AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Hei. Legen min gikk gjennom noen blodprøver med meg i september og sa at jeg hadde høye leververdier. Dette nevnte hun tidligere i august også. Siden jeg hadde det to ganger henviste hun meg til ultralyd hvor de så en svulst/lesjon. Hun brukte begge disse begrepene. Nå skal jeg ta MR om en uke slik at de kan finne ut litt mer. Jeg har lavt stoffskifte, endometriose, og tar lamictal 450mg til dagen, p-piller i ca 11 år, og liothyronin + levaxin hvis det har noe å si..Jeg er ikke spesielt overvektig, mer normal, 26 år hvis det er også relevant. Røyker ikke, men snuser. Har noen av dere hatt noe lignende eller vet dere noe om dette? Jeg tenker likson det verste slik jeg heller blir positivt overrasket når jeg får resultatet etter jul. Men siden det er så lenge til vil jeg bare få litt info dersom noen av dere har vært borti noe lignende.. Håper på høflig svar:) Anonymkode: b8353...a63
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 De fleste er godartede Anonymkode: 60149...2eb
tussi680 Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Samme her, men venter på ny undersøkelse. Legen har bedt meg om å spise fornuftig, det er det eneste råd jeg har fått. Han sa det ikke er farlig så lenge leverprøvene ikke viser noe negativt, men han vil ha meg videre til undersøkelse for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Du bør vel i grunnen kutte snusen. Anonymkode: af70a...a88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Hvordan var blodprøvene sånn ellers? Hadde du forhøyet senkning? Anonymkode: 37fb1...85c
B.under Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Endret 8. desember 2016 av B.under
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå