AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Noen som har erfaringer å dele? Er innlagt på psykiatrisk og skal starte på medisiner. Jeg har tidligere sett for meg Fontex, men overlegen nevnte Wellbutrin. Anonymkode: 60eca...5e4
aiba Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Elsker fontex for klarer rase ned i vekt med den, men de nekter skrive den ut pga manifaren
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har bare gode erfaringer med Wellbutrin, hodpine første to uker bare, deretter gikk det over. Eneste bivirkning litt munntørrhet😉 Veldig fornøyd😊 Anonymkode: 2fd5b...d96
Teriyaki Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 (endret) 5 minutter siden, aiba skrev: Elsker fontex for klarer rase ned i vekt med den, men de nekter skrive den ut pga manifaren Okei, det høres ut som noe for meg. Jeg har slitt med overspising siste tiden så. Har ikke selv noe fare for mani. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare gode erfaringer med Wellbutrin, hodpine første to uker bare, deretter gikk det over. Eneste bivirkning litt munntørrhet😉 Veldig fornøyd😊 Anonymkode: 2fd5b...d96 Enn vektøkning? Edit: Så mye for å være anonym.. Jaja. Endret 5. desember 2016 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Opplevde å gå ned i vekt med wellbutrin, den hjalp på overspisingen min og ga meg mer energi. Men den effekten dabbet litt av etter et halvt års tid for meg. Den fungerer godt mot depresjoner da, men kan øke angst hvis man sliter med det. Derfor går jeg i tillegg på vanlig SSRI. Anonymkode: 6bd29...03e
Vesentlig Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 For meg gjorde Fontex meg helt helt apatisk, men wellbutrin løfter meg opp. Men wellbutrinen føles liksom litt mer overfladisk alene. Det funker best for meg å kombinere den med cipralex. Opplever liksom at cipralexen tar meg litt opp og wellbutrinen funker mer på humør og engasjement. Får ganske dårlig matlyst og blir veldig rastløs av wellbutrinen tho. Og får små rykninger i armer og ben av og til.
Teriyaki Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Okei, så ikke vektøkning i alle fall. Har lest om begge på felleskatalogen, ser jo at det ikke står som vektøkning, men frykten for det er likevel så stor at det er greit å høre erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå