Gå til innhold

Tenner på stygge menn!

Fremhevede innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

Jeg har akkurat funnet at jeg tenner på å ha sex med menn som jeg ikke synes er pene i det hele tatt.....

Tror det har noe med at jeg egentlig IKKE vil ha sex med dem fordi det jo er litt nedverdigende, men nettopp fordi det da liksom er "forbudt" så tenner det meg voldsomt.

Noen andre som har lignende erfaringer?

jente 21

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke helt om jeg har noen råd å komme med men du kommer hvertfall ikke til å mangle sexpartnere så lenge du lever :ler:

Skrevet

jeg har litt samme greia, tenner på å ha sex med stygge jenter som jeg aldri ville bli sett sammen med offentlig.. det er liksom litt skitten og forbudt

Gjest Guttensin
Skrevet

Glimrende..så det er faktisk en liten mulighet for oss også. Dette var gode nytheter. Hilsen gutt under normalen :-)

Skrevet

tenne litt på sånne stygg-fine mannfolk eg...

må ha etlanna spesiellt over seg...! trenge ikkje å være supermodell, men etlanna må der være..

Gjest seroxata
Skrevet

hehe, jeg husker for noen år siden, da jeg enda gikk på ungdomsskolen.. vi hadde den styggeste vikaren jeg noen gang hadde sett! Ølvom og svettetrøy kombinert med seilersko og hengende dongeribukser, og tynt, kort hår.. Han var direkte avskyelig, men likevel lå jeg hjemme i senga om kvelden og onanerte mens jeg tenkte skitne tanker om han..

ser ikke på meg som unormal av den grunn jeg :D

Dessuten har jeg en tendens til å tenne på slike typer andre synes er skumle... Uruk haien Lurtz fra Ringenes Herre, og Nemesis fra Resident Evil 2 er jo to stoooore favoritter av meg! Hadde jeg fått ha sex med de, så ville jeg dødd lykkelig! :kul:

Skrevet
tenne litt på sånne stygg-fine mannfolk eg...

må ha etlanna spesiellt over seg...! trenge ikkje å være supermodell, men etlanna må der være..

Jess,...sånn a'la styggfine Benicio del Toro og Nick Cave :sikle:

Gjest alisia ikke innlogget
Skrevet
:hoho::hoho: Herre min jemen for en tråd. Jeg tenner ikke på "stygge menn" :ler::tunge1:
Gjest Anonymous
Skrevet

Om du hadde vært prostituert, hadde du levd i en fantasiverden der du kunne ligge med MANGE stygge menn og faktisk få BETALT for det hehe :sjarmor:

Skrevet

Hva som er stygt er ganske relativt da.

"Glansbilde-guttene" er noe av det mest usexy jeg vet om. :tunge1:

Skrevet

Da jeg var på nett i dag for å lete etter alle mulige merkelige fetisjer, fant jeg blant annet en som gikk ut på å tenne på stygge damer ja... blir vel det samme antagelig, og du kan nå kalle deg fetisjist!

Skrevet

så en som tente på skikkelig feite kvinner. Jo feiter, jo bedre. Kona var litt over 140 kg, når de giftet seg..nå hadde han fetet henne opp til over 200++. Og han var fornøyd han.

Skrevet

Jess,...sånn a'la styggfine Benicio del Toro og Nick Cave :sikle:

Shame on you! Disse er da både kjekke og vakre synes jeg.

Skrevet

Da blir nok de "stygge" mannfolka glade for å ha sjangs på deg! :ler:

Skrevet

Hmmmm... man har da hatt seg med mindre pene damer også.... men stort sett har det vært ølbrillene sin feil da.... :ler:

Sjarm betyr dog mer enn et pent ansikt og en fin kropp... i allefall for min del...

• 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet at jeg tenner på å ha sex med menn som jeg ikke synes er pene i det hele tatt.....

Tror det har noe med at jeg egentlig IKKE vil ha sex med dem fordi det jo er litt nedverdigende, men nettopp fordi det da liksom er "forbudt" så tenner det meg voldsomt.

jente 21

Jeg har også fantasert om stygge mannfolk og kommet fram til samme grunn som deg om hvorfor. Det er ikke slik at man blir tiltrukket av stygge menn når man ser dem, tvert imot, tanken på å ha sex med dem er så "forbudt" at det blir opphissende etterhvert^^ Og så kan det jo også være fordi at man føler seg mye mer sexy selv;)

Anonymous poster hash: c0177...ada

AnonymBruker
Skrevet

jente 21

Jeg har også fantasert om stygge mannfolk og kommet fram til samme grunn som deg om hvorfor. Det er ikke slik at man blir tiltrukket av stygge menn når man ser dem, tvert imot, tanken på å ha sex med dem er så "forbudt" at det blir opphissende etterhvert^^ Og så kan det jo også være fordi at man føler seg mye mer sexy selv;)

Anonymous poster hash: c0177...ada

Skrevet (endret)

Det er vel ganske udiskutabelt at kriteriet "utseende" ikke er på poengplass over lista med "kvalifikasjonskrav" damer har når det kommer til en partner, kort eller langvarig sådan.

Det handler vel mer om hva han gjør (med deg selvsagt), hva han lykkes med (andre sikler på ham) og hvordan han ter seg (på skalaen mellom bad-boy <-> verdensmester <-> gentleman)

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...