AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 jeg har så vondt i underlivet mitt nå. jeg veit ikke hvor jeg ska gjøre av meg. Jeg veit ikji hva jeg ska gjøre. Uansett hva jeg gjør, har jeg store smerter. Det ødelegger alt for meg. jeg klarer ikji å komme meg på jobb. Tanken på å sitte i 45 min i bil for å så stå, gå og sitte gjør alt værre. jeg føler at ingen forstår meg, og disse smertene er grusomme! føler kroppen blir både psykisk og fysisk dårlig. sliter allerede med psyken ( moderat depresjon), sterke smerter i kroppen, migrene osv som har gjort meg mye sykmeldt. hadde nå forgje uke endelig sett for meg å kunne starte å jobbe i 2 dager. men nå står alt i stå. alt pga smertene i vulva området. har blitt undersøkt fleire ganger og har fått diagonsen vestbulitt i år . smerter i underlivet har jeg hatt siden barneskolen( nå er jeg 23). men nå i de siste 4-5 årene har det vært grusomt. har heldigvis en kjæreste som forstår at sex ofte er uaktuelt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. er så redd for å skuffe arbeidsplassen og mennesker rundt meg om jeg blir borte resten av uken pga disse smertene. trenger å få lufta ut noen tanker så takk for at dere leser. kommenter gjerne hva dere har i tankene. hjelp tas imot med stor takk. Hilsen fortvilet Jente Anonymkode: 929bd...519 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Stakkars deg! Virker grusomt! Godt du har en kjæreste som respekterer deg og att han skjønner att du har vondt. Ikke alle som hadde gjort det. Håper du blir bedre! Anonymkode: 23f24...e9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå