Gå til innhold

Er jeg betatt/forelsket i han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noe gående med en, var forelska i 3 år uten å gjøre noe. Men etter hvert virka det som at han føler noe tilbake. Men først på var han veldig treig på å svare. Jeg var veldig mye lei meg, og han avlyste avtaler for å være med andre. Men nok om det, det tok lang tid før jeg fikk han "på kroken". Så måtte vi flytte hver vår ende av landet for å studere, og han er nå villig til å komme hele veien for å besøke meg.

men saken er, at jeg var i en by litt unna her for litt siden, og gjenom felles venner der traff jeg en. Følte ikke noe der og da, men han begynte og sende meldinger. Vi har skrevet en del til hverandre og har hverandre på facebook. Jeg må av og til bare inn for å se på bilder av han, og jeg har ikke sluttet å tenke på han siden. :( mulig jeg skal tilbake dit om en stund. Jeg kjenner han jo ikke sååå godt, men jeg tenker på han hver dag jo... 

Anonymkode: 6d9c6...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du er betatt eller litt avstandsforelska ja, men hvorfor gjør du ikke noe? Du skriver at du ikke kjenner han så godt, hva med å bli kjent? Inviter han med på noe. Ingenting galt i at jenta tar første steget :) Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...