Lanista1984 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter #21 Skrevet 9. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er en sånn person som hadde tenkt det var en god ide å introdusere kaniner til australsk fauna... Anonymkode: fa0d7...94e hehe.. Det ligger en herlig humor bak det sarkastiske stikket;)
Mari Y Skrevet 23. desember 2016 #22 Skrevet 23. desember 2016 Jeg absolutt haater dyreplageri. Men for en gangs skyld, skal jeg gi ham medhold. Han forsvarte bare hunden sin, som ble holdt i basketak.
Lanista1984 Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #23 Skrevet 23. desember 2016 4 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg absolutt haater dyreplageri. Men for en gangs skyld, skal jeg gi ham medhold. Han forsvarte bare hunden sin, som ble holdt i basketak. Men for en kul kenguru, da. Han hadde bare fått nok av bjeffing og mas!
Mari Y Skrevet 23. desember 2016 #24 Skrevet 23. desember 2016 30 minutter siden, Lanista1984 skrev: Men for en kul kenguru, da. Han hadde bare fått nok av bjeffing og mas! Ok, jeg så ikke hele videoen, for den var litt lang. Er mulig jeg gikk glipp av noe i prosessen. Kenguruen kan ha følt seg angrepet. Men på et generelt grunnlag, ville jeg tenkt at å handle for redde et kjæledyr er helt naturlig.
Lanista1984 Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #25 Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, Mari Y skrev: Ok, jeg så ikke hele videoen, for den var litt lang. Er mulig jeg gikk glipp av noe i prosessen. Kenguruen kan ha følt seg angrepet. Men på et generelt grunnlag, ville jeg tenkt at å handle for redde et kjæledyr er helt naturlig. Selvfølgelig. En hund er som en superglad guttunge hele livet. Den er naiv fordi vi har mer eller mindre oppfostret de og laget de så lite ulvaktige om mulig. Til tross for tennene, er de små barn. Klart du skal komme til unnsetning. Jeg elsker hunder hvor enn i verden jeg er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå