AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 I tråd etter tråd kan vi lese om kvinner som sliter med svigermødrene sine. Hvorfor er det tilsynelatende kun kvinner som går så dårlig overens med svigermor? Har enda til gode å lese/høre om en mann som sliter med det samme. Anonymkode: ce3ca...bef 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Tror ikke så mange sliter med dette problemet, utenfor kg, for å si det slik. Anonymkode: a0c64...303 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Min mann hadde problemer med min mor (hun liker å tro hun kan og vet bedre enn de fleste, og jeg forstår meget godt at han blir drittlei!), men jeg er ganske opptatt av å slå ned på dårlig oppførsel der slik vi kan ha et alright forhold. Skal han ta det med henne blir det kun sure miner og tro på at det kun kommer fra han. Man skal ikke tåle dårlig oppførsel kun fordi "men famiiiliiiieeee". Min mann setter også grenser for sin mor, slik vi ikke får problemer det heller. Det er når man gang på gang føler seg tråkket på og aldri blir respektert man vanligvis får problemer. Anonymkode: 1fa32...ed3 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Sikkert fordi det er mest kvinner her inne. Anonymkode: 6bcf6...d18 10
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 hvorfor tror du egentlig? er vell måten dere kvinner er på dere er kranglefanter av dimensjoner.....la meg gi et eksempel... 2 gode kompiser krangler , slåss og blir uvenner...møter hverandre igjen 2 mnd senere helt tilfeldig , ingen er hverken sur eller bitter på hverandre og de blir fort venner igjen 2 venniner krangler slåss og blir uvenner.....de slenger dritt og falske rykter bak ryggen til hverandre i all evig tid framover , blir aldrig venner igjen og vokser aldrig opp
tussi680 Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Min far slet litt med sin svigermor en gang i tiden.... 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I tråd etter tråd kan vi lese om kvinner som sliter med svigermødrene sine. Hvorfor er det tilsynelatende kun kvinner som går så dårlig overens med svigermor? Har enda til gode å lese/høre om en mann som sliter med det samme. Anonymkode: ce3ca...bef Menn skrur bare av knappen. De kobler ut. De trekker ut stikkontakten. Da blir det ikke elektrisitet. Kvinner bør nok lære seg det samme! Anonymkode: 515e1...d7d 4
Patton Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Jeg vet ikke om dette faktisk stemmer i virkeligheten, men om det gjør det, så tenker jeg at forklaringen er såpass enkel at de områdene det oppstår konflikt rundt i familier, er arenaer kvinner er mest engasjert i. Jeg tror også det er lettere for kvinner å ta opp potensielle konflikter med sin mor, enn hva det er for menn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Det har nok vært mye problemer mellom menn og deres svigermødre opp gjennom tidene. Det viser det store antallet "Svigermorvitser". Anonymkode: 605da...0ae 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Tror de fleste mannfolka som skriver på KG er single.... Mannen min har større problemer med egen mor enn min mor Anonymkode: 8cfdf...c2b 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok vært mye problemer mellom menn og deres svigermødre opp gjennom tidene. Det viser det store antallet "Svigermorvitser". Anonymkode: 605da...0ae Men hvorfor lager ikke bare kvinner også svigermorvitser da? Anonymkode: cb7e9...6ca
Gjest antbug Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Svigermor meg her og der, alltid er det hun som får gjennomgå. Jeg har hørt rykter om at svigerfar noen ganger kan være et sant helvete mot den som stjeler hans lille prinsesse. Rene gestapoen, faktisk Jeg har bare hatt snille svigermødre og fedre, jeg. Det kan skyldes tre ting: 1. Jeg er perfekt og de har derfor ikke funnet noe å klage på. 2. Jeg har hatt utrolig flaks og kun møtt den sjeldne rasen Bra Svigerser. 3. Jeg er litt fjern og har rett og slett ikke fått med meg ondskapsfulle kommentarer og urettferdig behandling. Har en magefølelse på punkt 1!
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de fleste mannfolka som skriver på KG er single.... Mannen min har større problemer med egen mor enn min mor Anonymkode: 8cfdf...c2b ja jeg er singel...og jeg digger det....hva er problemet i det ?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, Trex90 skrev: ja jeg er singel...og jeg digger det....hva er problemet i det ? Det er da ikke noe problem. Men om mannfolk er single har de ikke noen svigermor å klage over. Anonymkode: 6bcf6...d18 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Nå hadde jeg og min mann, begge grusomme mødre. Men jeg satte alltid foten ned, med en gang det var noe. Og vi hadde ikke noe kontakt med henne, bortsett fra dåp, bryllup osv i familien. Mens han, sa aldri noensinne imot sin mor, samme hvor ille de tingene hun gjorde var. Hun kunne prate dritt om meg i timesvis, og mannen min bare satt og hørte på. Så kan ligge noe der og. Så er dette faktisk et kvinneforum. Og de fleste menn som er her inne, er ikke gift. Så da har de ikke dette problemet. Anonymkode: e1b28...a2c 4
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke noe problem. Men om mannfolk er single har de ikke noen svigermor å klage over. Anonymkode: 6bcf6...d18 hehehe.....ja har aldrig hatt noe problem med svigermødre...alltid grei og ekstra hyggelig....men merker at alle forhold så har kjærestene mine kranglet med min mor ... drama liker dere
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå hadde jeg og min mann, begge grusomme mødre. Men jeg satte alltid foten ned, med en gang det var noe. Og vi hadde ikke noe kontakt med henne, bortsett fra dåp, bryllup osv i familien. Mens han, sa aldri noensinne imot sin mor, samme hvor ille de tingene hun gjorde var. Hun kunne prate dritt om meg i timesvis, og mannen min bare satt og hørte på. Så kan ligge noe der og. Så er dette faktisk et kvinneforum. Og de fleste menn som er her inne, er ikke gift. Så da har de ikke dette problemet. Anonymkode: e1b28...a2c der ser dere...ts spør hvorfor kvinner krangler med svinner eller svigermødre...dere liker og snakke dritt om hverandre og piss bak ryggen...det er ikke noe nytt at damer elsker drama og sladder ....ikke noe negativt mot noen her . jeg elsker damer . men slik er det bare
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå hadde jeg og min mann, begge grusomme mødre. Men jeg satte alltid foten ned, med en gang det var noe. Og vi hadde ikke noe kontakt med henne, bortsett fra dåp, bryllup osv i familien. Mens han, sa aldri noensinne imot sin mor, samme hvor ille de tingene hun gjorde var. Hun kunne prate dritt om meg i timesvis, og mannen min bare satt og hørte på. Så kan ligge noe der og. Så er dette faktisk et kvinneforum. Og de fleste menn som er her inne, er ikke gift. Så da har de ikke dette problemet. Anonymkode: e1b28...a2c er du forsatt sammen med han ? det er vertfall veldig kjiipt for deg og ha slik svigermor...hva sier svigerfaren om det?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 7 minutter siden, Trex90 skrev: hehehe.....ja har aldrig hatt noe problem med svigermødre...alltid grei og ekstra hyggelig....men merker at alle forhold så har kjærestene mine kranglet med min mor ... drama liker dere Dere? Anonymkode: 8b927...841 4
Gjest antbug Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, Trex90 skrev: der ser dere...ts spør hvorfor kvinner krangler med svinner eller svigermødre...dere liker og snakke dritt om hverandre og piss bak ryggen...det er ikke noe nytt at damer elsker drama og sladder ....ikke noe negativt mot noen her . jeg elsker damer . men slik er det bare Neida, overhodet ikke noe negativt mot noen av oss! Vi er bare drittslengende dramaelskere og sladderqueens som pisser folk bak ryggen, vi. What's not to love
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå