Gå til innhold

Usette mens med Loette, erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag for to uker siden (25. nov) skulle jeg begynne på de hvite pillene, men hoppet over disse og begynte rett på nytt brett. Mensen dukket opp etter denne helgen, med menssmerter osv. Så avtok blødningene og krampene ble borte, men i går startet det opp igjen og det er nå en del blødning og kramper.

Noen andre som har opplevd dette med Loette? Jeg har 10 vanlige piller igjen før de hvite, skal jeg bare fullføre brettet og håpe at blødningene gir seg når jeg går over til neste brett? 

Anonymkode: 79e87...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke loette for noen år siden, helt til jeg ble informert av fastlegen at du ikke kunne utsette mensen med de. Gikk over til noe annet.

Anonymkode: be496...d0c

Skrevet

Funka ikke for meg å hoppe over mensen på de. Eller, det gikk å utsette for noen dager, kanskje så mye som to-tre uker, men så ble det bare kluss, dvs blødninger

Anonymkode: 2f07e...99c

Skrevet

Æsj, jeg angrer litt nå :P Vil det bli stabilt igjen etter de neste hvite pillene og over på nytt brett da, noen som vet? Litt kjipt om jeg skal ha blødninger i 10 dager til mens jeg går på de vanlige pillene også... 

Anonymkode: 79e87...f28

Skrevet

Jeg har brukt loette siden 2009 og har ofte utsatt/hoppet over mens. Aldri vært noe problem. Har hendt at jeg får gjennomblødning, men da har jeg hoppet over flere ganger. (3-4 ganger) 

Anonymkode: ca51c...c88

Skrevet

Har hatt mensen kanskje 2 ganger siste året, jeg foretrekker å hoppe over mest mulig mensen! Ikke noe problem her hvertfall :-) får mensen dagen etter jeg tar hvit pille, også forsvinner den etter 4-5 dager og jeg begynner på vanlige igjen :-)

Skrevet

Jeg bruker loette, brukt det i ca. 2 år nå. Har selv opplevd gjennomblødning nesten hver gang jeg prøver å hoppe over mensen. Blødningen kommer som regel etter ett par dager opp til en uke etter å ha startet på nytt brett, men igjen kan det komme av at jeg har slurvet når det kommer til punktlighet (24 timer + 12 timer) enkelte ganger. Men denne gangen er jeg faktisk i min 2. uke på nytt brett uten å ha fått blødninger, litt overrasket egentlig. Håper ikke det ligger en overraskelse i livmoren...

Anonymkode: 0debe...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...