Anonyme Jan Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Hei. Jeg skal operere ut 2 visdomstenner. Disse er ikke kommet ned og ligger sidelengs. Dette gjør at de presser resten av tennene framover og skaper mye smerte. Har periodontitt fra før av og vet det er refusjon på slik behandling. Har fått henvisning til Oral kirurg. Er det noen som vet hvor dette blir gjort for en fornuftig pris i Bergen? Jeg har Frikort for legetjenester ,men gjelder dette også egenandel på tannbehandling med refusjon? Har også vært i kontakt med Odontologen, men der drar elevene hjem om en uke å det er ikke mulig å få time før til neste år. Noen som har noen erfaringer og vet priser? På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Frikortet ditt gjelder ikke for tannbehandling. Jeg har operert ut begge visdomstennene nede, har tatt en om gangen ellers hadde jeg ikke klart å spise på flere dager. Betalte ca 2500 for en tann. Man får dekket noe av det offentlige, men dette var etter det var tatt bort. Anonymkode: e39f8...37d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg fikk operert ut visdomstennene ved Haukeland sykehus. Man må bli spesielt henvist fra tannlegen for å få gjort det på sykehus. Dette mener jeg du kan få på frikort siden det er en operasjon på sykehus av kjevekirurg (tror jeg det var) og ikke vanlig tannlege. Du kan kanskje også få henvisning dit om du spør tannlegen din pent, de tar kun vanskelige operasjoner da.... Nå er dette 8 år siden for min del, så du får ta det jeg sier med en klype salt, det kan ha forandret seg siden den tid. Men verdt å sjekke ut! Lykke til! Anonymkode: 3a8de...5aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå