Gå til innhold

Svulst/lesjon på leveren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Legen min gikk gjennom noen blodprøver med meg i september og sa at jeg hadde høye leververdier. Dette nevnte hun tidligere i august også. Siden jeg hadde det to ganger henviste hun meg til ultralyd hvor de så en svulst/lesjon. Hun brukte begge disse begrepene. Nå skal jeg ta MR om en uke slik at de kan finne ut litt mer.

Jeg har lavt stoffskifte, endometriose, og tar lamictal 450mg til dagen, p-piller i ca 11 år, og liothyronin + levaxin hvis det har noe å si..Jeg er ikke spesielt overvektig, mer normal, 26 år hvis det er også relevant. Røyker ikke, men snuser.  

Har noen av dere hatt noe lignende eller vet dere noe om dette? Jeg tenker likson det verste slik jeg heller blir positivt overrasket når jeg får resultatet etter jul. Men siden det er så lenge til vil jeg bare få litt info dersom noen av dere har vært borti noe lignende..

Håper på høflig svar:)

Anonymkode: b8353...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste er godartede :) 

Anonymkode: 60149...2eb

Skrevet

Samme her, men venter på  ny undersøkelse. Legen har bedt meg om å spise fornuftig, det er det eneste råd jeg har fått.

Han sa det ikke er farlig så lenge leverprøvene ikke viser noe negativt, men han vil ha meg videre til undersøkelse for sikkerhets skyld.

Skrevet

Du bør vel i grunnen kutte snusen.

Anonymkode: af70a...a88

Skrevet

Hvordan var blodprøvene sånn ellers? Hadde du forhøyet senkning?

Anonymkode: 37fb1...85c

Skrevet (endret)

:)

Endret av B.under

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...