Mari Y Skrevet 9. desember 2016 #21 Skrevet 9. desember 2016 På 8.12.2016 den 22.12, Citronella skrev: Jeg svarer dere alle her. En mann som har en datter på 13 år, og som viser tydelig interesse for en jente på 14 år, ber om Skype og spør om vi kan snakke der... Vel. Det er en mann som er pedofil. Noe annet er udiskutabelt. Da er han mest sannsynlig ikke det. Det ganske enkelt et faktum. Det gjør det ikke mer greit om han kontakter mindreårige barn over nettet, og da mener jeg det bør meldes til politiet.
Gjest Surfrukt Skrevet 10. desember 2016 #22 Skrevet 10. desember 2016 På 6.12.2016 den 8.50, AnonymBruker skrev: Jeg husker chat.no i sin tid.. Da fortalte de meg at det var meningen at CHAT.no var for dem. Jeg så hverken i programmet eller oppsettet at det var en pedo-hebo-kanal, jeg tror kanskje disse mennene misforstår? Hvordan kan en mann overstyre sin mening på den måten? Det er helt utrolig. Skjønner ikke hvordan de klarer å ha selvrespekt. At de ikke synes at handlingen i seg selv er kvalm nok til å stoppe seg selv. Men disse mennene har ikke stopp-mekanikk. Det må jo være tilbakestående menn..... Jeg ser for meg et tryne som dette bak pc-skjermen, det samme sløve blikket som har null evne til selvransakelse. Durer i vei, tralala. Jeg har lyst og jeg har lov. Hvorfor ikke? Anonymkode: 0cd9e...6ec Det er en side hvor pedofile lusker rundt. Jeg er der for å prøve å avsløre disse. Og det merkelige er de som er moderatorer der inne virker mer opptatt av å hegne ordinerte trofaste medlemmer og ikke interesserte i å avdekke pedofile griser. Meget spesielt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #23 Skrevet 10. desember 2016 På 12/6/2016 den 4.23, AnonymBruker skrev: Ja det er mange ekle menn på nettet. Når jeg var 12-13 år så chattet jeg mye med folk fra nettet (fra jippii) og mange av de var menn som ville se meg i undertøy på MSN. Jeg hadde ikke webcamera på den tiden, men likevel... æsj. Det var en mann som forklarte meg hvordan man onanerer. Han viste også penisen sin til meg via webcamera. Anonymkode: e72b3...0e9 og dette så du på?? kanskje ikke rart de gjør d da. tipper han ble tent når han visste du så på.. da er d ikke rart de fortsetter. dere må slutte å chatte om sex med en du ikke kjenner, spesielt video Anonymkode: 2c545...9be
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #24 Skrevet 10. desember 2016 12 minutter siden, Citronella skrev: Det er en side hvor pedofile lusker rundt. Jeg er der for å prøve å avsløre disse. Og det merkelige er de som er moderatorer der inne virker mer opptatt av å hegne ordinerte trofaste medlemmer og ikke interesserte i å avdekke pedofile griser. Meget spesielt. meld moderatorene til politiet også, de holder sikkert på med d samme... ellers har de ikke mye ute i samfunnet å gjøre uansett.. snakk om å ha øynene lukket.. Anonymkode: 2c545...9be
Gjest Surfrukt Skrevet 10. desember 2016 #25 Skrevet 10. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: og dette så du på?? kanskje ikke rart de gjør d da. tipper han ble tent når han visste du så på.. da er d ikke rart de fortsetter. dere må slutte å chatte om sex med en du ikke kjenner, spesielt video Anonymkode: 2c545...9be Hallo! Det var et BARN!
Gjest Surfrukt Skrevet 10. desember 2016 #26 Skrevet 10. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: meld moderatorene til politiet også, de holder sikkert på med d samme... ellers har de ikke mye ute i samfunnet å gjøre uansett.. snakk om å ha øynene lukket.. Anonymkode: 2c545...9be Takk. Har du egne erfaringer. Send de gjerne til meg på PM. Jeg har prøver å nøste litt i miljøet der inne, men jeg behøver flere som kan bekrefte. Jeg blir blokkert i det jeg stiller kristiske spørsmål til moderatorne der inne....
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #27 Skrevet 10. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: og dette så du på?? kanskje ikke rart de gjør d da. tipper han ble tent når han visste du så på.. da er d ikke rart de fortsetter. dere må slutte å chatte om sex med en du ikke kjenner, spesielt video Anonymkode: 2c545...9be Ja, legg for all del skylden på barnet når en pedofil begår overgrep over nett. Syke jævel! 😡 Anonymkode: fe369...774 2
Gjest Surfrukt Skrevet 10. desember 2016 #28 Skrevet 10. desember 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, legg for all del skylden på barnet når en pedofil begår overgrep over nett. Syke jævel! 😡 Anonymkode: fe369...774 Takk
minsinn Skrevet 10. desember 2016 #29 Skrevet 10. desember 2016 På 8.12.2016 den 22.12, Citronella skrev: Jeg svarer dere alle her. En mann som har en datter på 13 år, og som viser tydelig interesse for en jente på 14 år, ber om Skype og spør om vi kan snakke der... Vel. Det er en mann som er pedofil. Noe annet er udiskutabelt. Nei. Hvis han er interessert i jenter som er i puberteten, så er han ikke pedofil. Han er "bare" en gammel gris, selv om det han holder på med er ulovlig
Gjest Surfrukt Skrevet 10. desember 2016 #30 Skrevet 10. desember 2016 8 timer siden, minsinn skrev: Nei. Hvis han er interessert i jenter som er i puberteten, så er han ikke pedofil. Han er "bare" en gammel gris, selv om det han holder på med er ulovlig En voksen og gift mann som sikler etter 14 åringer og planlegger å ha sex med. Han er ikke bare en gris. Han er en pedofil.
Gjest Stolen Skrevet 10. desember 2016 #31 Skrevet 10. desember 2016 44 minutter siden, Citronella skrev: En voksen og gift mann som sikler etter 14 åringer og planlegger å ha sex med. Han er ikke bare en gris. Han er en pedofil. Nei, han er hebefil. Det er den korrekte merkelappen i det scenarioet du skisserer. Men begge deler er ulovlig, så fyren bør bli etterforsket.
minsinn Skrevet 11. desember 2016 #32 Skrevet 11. desember 2016 4 timer siden, Citronella skrev: En voksen og gift mann som sikler etter 14 åringer og planlegger å ha sex med. Han er ikke bare en gris. Han er en pedofil. Beklager, men du bruker feil begrrp på han. Jeg skjønner at du synes han er motbydelig, men han er ikke pedofil. Pedofile går etter barn som ikke har startet med puberteten ennå. Mannen er etter alt og dømme hebefil - dvs tenner seksuelt på barn i begynnelsen av puberteten. Det er en forskjell, skjønner du - det er en svært alvorlig sak å stemple folk med feile merkelapper, spesielt på et sånt område!
Gjest Surfrukt Skrevet 11. desember 2016 #33 Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, minsinn skrev: Beklager, men du bruker feil begrrp på han. Jeg skjønner at du synes han er motbydelig, men han er ikke pedofil. Pedofile går etter barn som ikke har startet med puberteten ennå. Mannen er etter alt og dømme hebefil - dvs tenner seksuelt på barn i begynnelsen av puberteten. Det er en forskjell, skjønner du - det er en svært alvorlig sak å stemple folk med feile merkelapper, spesielt på et sånt område! Hebefil. Ok. 14 åringer har ikke alltid kommet i pubertet. Og de er sårbare. Og det wr straffbart for en mann på 40 å ha sex med en 14 åring. Og for alt jeg vet liker han enda yngre jenter også. Han spurte om jeg hadde fått hår der nede, og om jeg hadde fått pupper. Svin er han uansett. Heldigvis har jeg screenshot av samtalen og de er oversendt politiet.
King in the North Skrevet 11. desember 2016 #34 Skrevet 11. desember 2016 På 6. desember 2016 den 5.00, AnonymBruker skrev: Alle under 17/18 år er potensielt prepubertale! En er like forbasket pedofil om en legger seg etter 13 åringer, 8 åringer eller en "sen" prepubertal gutt på 17, bortsett fra at den siste regnes som moden nok til å kunne be folk dra til helvete men sine overgreps preferanser. Anonymkode: ddf3d...921 Kunnskapsløst 1
minsinn Skrevet 11. desember 2016 #35 Skrevet 11. desember 2016 24 minutter siden, Citronella skrev: Hebefil. Ok. 14 åringer har ikke alltid kommet i pubertet. Og de er sårbare. Og det wr straffbart for en mann på 40 å ha sex med en 14 åring. Og for alt jeg vet liker han enda yngre jenter også. Han spurte om jeg hadde fått hår der nede, og om jeg hadde fått pupper. Svin er han uansett. Heldigvis har jeg screenshot av samtalen og de er oversendt politiet. Bra at du har oversendt til politiet - det er, som du sier, straffbart å praktisere begge legninger. Politiet er rette instans, og om du gjør dette flere ganger, må du huske å være veldig forsiktig så disse svinene ikke finner deg
Gjest Surfrukt Skrevet 11. desember 2016 #36 Skrevet 11. desember 2016 3 minutter siden, minsinn skrev: Bra at du har oversendt til politiet - det er, som du sier, straffbart å praktisere begge legninger. Politiet er rette instans, og om du gjør dette flere ganger, må du huske å være veldig forsiktig så disse svinene ikke finner deg Og hva skulle de svina gjort med meg, mener du?
minsinn Skrevet 11. desember 2016 #37 Skrevet 11. desember 2016 9 timer siden, Citronella skrev: Og hva skulle de svina gjort med meg, mener du? Unnskyld, da, for at jeg forsøkte å uttrykke litt bekymring for deg oppi dette, da...Om de virkelig er hebefile, så kan de ha et ønske om å gjøre ganske mye med deg, også med vold. Det er voksne menn som ikke alltid reagerer logisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå