jaro Skrevet 9. desember 2016 #21 Skrevet 9. desember 2016 Det er absolutt ikke pyramide skik pyramide er definert. Men håper TS klarer å gjennomskue kommentarene uansett slik de er skrevet Jeg bruker mary kay selv, har gjort det i 10 år. Jeg passet ikke som konsulent, så selger ikke til andre enn de første kundene jeg fikk. Ikke alle produkter er like bra (for meg) og heller ikke prøvd alle, men de ansiktsproduktene jeg har er langt over andre ting i kvalitet. Hva slags type du er avgjør om du gjør det bra, og det er nok en type som vil irritere og "forstyrre" noen mennesker. Men sånn er det jo med alt
tirben Skrevet 9. desember 2016 #22 Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, studerende skrev: Yay, hun har klart å rekruttere mange mennesker som på et tidspunkt sikkert var vennene hennes til et pyramidespill. Virkelig noe å se opp til! Hvor skrev jeg at jeg "så opp" til henne??? Jeg bare konstaterte fakta! Hersketeknikken din biter ikke på meg, dessverre.....
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #23 Skrevet 15. mars 2017 Ånei 😫 Nå har en jeg kjenner også begynt med Mary Kay. Bli spurt om møter og produkter hele tiden. Så slitsomt 😒 Anonymkode: a0e90...535
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #24 Skrevet 15. mars 2017 Guuuuud, for et maaaaas. Er det mulig?! Anonymkode: a0e90...535
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå