Gjest Surfrukt Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 De er kanskje her også? Dark Room... Jeg opprettet en profil på chat.no _ Cherry14. Kom i kontakt med en bruker som sa at vedkommende hadde en datter som var ett yngre enn meg. Altså 13. Vedkommende hadde nick med "nudist" i navnet og var veldig ivrig på kontakt. Jeg prøvde å få en dialog med "nudist***, og vedkommende var tilbakeholden men likevel ivrig. Det er svin overalt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Dessverre fins det noen som IKKE ENNÅ har fått med seg at pedofile interesserer seg for de PREPUBERTALE, ikke 13- og 14-åringer. Har de levd under en stein? Anonymkode: 30102...73f 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Ja det er mange ekle menn på nettet. Når jeg var 12-13 år så chattet jeg mye med folk fra nettet (fra jippii) og mange av de var menn som ville se meg i undertøy på MSN. Jeg hadde ikke webcamera på den tiden, men likevel... æsj. Det var en mann som forklarte meg hvordan man onanerer. Han viste også penisen sin til meg via webcamera. Anonymkode: e72b3...0e9 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dessverre fins det noen som IKKE ENNÅ har fått med seg at pedofile interesserer seg for de PREPUBERTALE, ikke 13- og 14-åringer. Har de levd under en stein? Anonymkode: 30102...73f Alle under 17/18 år er potensielt prepubertale! En er like forbasket pedofil om en legger seg etter 13 åringer, 8 åringer eller en "sen" prepubertal gutt på 17, bortsett fra at den siste regnes som moden nok til å kunne be folk dra til helvete men sine overgreps preferanser. Anonymkode: ddf3d...921 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Da jeg var 18 var jeg sammen med en på 14, er jeg pedofil da? Anonymkode: 91638...d8e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle under 17/18 år er potensielt prepubertale! Ikke vær latterlig, dette er bare noe vrøvl du finner på selv. Puberteten (hos jenter) er tidsrommet fra de første tegn på kjønnsmodning (mellom 9 og 10 år) og til full kjønnsmodning (menstruasjon), normalt 13 år. De prepubertale er følgelig normalt under 9½ år. Pedofile tiltrekkes som nevnt av prepubertale, altså av barn under 9½ år. Neste gang sjekker du litt bedre, så du ikke dummer deg ut – håper jeg. Anonymkode: 30102...73f 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Jeg husker chat.no i sin tid.. Da fortalte de meg at det var meningen at CHAT.no var for dem. Jeg så hverken i programmet eller oppsettet at det var en pedo-hebo-kanal, jeg tror kanskje disse mennene misforstår? Hvordan kan en mann overstyre sin mening på den måten? Det er helt utrolig. Skjønner ikke hvordan de klarer å ha selvrespekt. At de ikke synes at handlingen i seg selv er kvalm nok til å stoppe seg selv. Men disse mennene har ikke stopp-mekanikk. Det må jo være tilbakestående menn..... Jeg ser for meg et tryne som dette bak pc-skjermen, det samme sløve blikket som har null evne til selvransakelse. Durer i vei, tralala. Jeg har lyst og jeg har lov. Hvorfor ikke? Anonymkode: 0cd9e...6ec
Gjest Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Tråden er ryddet for personangrep og svar til disse. Ann Christin, mod
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær latterlig, dette er bare noe vrøvl du finner på selv. Puberteten (hos jenter) er tidsrommet fra de første tegn på kjønnsmodning (mellom 9 og 10 år) og til full kjønnsmodning (menstruasjon), normalt 13 år. De prepubertale er følgelig normalt under 9½ år. Pedofile tiltrekkes som nevnt av prepubertale, altså av barn under 9½ år. Neste gang sjekker du litt bedre, så du ikke dummer deg ut – håper jeg. Anonymkode: 30102...73f Beklager, men pubertet for jenter og gutter kan starte alt fra 9-10 årsalder for jenter, helt opp til 18 års alder for gutter. Les mindre om pedofili og mer om biologi er mitt råd til deg. Anonymkode: ddf3d...921 5
minsinn Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men pubertet for jenter og gutter kan starte alt fra 9-10 årsalder for jenter, helt opp til 18 års alder for gutter. Les mindre om pedofili og mer om biologi er mitt råd til deg. Anonymkode: ddf3d...921 Ja, enkelte jenter og gutter kan nærmest bli voksen før de kommer til puberteten, men dette gjelder i aller høyeste grad et mindretall. Begrepet pedofili er betegnelsen på seksuell tenning på barn som ikke har startet med puberteten ennå. Den seksuelle lavalder i Norge er fortsatt 16 år, og det er mange av 16-åringene som allerede har debutert seksuelt før de er gamle nok til å ha lov til det. Det kalles ikke automatisk for pedofili av den grunn, da svært mange av 16-åringene faktisk er ferdig med puberteten. Bare for å forsøke å klarne begrepsbruk - ikke for noe annet. Å kalle noen for pedofil er en ganske sterk uttalelse, da praktisering av pedofili kvalifiserer til fengselsopphold. Å tenne på en 13-åring med pupper er ikke pedofili, selv om det for svært mange vil vekke avsky ovenfor den voksne parten i det. Det er nettopp der lovbestemmelsene om seksuell lavalder skal beskytte barnet i den situasjonen. For ja, man er fortsatt et barn inntil man er 16 år, selv om man har fått både pupper og pubesbehåring. Puberteten beskytter barnet mot pedofile, men ikke mot gamle griser. 5
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 En pedofil er ikke interessert i 13-14 åringer. Så nei perverse syke mennesker som er interessere i 13-14 åringer er ikke pedofile de er hebefile. ( Tror det var det det het. Det heter ihvertfall noe lignende hebefile. )
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var 18 var jeg sammen med en på 14, er jeg pedofil da? Anonymkode: 91638...d8e Det kommer an på hvor langt i puberteten hun hadde kommet. Uansett er du en kriminell hvis dere hadde sex. Anonymkode: 5b91d...0bf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var 18 var jeg sammen med en på 14, er jeg pedofil da? Anonymkode: 91638...d8e Det kommer an på hvor langt i puberteten hun hadde kommet. Uansett er du en kriminell hvis dere hadde sex. Anonymkode: 5b91d...0bf Han. Jeg er kvinne. Anonymkode: 91638...d8e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 Menn liker yngre og jenter liker eldre. Skal man reagere mer på at en 20 år gammel gutt liker en 16 år gsmmel jente enn at en 20 år gammel jente liker en hele 20 år eldre mann!? Anonymkode: 15575...63c
Thyra Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men pubertet for jenter og gutter kan starte alt fra 9-10 årsalder for jenter, helt opp til 18 års alder for gutter. Les mindre om pedofili og mer om biologi er mitt råd til deg. Anonymkode: ddf3d...921 Dersom en gutt på 17-18 år ikke har kommet i puberteten enda burde han vel forlengst ha oppsøkt lege? 3
Calypso Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 Det hender jeg er innom chat.no for underholdningens skyld og det er jo bare pervoer der, det er ikke noe nytt.. husker jeg kalte meg "Hanne12" eller noe lignende en gang og ble BOMBARDERT av menn opp til 50-60 års alderen som skulle "lære meg opp". 1
waco Skrevet 8. desember 2016 #17 Skrevet 8. desember 2016 På 6.12.2016 den 2.43, Citronella skrev: De er kanskje her også? Dark Room... Jeg opprettet en profil på chat.no _ Cherry14. Kom i kontakt med en bruker som sa at vedkommende hadde en datter som var ett yngre enn meg. Altså 13. Vedkommende hadde nick med "nudist" i navnet og var veldig ivrig på kontakt. Jeg prøvde å få en dialog med "nudist***, og vedkommende var tilbakeholden men likevel ivrig. Det er svin overalt. Opprett heller en bruker Gammelmannsytti_år og se hva slags tilbud du får da.
Gjest Surfrukt Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 Jeg svarer dere alle her. En mann som har en datter på 13 år, og som viser tydelig interesse for en jente på 14 år, ber om Skype og spør om vi kan snakke der... Vel. Det er en mann som er pedofil. Noe annet er udiskutabelt.
Gjest Surfrukt Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, waco skrev: Opprett heller en bruker Gammelmannsytti_år og se hva slags tilbud du får da. Kanskje jeg får snerte sneller på 16 som ønsker seg en sugar daddy? Hø?
Mari Y Skrevet 9. desember 2016 #20 Skrevet 9. desember 2016 På 7.12.2016 den 19.27, Calypso skrev: Det hender jeg er innom chat.no for underholdningens skyld og det er jo bare pervoer der, det er ikke noe nytt.. husker jeg kalte meg "Hanne12" eller noe lignende en gang og ble BOMBARDERT av menn opp til 50-60 års alderen som skulle "lære meg opp". Da bør man anmeldelse det til politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå