AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 http://www.dailymail.co.uk/news/article-3998478/Teenage-Afghan-immigrant-arrested-Germany-murder-medical-student.html Jenta på 19 år har jobbet som frivillig på et lokalt asylmottak har blitt funnet voldtatt og drept i en elv, en afghansk asylsøker er arrestert, mannen er også mistenkt for å ha myrdet en annen kvinne. Har ikke det tyske samfunnet / medier et ansvar ? De har jo selv innrømmet over lang tid å løyet om risikoen disse utgjør i samfunnet. http://www.politico.eu/article/cologne-puts-germany-lying-media-press-on-defensive-migration-refugees-attacks-sex-assault-nye/ Anonymkode: 9070e...4c8 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Foreldre burde forby døtre å jobbe på asylmottak, selv om de er over 18. Anonymkode: 0e856...f41 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 At det er unge kvinner som betaler prisen for landets asylpolitikk har vi alltid visst. Spørsmålet har hele tiden hvert om det er verdt prisen. At det blir litt trakassering, litt voldtekt og noen drap er en liten pris å betale for det tyske samfunnet, når det er snakk om å gi unge afghanske menn et liv i vesten. Politiet har også lovet å etterforske alle voldtekter, så det er ingen grunn til at kvinner skal holde seg hjemme etter mørkets frembrudd. Anonymkode: a3d35...f69 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Menn og kvinner har ansvar for å ikke voldta, ferdig med den saken! Ingen andre har noe ansvar, hverken offer, media, myndigheter eller noen andre. Det er ene og alene den som voldtar som har skyld og ansvar. Anonymkode: 0c726...500 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Hadde hun ikke blitt hjernevaska av PK bullshit hadde hun kanskje fremdeles vært i live. Anonymkode: 6563f...af7 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn og kvinner har ansvar for å ikke voldta, ferdig med den saken! Ingen andre har noe ansvar, hverken offer, media, myndigheter eller noen andre. Det er ene og alene den som voldtar som har skyld og ansvar. Anonymkode: 0c726...500 Og her er grunnen til at dette er nærmest umulig å gjøre noe med. Å henge bjella på katten er ikke lov. Logikken her er følgende: Kvinner blir overfallsvoldtatt på gata i Oslo. Disse voldtektene blir utført av menn. Tiltak blir iverksatt. Holdningskapene arbeid på ungdomskolen i Valdres, Dombås og Otta. Fordi der går det gutter som skal bli menn og de må lære seg å respektere kvinner. Hvis noen kremter at Erik og Jens "muligens" ikke er i målgruppa så er de rasistiske og stigmatiserer?!? Anonymkode: 68c81...0d4 10
Drizzt Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Det har blitt altfor mange saker over hele Europa med naive europeiske unge kvinner som jobber frivillig slike steder eller blir med frivillig beboere på slike steder. Det ender alltid med overfallsvoldtekt, gruppevoldtekt og noen ganger drap. Da lurer man på ... hva driver disse kvinnene egentlig med? 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her er grunnen til at dette er nærmest umulig å gjøre noe med. Å henge bjella på katten er ikke lov. Logikken her er følgende: Kvinner blir overfallsvoldtatt på gata i Oslo. Disse voldtektene blir utført av menn. Tiltak blir iverksatt. Holdningskapene arbeid på ungdomskolen i Valdres, Dombås og Otta. Fordi der går det gutter som skal bli menn og de må lære seg å respektere kvinner. Hvis noen kremter at Erik og Jens "muligens" ikke er i målgruppa så er de rasistiske og stigmatiserer?!? Anonymkode: 68c81...0d4 "Erik" og "Jens" voldtar fortsatt flest kvinner/jenter i Norge... Det er for øvrig også i stor grad "Espen" og "Ola" som forgriper seg på barn. Holdningsskapende arbeid må utføres i like stor grad i Otta som i Oslo, og ofre bør i større grad oppfordres til anmeldelse av overgrep og voldtekter. Og disse samtalene må komme tidligere enn på ungdomskolen, dem må komme inn på barneskolen og repeteres hvert eneste år. Anonymkode: 0c726...500 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Trist sak dette her. Jenter i den alderen er ofte naive. Kombinert med store hjerter og et uskyldig sinn kan det bære galt av sted. Anonymkode: 8ee36...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det er unge kvinner som betaler prisen for landets asylpolitikk har vi alltid visst. Anonymkode: a3d35...f69 Kanskje hvis flertallet av kvinner hadde sluttet å stemme frem partier som vil ha inn flest mulig så hadde det endet seg? Man får som man skor seg, så når de selv velger å stemme på å ha inn flere så får de ta konsekvensene som medfølger også. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Erik" og "Jens" voldtar fortsatt flest kvinner/jenter i Norge... Det er for øvrig også i stor grad "Espen" og "Ola" som forgriper seg på barn. Holdningsskapende arbeid må utføres i like stor grad i Otta som i Oslo, og ofre bør i større grad oppfordres til anmeldelse av overgrep og voldtekter. Og disse samtalene må komme tidligere enn på ungdomskolen, dem må komme inn på barneskolen og repeteres hvert eneste år. Anonymkode: 0c726...500 Du finner en av deg i hver eneste tråd som omhandler dette. SELVSAGT er det flere nordmenn som voldtar, vi er da tross alt rundt 84% av befolkningen i landet, noe annet hadde vært helt hinsides sykt. MEN det som fortsatt er hinsides sykt er hvor enormt overrepresentert innvandere er på voldtekter. De står for ca 1/3 av alle voldtekter i Norge (overfalls, relasjons, og alle andre typer) hvis man baserer seg på fakta fra politiet, sbb, og statistikk. At slik som deg heller kommer å hyler "men nordmenn voldtar enda flere!!!!" blir bare hinsides latterlig. At nordmenn, som er et overveldende flertall av befolkningen, har over 50% av voldtektene i landet (men bare med 16%) sier seg faktisk litt selv, men holdningsskapende arbeid på bare 16% av befolkningen (som står for ca 1/3 av alle voldtekter) hadde sansynligvis kunne gitt et raskere og bedre resultat når det kommer til antall voldtekter. Anonymkode: 3f14b...b02 12
LeoxBarca Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Popcorn hadde passet seg nå. På en mer seriøs side - veldig tragisk, stakkars jente. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Afghanere er hvite, så ingenting å bekymre seg over. Anonymkode: 34657...271
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 I Oslo hemmeligholder politiet overfallsvoldtekter. http://journalisten.no/2016/03/politiet-holder-voldtekter-hemmelig-mediene-voldtekstbølgen Snart får vi Svenske / Tyske tilstander i Norge også. Anonymkode: 988fa...6d3 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #14 Skrevet 5. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: "Erik" og "Jens" voldtar fortsatt flest kvinner/jenter i Norge... Det er for øvrig også i stor grad "Espen" og "Ola" som forgriper seg på barn. Holdningsskapende arbeid må utføres i like stor grad i Otta som i Oslo, og ofre bør i større grad oppfordres til anmeldelse av overgrep og voldtekter. Og disse samtalene må komme tidligere enn på ungdomskolen, dem må komme inn på barneskolen og repeteres hvert eneste år. Anonymkode: 0c726...500 Ikke i forhold til folketalletmed mindre du sitter på statistikk som er hemmeligholdt for oss andre. 6
Drizzt Skrevet 5. desember 2016 #15 Skrevet 5. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "Erik" og "Jens" voldtar fortsatt flest kvinner/jenter i Norge... Det er for øvrig også i stor grad "Espen" og "Ola" som forgriper seg på barn. Holdningsskapende arbeid må utføres i like stor grad i Otta som i Oslo, og ofre bør i større grad oppfordres til anmeldelse av overgrep og voldtekter. Og disse samtalene må komme tidligere enn på ungdomskolen, dem må komme inn på barneskolen og repeteres hvert eneste år. Anonymkode: 0c726...500 Her har vi et kroneeksempel på logisk brist eller hva som skjer når man ikke har lært å ta logiske slutninger. Jeg prøver å forklare det til deg på en enkel måte - si ifra hvis du mister tråden et sted. Nordmenn utgjør mesteparten av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at nordmenn er overrepresentert. På samme måte som de er er overrepresentert i befolkningen. Ikke-nordmenn utgjør mindre enn 20% av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at ikke-nordmenn ikke er overrepresentert. På samme måte som de ikke er overrepresentert i befolkningen. Følger du så langt? OK, vi går videre. Det jeg skrev ovenfor om totalt antall kriminelle handlinger har lite verdi som informasjon, fordi det sier ikke noe nytt eller revolusjonerende. Som å se ut vinduet nå kl.21.43 og si at det er mørkt ute. Men hvis du ser i forhold til folketall hvilke grupper som er overrepresentert i de forskjellige kriminelle handlingene ... Da blir det interessant og spennende. Da kan du komme med verdifull og nyttig informasjon som viser hvilke grupper er mer kriminelle enn andre. Igjen i forhold til folketallet eller andelen i befolkningen de utgjør. Følger du fortsatt? OK, vi går videre. Et enkelt eksempel for å illustrere teorien så langt og se om du har skjønt hvordan logiske slutninger tas: I Norge har du 1000 BMW biler og 100 Audi biler. I løpet av 1 år har 100 BMW biler og 20 Audi biler trengt reparasjon på bilverksted. Ut fra denne informasjonen er det BMW eller Audi som er mer utsatt for uhell som krever reparasjon på bilverksted? Spoiler Svaret er - bilen som har vært oftere på bilverksted i forhold til antallet av samme merke i Norge. Det vil si Audi - 20% vs BMW 10%. Bare hyggelig. 7
Leavemealone Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 Noen blir stillt for ansvar. Universet tar seg av dette på egenhånd. Det blir smertefullt for de det gjelder som har drevet med løgn i media. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 13 timer siden, Drizzt skrev: Her har vi et kroneeksempel på logisk brist eller hva som skjer når man ikke har lært å ta logiske slutninger. Jeg prøver å forklare det til deg på en enkel måte - si ifra hvis du mister tråden et sted. Nordmenn utgjør mesteparten av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at nordmenn er overrepresentert. På samme måte som de er er overrepresentert i befolkningen. Ikke-nordmenn utgjør mindre enn 20% av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at ikke-nordmenn ikke er overrepresentert. På samme måte som de ikke er overrepresentert i befolkningen. Følger du så langt? OK, vi går videre. Det jeg skrev ovenfor om totalt antall kriminelle handlinger har lite verdi som informasjon, fordi det sier ikke noe nytt eller revolusjonerende. Som å se ut vinduet nå kl.21.43 og si at det er mørkt ute. Men hvis du ser i forhold til folketall hvilke grupper som er overrepresentert i de forskjellige kriminelle handlingene ... Da blir det interessant og spennende. Da kan du komme med verdifull og nyttig informasjon som viser hvilke grupper er mer kriminelle enn andre. Igjen i forhold til folketallet eller andelen i befolkningen de utgjør. Følger du fortsatt? OK, vi går videre. Et enkelt eksempel for å illustrere teorien så langt og se om du har skjønt hvordan logiske slutninger tas: I Norge har du 1000 BMW biler og 100 Audi biler. I løpet av 1 år har 100 BMW biler og 20 Audi biler trengt reparasjon på bilverksted. Ut fra denne informasjonen er det BMW eller Audi som er mer utsatt for uhell som krever reparasjon på bilverksted? Skjul innhold Svaret er - bilen som har vært oftere på bilverksted i forhold til antallet av samme merke i Norge. Det vil si Audi - 20% vs BMW 10%. Bare hyggelig. Haha, den var god å lese! Det er egentlig litt trist at man må lære enkelte mennesker enkel mattematikk og statestikk. For å legge til, så er det også dobbelt så mange tilfeller av Audi som trenger reperasjon ifrohold til BMW. Det er jo helt klart at innvandrere av en eller annen sort (altså ikke etnisk norske) er overrepresentert i voldtektssaker. Tror det til og med var rundt 90-100% enkelte steder på overfallsvoldtekter. Da har man et problem mot en gruppe mennesker! Anonymkode: 7d4ea...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 14 timer siden, Drizzt skrev: Her har vi et kroneeksempel på logisk brist eller hva som skjer når man ikke har lært å ta logiske slutninger. Jeg prøver å forklare det til deg på en enkel måte - si ifra hvis du mister tråden et sted. Nordmenn utgjør mesteparten av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at nordmenn er overrepresentert. På samme måte som de er er overrepresentert i befolkningen. Ikke-nordmenn utgjør mindre enn 20% av befolkningen i Norge. I antall kriminelle handlinger totalt, er det selvfølgelig logisk at ikke-nordmenn ikke er overrepresentert. På samme måte som de ikke er overrepresentert i befolkningen. Følger du så langt? OK, vi går videre. Det jeg skrev ovenfor om totalt antall kriminelle handlinger har lite verdi som informasjon, fordi det sier ikke noe nytt eller revolusjonerende. Som å se ut vinduet nå kl.21.43 og si at det er mørkt ute. Men hvis du ser i forhold til folketall hvilke grupper som er overrepresentert i de forskjellige kriminelle handlingene ... Da blir det interessant og spennende. Da kan du komme med verdifull og nyttig informasjon som viser hvilke grupper er mer kriminelle enn andre. Igjen i forhold til folketallet eller andelen i befolkningen de utgjør. Følger du fortsatt? OK, vi går videre. Et enkelt eksempel for å illustrere teorien så langt og se om du har skjønt hvordan logiske slutninger tas: I Norge har du 1000 BMW biler og 100 Audi biler. I løpet av 1 år har 100 BMW biler og 20 Audi biler trengt reparasjon på bilverksted. Ut fra denne informasjonen er det BMW eller Audi som er mer utsatt for uhell som krever reparasjon på bilverksted? Skjul innhold Svaret er - bilen som har vært oftere på bilverksted i forhold til antallet av samme merke i Norge. Det vil si Audi - 20% vs BMW 10%. Bare hyggelig. Det må da være flere enn 1000 BMW og 100 Audier i Norge? Anonymkode: c0683...2f8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 Herregud! Må da være lov å være kritisk til innvandrere når vi hører om det her. Er ikke rasisme for det er jo ikke hudfargen deres vi har noe i mot, det deres holdninger og moral Anonymkode: 4959a...a51 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #20 Skrevet 7. desember 2016 På 12/6/2016 den 11.51, AnonymBruker skrev: Det må da være flere enn 1000 BMW og 100 Audier i Norge? Anonymkode: c0683...2f8 orly? Anonymkode: 7d4ea...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå