AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 jeg var 21.han 28. brudd etter 2 og et halvt år. han var ustabil og manipulerende. Orka ikke mer hadde mista alt av følelser. han var ikke snill mot meg . ble et hat forhold tilslutt. Anonymkode: 16986...5c5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 Kvinne 19 - Mann 23 Jeg hadde mistet følelsene for han(3 år sammen), var utro, sa det aldri, men jeg slo opp. Kvinne 23 - Mann 25 Mistet følelsene for han(2 år sammen), slo opp Kvinne 25 - Mann 25 Han tente ikke på meg, hadde aldri gjort det heller (sammen 1 år). Fikk han til å si det og slo deretter opp med han. Anonymkode: ececa...0cd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #23 Skrevet 8. desember 2016 Var enige om å være eksklusive/kjærester, men hen flørtet med en kollega. (Ikke uskyldig flørt men aktiv). Anonymkode: ae9c7...104
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #24 Skrevet 8. desember 2016 begge 30. han likte få alt servert på sølvfat, og gav aldri noe tilbake, og jobbet aldri for å oppnå noe. Anonymkode: c272a...8e6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #25 Skrevet 8. desember 2016 Kvinne 20, mann 20. Forholdet var platonisk, vi likte ikke hverandre lenger vennskaplig en gang. Kvinne 27, mann 28. 5 år. Ble for mye uenigheter og kameler å svelge. Uenighet om barn/ikke barn, reise/ikke reise (og til hvor). Jeg som kvinne måtte akseptere at alt jeg sa var feil, han tok vitterlig aldri feil (og når jeg kunne bevise det hjalp det ikke). Følelsene tok slutt, men fortsatte i en stund fordi han var min beste venn. Jeg endte med å teste grenser og bryte noen som ikke var OK (utroskap). Slo opp like etterpå (kysset ikke eller noe etter det skjedde). Anonymkode: c06f3...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå