ledig rom til å skille de fra hverandre og de hopper bare over kompostbinger og barnetrenere ol. Siden nummer 1 og 2 ikke ødelegger så er de løse alene når jeg ikke er der. Hvordan finner jeg ut om de er venner eller flyr på hverandre da når jeg ikke er her? Jeg har ikke video og jeg er ikke noe flink til moderne teknologi og data og video og sånn. Siden hund nummer 2 bjeffer om hun er i bur så må hun være ute alene sammen med meg om nettene. Jeg tør ikke å sove sammen med 1 og 2 siden de kan fly på hverandre og jeg stoler ikke på de sammen. Hund nummer 2 er veldig sær hund og hun vet akkurat som hun vill og får hun ikke det som hun vill så flyr hun på hund nummer 1. Siden hund nummer 3 og 4 er yngst så er de aldri i konflikt med hverandre. Jeg vil jo trene at de skal bli venner og ikke så sjalu på hverandre men hvordan gå fram? Jeg har ett ganske stort problem her. Hund nummer:: 1 er 6 år...... Nummer 2 er 4 år........ Nummer 3 er 3 år...... Nummer 4 er 2 år....... De to yngste er perlevenner og bestevenner og de er så knytta til hverandre og leker med hverandre så de er det null problem med. Hvordan trener jeg hund nummer 2 til å godta hund nummer 1? Det er blitt værre de siste 4 månedene mellom de to eldste. Anonymkode: 9c4ab...dfe
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Du har for mange hunder. Anonymkode: 13cc1...a7b 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Ser at stavekontrollen har kommet inn med mange ord her og jeg får ikke redigert ordene nå. "nummer" i første setning er feil. "Omegn" er om meg. "Barnetrenere" er barnegrind. Anonymkode: 9c4ab...dfe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har for mange hunder. Anonymkode: 13cc1...a7b Nei. Anonymkode: 9c4ab...dfe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 9c4ab...dfe Ikke meg du siterte der, men jo. Anonymkode: 04609...459
Majott Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Her har du nok tatt på deg for mye. Hvilke raser/blandinger er hundene dine? Endret 8. desember 2016 av Majott
ArtyFarty Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Ab oppi her har nok helt klart et poeng, om du ikke har plass nok uten å bure dem inne og ikke klarer å ha stabile forhold i hjemmet med såpass voksne hunder. Det er den type atferd man kan forvente i puberteten. Har kranglefantene blitt sjekket ut for fysiske problemer? Hvor mye stimuli får de daglig, fysisk og/eller mentalt? Hvilke raser er det snakk om? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå