AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei!Jeg kjørte litt for fort i 80 sone, og det kom opp en fotoboks som hadde et skilt under seg hvor det sto "testing pågår". Var heller ikke et skilt om at det var fotoboks i nærheten før kameraet iom. Tror dere jeg kan bli tatt likevel? Anonymkode: 59cbc...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Del Skrevet 7. desember 2016 Ja. Anonymkode: de57a...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Del Skrevet 7. desember 2016 Nei. Anonymkode: 0ede6...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Del Skrevet 7. desember 2016 Kanskje. Anonymkode: 6de55...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 8. desember 2016 #5 Del Skrevet 8. desember 2016 Du vil se at du blir knipset også av nye fotobokser. De lyser rødt hvis man blir målt til ulovlig hastighet og registrert/knipset. Ble selv tatt av en slik for noen uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Del Skrevet 9. desember 2016 Hva betyr det når de lyser blått? Har en fotoboks her som ofte blinker blått. Jeg kjører fartsgrensen. Er ikke gjennomsnittsmåling Anonymkode: 456c7...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå