Anonym_28 Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg er helt ny her inne, så kan godt hende dette har vært ett tema før, men må er det slik at jeg vurderer å starte opp med Mary Kay og vil gjerne høre andres erfaringer positive og negative Jeg går nemlig arbeidsledig (jobbsøker) og trenger sårt ekstra penger ved siden av de få ekstravaktene jeg går, og er det noe jeg har nå så er det tid! Min største bekymring er vel egentlig kundekrets da jeg kjenner få og ikke har så mange venner( som bla. Kan holde party, kjøpe produkter fra meg osv) Hva tenker dere om MK? 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Det er et MLM selskap og som i alle andre av disse pyramidene taper over 90% av medlemmene penger og mister alle vennene sine fordi folk blir lei av å bli betraktet som potensielle kunder Anonymkode: 5a656...436 7
Calypso Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 På 6.12.2016 den 16.13, Anonym_28 skrev: Hva tenker dere om MK? At det er søppel. 1
EvaLena Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 At det koster for mye og at jeg definitivt ALDRI kommer til å avholde ett party. Før jeg evt begynner som konsulent for MK så går jeg heller gatelangs og plukker flasker. Da får jeg iallefall alle pengene selv. 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Kjenner at allergien slår ut og jeg begynner å klø over hele kroppen bare av å lese navnet... Anonymkode: 676bd...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Venna dine har ikke lyst å få det påprakket, og mange misliker selgere. Folk kjøper det de vil ha på nett eller i lokalbutikken, de vil ikke ha telefoneselgere, dørselgere eller personer som selger MK. Vet om noen som begynte med gav opp salget veldig raskt. De overvurderte hvor mange de ville klare å selge til. Ikke hør på vennene dine eller moren din, de vil oppmuntre deg til å prøve denne jobben selv om de selv ikke ville kjøpt fra deg Anonymkode: 2efeb...945 4
drue Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Det er vel i samme gata som Forever Living? Driiiitirriterende å bli lagt til i sånne grupper der folk prøver å selge ting til deg. Nei takk! 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Jeg er frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay. Det er selvfølgelig bare tull og tøys at selskapet er et pyramidespill. Da kunne ikke MK holdt på i over 50 år. Jeg har gjort det veldig godt de siste årene, og håper snart å nå målet om å få disponere en herlig rosa MK bil. Vil absolutt anbefale ts om å starte som konsulent, men det krever selvfølgelig litt hardt arbeid i starten. Lykke til og velkommen inn i Mary Kay sisterhood. Du vil garantert ikka angre. Anonymkode: 73932...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay. Det er selvfølgelig bare tull og tøys at selskapet er et pyramidespill. Da kunne ikke MK holdt på i over 50 år. Jeg har gjort det veldig godt de siste årene, og håper snart å nå målet om å få disponere en herlig rosa MK bil. Vil absolutt anbefale ts om å starte som konsulent, men det krever selvfølgelig litt hardt arbeid i starten. Lykke til og velkommen inn i Mary Kay sisterhood. Du vil garantert ikka angre. Anonymkode: 73932...6e2 Spørsmål: Får du belønning og stiger i gradene ved å verve folk til å selge disse produktene? Anonymkode: 5a656...436 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay. Det er selvfølgelig bare tull og tøys at selskapet er et pyramidespill. Da kunne ikke MK holdt på i over 50 år. Jeg har gjort det veldig godt de siste årene, og håper snart å nå målet om å få disponere en herlig rosa MK bil. Vil absolutt anbefale ts om å starte som konsulent, men det krever selvfølgelig litt hardt arbeid i starten. Lykke til og velkommen inn i Mary Kay sisterhood. Du vil garantert ikka angre. Anonymkode: 73932...6e2 Du selger søppel Anonymkode: 0b501...563 3
Fjaselina Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 Mary Kay er ikkje verre eller betre enn så mykje anna av krem og dilldall. Heilt ok.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay. Det er selvfølgelig bare tull og tøys at selskapet er et pyramidespill. Da kunne ikke MK holdt på i over 50 år. Jeg har gjort det veldig godt de siste årene, og håper snart å nå målet om å få disponere en herlig rosa MK bil. Vil absolutt anbefale ts om å starte som konsulent, men det krever selvfølgelig litt hardt arbeid i starten. Lykke til og velkommen inn i Mary Kay sisterhood. Du vil garantert ikka angre. Anonymkode: 73932...6e2 den dagen dere ikke selger søppel skal jeg vurdere å kjøpe noe. min hud har aldri reagert så innmari på noe som deres produkter. møkk. Anonymkode: 60565...f64
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 3 timer siden, drue skrev: Det er vel i samme gata som Forever Living? Driiiitirriterende å bli lagt til i sånne grupper der folk prøver å selge ting til deg. Nei takk! Forever Living er faktisk kvalitetsprodukter i motsetning til Mary Kay. Jeg bruker Aloe Propolis-kremen fra forever living mot perioral dermatitt, og den gjør underverker for huden min. Jeg kjøper heller vanligvis ikke produkter fra sånne som driver med pyramidegreier, men angrer ikke på at jeg gjorde et unntak. Anonymkode: 54c14...52c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 Styr unna - Mest sansynlig kommer du til å tape penger - tjener du penger så er det for andre under deg taper penger. - Folk blir rett og slett så til de grader lei av enda en person som skal prøve å rekrutere dem inn til nok et pyramidespill lignende konsept. Enhver MLMer vil selvsagt nekte for sammenligningen, men det hindrer ikke at langt over 90% går i tap (og da er jeg snill). De som tjener over fattigdomsgrensen rekker såvidt inn på promilleskalaen. Si at en kansje satser på å få 4 under seg og 20 faste kunder som handler for 500,- pr måned iløpet av noen måneder. 8 ledd så er det ca 65 000 selgere som alle har prøvd å skaffe seg 20faste kunder og da er vi allerede passert millionen. For ikke å snakke om alle de som har blitt invitert på kaffe endag eller venninnekveld bare for å få slengt frem en fantastisk kariere mulighet eller produkter .Så nei her er fleste parten dømt til å tape penger. - MK, FL, zinzino , Herbalife, ...it's all the same. Største delen av salget skjer internt blant distrubitørene. Klarer en ikke salgsmålene(som er vanskeligere enn en først tror) så blir en regnet som kunde i salgsstatestikken. Anonymkode: ec8d0...f2c 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 For all del ikke la deg lure! Anonymkode: ec8d0...f2c
tirben Skrevet 8. desember 2016 #17 Skrevet 8. desember 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du selger søppel Anonymkode: 0b501...563 Det er ikke jeg enig i! Bruker mye Mary Jay produkter og er veldig fornøyd med både hudpleieprodukter og makeup.
tirben Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 På Wednesday, December 07, 2016 den 21.10, AnonymBruker skrev: Jeg er frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay. Det er selvfølgelig bare tull og tøys at selskapet er et pyramidespill. Da kunne ikke MK holdt på i over 50 år. Jeg har gjort det veldig godt de siste årene, og håper snart å nå målet om å få disponere en herlig rosa MK bil. Vil absolutt anbefale ts om å starte som konsulent, men det krever selvfølgelig litt hardt arbeid i starten. Lykke til og velkommen inn i Mary Kay sisterhood. Du vil garantert ikka angre. Anonymkode: 73932...6e2 Kjenner ei som var lærer tidligere som nå jobber som MK konsulent på heltid nå. Hun fikk i fjor en bil!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 UNNGÅ! For all del! Ikke la deg lure til å bli med i et multi level marketing-system. Slike pyramidegreier bør boikottes! Anonymkode: a20bd...e92 3
studerende Skrevet 9. desember 2016 #20 Skrevet 9. desember 2016 18 timer siden, tirben skrev: Kjenner ei som var lærer tidligere som nå jobber som MK konsulent på heltid nå. Hun fikk i fjor en bil! Yay, hun har klart å rekruttere mange mennesker som på et tidspunkt sikkert var vennene hennes til et pyramidespill. Virkelig noe å se opp til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå