Gå til innhold

Sinna nabo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen som bor under oss, smeller dørene så hardt. Spesielt i perioder, og i kveld har vedkommende ikke gjort stort annet enn å smelle yttedørene (diagnose?), og det er tydelig at vedkommende er sinna.

Mitt barn var og spurte etter om ungene deres vil komme til oss og leke i dag, men mora sa at nei vårt barn får ikke leke med deres, om ikke barnet vårt kommer inn til de og leker. Da får ikke barnet vårt leke med deres barn, og deres barn får ikke leke med vårt barn. Barnet mitt gikk for å invitere de hjem til oss. 

Årsaken til at barnet mitt ikke får dra inn til de og leke, er fordi mora er veldig ustabil og ikke har grenser for hva hun sier og gjør ovenfor mitt barn. En gang jeg skulle hente barnet mitt, var barnet splitter nakent. Jeg ble dels sjokkert, og hun sa at ja, ungen fikk bade der! Eh... Det er langt over grensene. Barnet vårt har også kommet gråtende uttallige ganger hjem etter at moren der har kritisert henne eller sagt noe stygt og ufint/kjefta på henne, og jeg har selv hørt henne kjefte og være direkte ufin mot mitt barn mens vinduene har stått oppe. For eksempel ble hun rasende da barnet vårt var uheldig og sølte såpebobler på trampolina deres, og kom gråtende hjem og fortalte at hun ikke mente det... 

Nå i kveld smelte vedkommende dørene så hardt at et bilde som hang på veggen i stua vår, falt ned og fikk hakk i rammen. Det nytter ikke å klage til styret, da de er vennskapelig med disse. Jeg sa ifra forsiktig i vår, om det på en ydmyk måte men fikk kjeft og frekkheter tilbake, med det resultat at hun sto og smelte dørene 35 ganger på rad etterpå, bare for å vise at hun ikke bryr seg. Det er så sinnsyke tilstander, og de bråker hele tiden. Her en dag klagde de på at vi gikk over gulvene på kveldstid og at vi måtte slutte med det, fordi det forstyrra de. Er helt sjokkert over hvor lite innsikt folk har, og at de forsøker å nekte naboene å gå over gulvene. Hva gjør man med sånt? Sender de erstatning på bildet som ble ødelagt?

Anonymkode: 1400b...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad barnet ditt ikke trenger å dra dit for å ørje. Var jeg deg, ville jeg funnet meg ett nytt bosted 

Anonymkode: 6fbb2...ec7

• Liker 8
Skrevet

Naboene er gale. Flytt heller til et sted det bor normale folk. 

Skrevet

Ingen tvil om at de er gale. Men vi må bo her en god stund til. Somrene er verst. Kan ikke sitte ute på verandaen uten at hun skal begynne og kjefte for ett eller annet. Fikk kjeft fordi barnet vårt begynte på skolen og derfor har lekser og fritidssysler å være med på ettermiddagene. Da ble jeg ropt til vinduet for at hun skulle kjefte på meg fordi barnet vårt ikke lekte like mye med ungene deres som tidligere (da det var sommer) Måtte forklare at nå er skolen begynt og barnet har lekser som må gjøres etc. Deres unger fikk være ute til klokka ti på sommerkveldene. Håper de flytter istedet, men ser ikke sånn ut, som de tar for seg av fellesarealer som om alt er bare deres, og anlegger stygge, rotete blomsterbed, og slenger støvsugere, bilseter og alt mulig skrot i fellesarealene.

Skrevet

Jeg hadde startet en ny hobby: se hvem som kan hoppe istedenfor å gå lengst. Denne hobbyen hadde jeg praktisert helst om kvelden. 

Anonymkode: 40d07...84a

• Liker 10
Gjest lipgloss
Skrevet

Dette hørtes helt sykt ut,jeg tror ikke jeg hadde giddet å prøve å få noe til på den fronten,ville heller ikke hatt barnet mitt inni den leiligheten med så ustabile og merkelige mennesker.

Jeg gjør regning med at du ikke har planer om og bo der for alltid,så da er det på en måte godt å vite for deg at dette er bare midlertidig,et lite lys i tunnelen da :)

Skrevet

Ok, jeg tenkte at du overdrev men...Hun dama har problemer med stress og sinnemestring. 

Anonymkode: 39a1b...25b

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke latt meg presse. Gå så mye du vil på kvelden, hva kan skje liksom. Om du må flytte så er du heldig, inntil det, spill spillet likt som henne.

Anonymkode: e6379...e28

• Liker 1
Skrevet

Flytt!! Slike mennesker kan en ikke diskutere med. Og ikke begynn å krige med henne for da tror jeg hun blir enda verre. Du må også gi en anonym melding til barnevernet, for barna kan jo ikke ha det bra slik hun moren er.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Naboen som bor under oss, smeller dørene så hardt. Spesielt i perioder, og i kveld har vedkommende ikke gjort stort annet enn å smelle yttedørene (diagnose?), og det er tydelig at vedkommende er sinna.

Mitt barn var og spurte etter om ungene deres vil komme til oss og leke i dag, men mora sa at nei vårt barn får ikke leke med deres, om ikke barnet vårt kommer inn til de og leker. Da får ikke barnet vårt leke med deres barn, og deres barn får ikke leke med vårt barn. Barnet mitt gikk for å invitere de hjem til oss. 

Årsaken til at barnet mitt ikke får dra inn til de og leke, er fordi mora er veldig ustabil og ikke har grenser for hva hun sier og gjør ovenfor mitt barn. En gang jeg skulle hente barnet mitt, var barnet splitter nakent. Jeg ble dels sjokkert, og hun sa at ja, ungen fikk bade der! Eh... Det er langt over grensene. Barnet vårt har også kommet gråtende uttallige ganger hjem etter at moren der har kritisert henne eller sagt noe stygt og ufint/kjefta på henne, og jeg har selv hørt henne kjefte og være direkte ufin mot mitt barn mens vinduene har stått oppe. For eksempel ble hun rasende da barnet vårt var uheldig og sølte såpebobler på trampolina deres, og kom gråtende hjem og fortalte at hun ikke mente det... 

Nå i kveld smelte vedkommende dørene så hardt at et bilde som hang på veggen i stua vår, falt ned og fikk hakk i rammen. Det nytter ikke å klage til styret, da de er vennskapelig med disse. Jeg sa ifra forsiktig i vår, om det på en ydmyk måte men fikk kjeft og frekkheter tilbake, med det resultat at hun sto og smelte dørene 35 ganger på rad etterpå, bare for å vise at hun ikke bryr seg. Det er så sinnsyke tilstander, og de bråker hele tiden. Her en dag klagde de på at vi gikk over gulvene på kveldstid og at vi måtte slutte med det, fordi det forstyrra de. Er helt sjokkert over hvor lite innsikt folk har, og at de forsøker å nekte naboene å gå over gulvene. Hva gjør man med sånt? Sender de erstatning på bildet som ble ødelagt?

Tør man spørre hva slags utdannelse denne kvinnen har  - og hva jobber hun med? 

Anonymkode: 1dfaf...657

Skrevet

Se om du kan plukke opp noen tips her:

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør man spørre hva slags utdannelse denne kvinnen har  - og hva jobber hun med? 

Anonymkode: 1dfaf...657

Ingen utdannelse. Butikk. 

Det rare er at mannen ikke ber henne om å lukke dørene ordentlig. Han brukte det før hun kom tilbake til han. 

Hun har stått og snakka stygt om oss og vårt barn til naboene i huset bortenfor, mens jeg har hørt på. Hun eier ikke grenser, men skjønner ikke at ikke alle er "venn" med henne. Er faktisk de verste naboene vi har hatt.

Skrevet

Kontakt barnevernet sporenstreks. De barna til dette paret har det ikke godt

Anonymkode: 9e8ea...093

• Liker 5
Skrevet

Herregud - ikke la barna dine leke med barna hennes noe mer. Om hun kjefter og spørrer hvorfor sier du "fordi du er en gal herpe og du og døren din kan gå rett til helvete".   Hver eneste gang hun smellerdøren ville jeg ha hoppet opp og ned med hoppestokk i 5 minutter, eller spilte skikkelig høy musikk med boom i 15 minutter.  

Anonymkode: c918e...72c

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg tenkte at du overdrev men...Hun dama har problemer med stress og sinnemestring. 

Anonymkode: 39a1b...25b

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt barnevernet sporenstreks. De barna til dette paret har det ikke godt

Anonymkode: 9e8ea...093

Jeg synes disse to innleggene oppsummerer ganske så bra. 

• Liker 6
Skrevet

Si Hold kjeft din skrulle! om hun kjefter på deg. Fortell om galskapen til alle naboer. Bruk stilletthæler hjemme på kvelden.

Skrevet

Eskalerer TS situasjonen, er det slike personer man hører om på nyhetene som har knivstukket naboen. Hun høres helt gal ut, og ville ignorert henne totalt og flyttet asap.

Anonymkode: 352b1...811

• Liker 4
Skrevet

Derfor vi holder barnet langt unna henne, altså aldri uten tilsyn. En gang barnet var på besøk der, hadde hun lagt seg til å sove på sofaen, så ungene var totalt uten tilsyn, som om ikke jeg skulle finne ut det. Det er så mange sånne ting som er så urovekkende at jeg tar ingen sjanser på at barnet vårt er alene med henne.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor vi holder barnet langt unna henne, altså aldri uten tilsyn. En gang barnet var på besøk der, hadde hun lagt seg til å sove på sofaen, så ungene var totalt uten tilsyn, som om ikke jeg skulle finne ut det. Det er så mange sånne ting som er så urovekkende at jeg tar ingen sjanser på at barnet vårt er alene med henne.

Hvis ikke dine barn kan være der, tenk på hvordan det er for de aom MÅ være der. Det du ser er en overflate, under er det sjeldent bedre. Meld ifra til bv. 

• Liker 8
Skrevet
34 minutter siden, Sulosi skrev:

Hvis ikke dine barn kan være der, tenk på hvordan det er for de aom MÅ være der. Det du ser er en overflate, under er det sjeldent bedre. Meld ifra til bv. 

Er så enig med deg! Tenk på barna, TS, du lar ikke dine egne barn være der, hvordan tror du det er for de som må være der! Du har plikt til å melde til BV! Gjør det i kveld! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...