Lanista1984 Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Denne gangen var det ikke naboen som ble lei av en bjeffende og løs hund. Det var en kenguru. For en tøffing han er! Han reiser seg opp og spør en voksen mann om han vil ha bråk. Mannen gjør noe dumt. Trolig fordi han er redd. Endret 7. desember 2016 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Veldig greit å slå et dyr. Han burde holdt bikkja si i bånd Anonymkode: 1a605...ec1
Gjest Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Han er uansett død så da er det vel ikke så viktig lengre
Z.Z Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Merkelig tråd. Mannen forsvarte hunden og seg selv. Kenguruer er livsfarlige med sine tunge spark og kan drepe en mann uten problemer. Denne fyren gjorde alt riktig. Kenguruer er vant til mye tøffere konfrontasjoner med sine artsfrender. Nå til dags er det ikke engang lov å forsvare seg og sine i livsfarlige situasjoner uten å få kritikk. 3
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, Z.Z skrev: Merkelig tråd. Mannen forsvarte hunden og seg selv. Kenguruer er livsfarlige med sine tunge spark og kan drepe en mann uten problemer. Denne fyren gjorde alt riktig. Kenguruer er vant til mye tøffere konfrontasjoner med sine artsfrender. Nå til dags er det ikke engang lov å forsvare seg og sine i livsfarlige situasjoner uten å få kritikk. Den kenguruen er uansett en tøffing. Og måten han viser hvor lei han er av løse bikkjer:) Endret 8. desember 2016 av Lanista1984
QuestionEverything Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig greit å slå et dyr. Han burde holdt bikkja si i bånd Anonymkode: 1a605...ec1 Hvorfor skal kenguruen få gå fritt men ikke hunden? 2
Z.Z Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 9 minutter siden, Lanista1984 skrev: Den kenguruen er uansett en tøffing. Ja, det var en tøffing helt den fikk en kilevink over snuten og forstod at dette ikke var noen god ide. Ellers finnes det mye større og mer fryktinngytende kenguruer i den australske bushen. 1
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, QuestionEverything skrev: Hvorfor skal kenguruen få gå fritt men ikke hunden? For det første så går ikke kenguruen. Mulig de gjør det når ingen kan se dem. Men de er meste kjent for å hoppe. Grunnen til at hunden ikke skal kunne gå løs til enhver tid, er fordi vi avlet de i milliontall fra ulver. De kommer i alle former og de er ikke ville og derfor veldig klønete i naturen. Hvis vi slapp alle hunder løs og lot de være, hadde vi skapt et stort problem. Det ville ha gått århundrer hvis ikke lenger før de fant tilbake til sin plass. De ødelegger uten å hverken ønske det eller forstå det. Hunden er et produkt av mennesker. Vi må ta ansvaret før vi lar de røske opp der ute i naturen. Ironisk å komme fra en bruker som har bilde av en hund. Jeg elsker dem. Og de kan trenes godt. Men vilt er de ikke.
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, Z.Z skrev: Ja, det var en tøffing helt den fikk en kilevink over snuten og forstod at dette ikke var noen god ide. Ellers finnes det mye større og mer fryktinngytende kenguruer i den australske bushen. Lurer på hvordan immunforsvar de har. Med tanke på at omtrent alt som finnes av dødsfarlige kryp bor i den samme bushen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 16 minutter siden, QuestionEverything skrev: Hvorfor skal kenguruen få gå fritt men ikke hunden? Kenguruer er ville dyr. Skulle vi hatt alle dyrene i bånd? Anonymkode: 1a605...ec1 1
QuestionEverything Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kenguruer er ville dyr. Skulle vi hatt alle dyrene i bånd? Anonymkode: 1a605...ec1 Hvorfor kan ikke hunden få gå litt fritt nå og da?
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2016 18 minutter siden, QuestionEverything skrev: Hvorfor kan ikke hunden få gå litt fritt nå og da? Føler jeg svarte greit. Nå og da under kommando fra eier er greit. De er ikke ville.
Sofie_22 Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om denne episoden. Mannen reddet jo hunden og skremte vekk kengeruen så han selv ikke ble angrepet (vet ikke om slaget var det beste trekket, men det kan jeg virkelig ikke uttale meg om da jeg ikke kan noe om kengeruadferd). Må le litt av kengeruens uttrykk etter at mannnen har gitt den et slag i ansiktet. Den ser helt sjokkert ut. Litt sånn, hva var det som egentlig skjedde nå, slo han meg virkelig i ansiktet... hva i huleste er dette vesenet for noe? Endret 8. desember 2016 av Sofie_22 1
Sofie_22 Skrevet 8. desember 2016 #14 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, Ann Christin skrev: Han er uansett død så da er det vel ikke så viktig lengre Var det ikke en av de han var sammen med som døde?
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2016 14 minutter siden, Sofie_22 skrev: Vet ikke helt hva jeg synes om den episoden. Mannen reddet jo hunden og skremte vekk kengeruen så han selv ikke ble angrepet (vet ikke om slaget var det beste trekket, men det kan jeg virkelig ikke uttale meg om da jeg ikke kan noe om kengeruadferd). Må le litt av kengeruens uttrykk etter at mannnen har gitt den slag i ansiktet. Den ser helt sjokkert ut. Litt sånn, hva var det som egentlig skjedde nå, slo han meg virkelig i ansiktet... hva i huleste er dette vesenet for noe? Noe sånt må den ha tenkt.;)
Gjest Skrevet 8. desember 2016 #16 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, Sofie_22 skrev: Var det ikke en av de han var sammen med som døde? Ah, så det nå ja :-)
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2016 3 minutter siden, Ann Christin skrev: Ah, så det nå ja :-) Hvem faen døde? Det var jo bare en kenguru og en mann og en hund. Jeg så ingen med våpen!
Gjest Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 10 minutter siden, Lanista1984 skrev: Hvem faen døde? Det var jo bare en kenguru og en mann og en hund. Jeg så ingen med våpen! De var på tur for å oppfylle det siste ønske til en døende kamerat.
Lanista1984 Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2016 2 timer siden, Ann Christin skrev: De var på tur for å oppfylle det siste ønske til en døende kamerat. Det kan forklare en del. Jeg tror ikke kenguruen visste så mye om det.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 7 timer siden, QuestionEverything skrev: Hvorfor skal kenguruen få gå fritt men ikke hunden? Du er en sånn person som hadde tenkt det var en god ide å introdusere kaniner til australsk fauna... Anonymkode: fa0d7...94e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå