AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg har fått trimalleolært ankelbrudd og er innlagt på sykehus, skal opereres så snart hevelsen går ned. Hvor lenge må jeg regne med å bli sykemeldt og å gå på krykker? Noen med erfaring? Anonymkode: 0ca23...3d7
Gjest Tourmaline Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jeg vet ikke med ankelen, men jeg har hatt en knekt stortå og måtte da gå på krykker i 6 uker. Det ble lang tid fordi storetåen er jo alfa omega for å gå, og dermed var det viktig å ikke belaste den før benet var grodd nesten helt, slik at det ikke kom ut av stilling e.l. Fikk sykemelding for 2 uker ca., men det varierer litt med hvor aktiv jobb du har. Jeg har en lite aktiv jobb.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Takk for svar Fikk snakket med legen i dag,han antok ca 6 uker sykemelding og krykker i 2-3 mnd. Passet fryktelig dårlig dette her :/ Anonymkode: 0ca23...3d7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Jeg brakk leggen, og gikk på krykker i 6 måneder, etter å ha blitt forespeilet seks uker. Ankelen er mer komplisert. Anonymkode: 215ae...f74
boblevann Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Gikk på krykker 8 uker etter et 'rent' leggbeinsbrudd en gang (betyr visst fint brudd, tvers av, easypeasy).. Ankelen er nok mer komplisert, så 3 mnd må du sikkert regne med.. Det passer vel sjelden bra med krykker og sykemelding
Gjest Tourmaline Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Uff det var lenge! Håper operasjonen går bra, masse god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå