Gjest Litjmæ Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Jeg har en lang mørk lilla kjole med stropper som jeg tenkte å bruke på julebord til helga. Hva slags sko ville dere brukt til det? Kjolen er jo fotsida da, men jeg vakler mellom å kjøpe noen nye "legglange" støvletter med stilletthæl (tynn) eller "sandal"-stilletter... Eller hva tror dere? (Er visst dårlig på sko og navn jeg)
*SOL* Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Jeg ville uansett valgt støvletter. Liker det litt røft. Synes sandaler passer best til sommerbruk.
hilli Skrevet 29. november 2004 #3 Skrevet 29. november 2004 Jeg ville ha valgt sandaler eller andre "pensko". Det finnes kjempemasse fine pensko for tiden. Jeg syns at støvletter ikke egner seg til lange kjoler.
Gjest Ethereal Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 Jeg ville ha valgt sandaler eller andre "pensko". Det finnes kjempemasse fine pensko for tiden. Jeg syns at støvletter ikke egner seg til lange kjoler. Jeg synes lett det blir litt klumpete, på en måte. Støvletter er finest til mindre pyntede plagg i andre typer stoffer, synes jeg.
Gjest Purple Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 Enig med de to siste. Støvletter passer bedre til litt "tøffere" klær. Jeg syns ihvertfall at en sånn penkjole som du beskriver vil være finest med sko.
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Hm, pensko ja... noen favoritter der da? Hvilke butikker/merker liker dere?
Gjest Ethereal Skrevet 30. november 2004 #7 Skrevet 30. november 2004 Jeg liker sko av sandaltypen/med åpen tå, og med stiletthæler. Det får du overalt om dagen; blant annet har Din Sko masse sko til en billig penge.
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 Enig, og du trenger jo ikke å ha sandalvarianten med åpen tå heller.. har masse andre fine pensko. Har sett endel fint på skoringen, eurosko og din sko. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå