AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei dere. Jeg har helt siden jeg var liten vært det man kaller naturlig tynn. Har alltid prøvd å legge på meg men det går rett og slett ikke. Mine venninner kaller meg for den tynne bjørnen ettersom jeg spiser så mye men går aldri opp i vekt. Her om dagen så jeg var jeg på jobb og da spurte en kollega om jeg i det hele tatt spiser fordi jeg er så tynn. Jeg blir så lei av å høre sånn hele tiden, er ganske klar over at jeg er tynn men jeg går ikke opp i vekt uansett HVA jeg spiser. Har familiemedlemmer som kaller meg for en vegg nettopp fordi jeg ikke har former.. Og det gjør virkelig noe med selvtilliten min og det får meg til å hate kroppen min mer og mer. Derfor vil jeg spørre dere om tips, hvordan kan jeg gå opp i vekt og hvor starter jeg? Anonymkode: c7176...7b3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Hva med å starte med å si til deg selv at det ikke er noe galt med deg? Du er bare naturlig tynn. Du trenger ikke endre på det fordi andre skal like deg Du er god nok som du er, du sier du spiser mye og har kanskje et avslappet forhold til mat. Så snakker noen om hvor tynn du er, da får de bare snakke. Spørsmålet er om du har det bra med deg SELV, uavhengig av hva andre sier. Man kan aldri gjøre alle tilfreds. Legger du på deg så begynner andre folk å snakke osv. Sier ikke at du ikke skal prøve såklart, men gå dypt inn og spør deg selv, vil du gjøre det for DEG selv eller for de andre ? Er det virkelig ikke godt nok som det er? Anonymkode: 648ed...090
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Styrketrening og proteinshaker etter treningen. La selv på meg 10 kilo på 1 1/2 år på denne "oppskriften". Trente 3-4 ganger I uka. Anonymkode: e5ab2...a5f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å starte med å si til deg selv at det ikke er noe galt med deg? Du er bare naturlig tynn. Du trenger ikke endre på det fordi andre skal like deg Du er god nok som du er, du sier du spiser mye og har kanskje et avslappet forhold til mat. Så snakker noen om hvor tynn du er, da får de bare snakke. Spørsmålet er om du har det bra med deg SELV, uavhengig av hva andre sier. Man kan aldri gjøre alle tilfreds. Legger du på deg så begynner andre folk å snakke osv. Sier ikke at du ikke skal prøve såklart, men gå dypt inn og spør deg selv, vil du gjøre det for DEG selv eller for de andre ? Er det virkelig ikke godt nok som det er? Anonymkode: 648ed...090 Det er sant som du sier! Tusen takk for positive ord. Det gjør meg utrolig glad Er bare så lei av å få sånne kommentarer ettersom det ikke er første gangen. Har alltid hatt komplekser for armene og bena mine. Jeg syns jeg ser ganske normal ut men så virker det som om mine nærmeste ser på meg som en anoretiker som er syk, noe jeg aldeles ikke er. Anonymkode: c7176...7b3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Styrketrening og proteinshaker etter treningen. La selv på meg 10 kilo på 1 1/2 år på denne "oppskriften". Trente 3-4 ganger I uka. Anonymkode: e5ab2...a5f Tusen takk for tips! Anonymkode: c7176...7b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå