AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg plages med store indre kjønnslepper, vil si den største er rundt 5-6 cm og den andre er litt mindre. Jeg er plaget med urinveisinfeksjon 2-4 ganger i året der jeg blir behandlet med antibiotikakur, kan dette komme av store kjønnslepper? Jeg tenker på att når jeg tørker meg framme ifra og bakover så kommer kanskje kjønnsleppene mine i kontakt med 'nummer 2' er det andre som sliter med dette? Det gjør vondt under og etter sex og jeg blir mye lettere sår nedentil noe som gjør att jeg kanskje ikke har sex med samboeren min på 3 dager. Dette er jo selvsakt overkommelig, men kjedelig å ligge opphisset i 3 dager uten å kunne ha sex siden det gjør vondt. Det gjør vondt å ri, kjøre atv, motocross og snøscooter for lenge, sykle, sitte på harde stoler, gå lenge og det er veldig ubehagelig når de kommer i klem i buksen eller når de henger utenfor trusekanten. hver gang jeg er på do kan de hende de 'blokkerer' urinveiene sånn att tisset kommer over alt. Jeg pleier å rette på de eller putte de inni skjeden, men de lever sitt eget liv og vil somregel ikke være der jeg vil dem skal være. Under samleie må jeg 'åpne' de for att penis skal komme seg inn. Dette har aldri stoppet meg fra å ha sex, men jeg synest ikke det er noe delikat å se på! Samboeren min liker musa mi veldig godt, og jeg har ikke noe imot kjønnsleppene mine siden jeg har fast sexpartner. Er dette noe menn faktisk liker?? Noen som har erfaring med operasjon, og har fått dekket dette av staten? - jente 21 Anonymkode: 950b4...cb8
Apekatten Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Snakk med legen din. Hvis du har store problemer med leppene dine i dagliglivet, så kan det være aktuelt med en operasjon.
Dyr Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Hei! Jeg er også en jente på 21 og har akkurat det samme problemet!! Jeg har lenge tenkt å ta det opp med legen min, men synes det er alltfor flaut Det blir jeg nødt til å gjøre på et tidspunkt Men jeg forstår deg veldig godt og håper at du tørr å snakke om det med legen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå