Gå til innhold

Nabojenta kikker på meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er 17 og ca 35 år yngre enn meg. Det startet som en fantasi men har opplevd at jenta har kikket på meg i det siste.. Når jeg skifter dekk og slikt.. Om sommeren går hun med gensere som viser navlen, og befinner seg ofte rundt min oppkjørsel, "tilfeldigvis"? 

Er ingen gammel gris overhode. Godt utdannet og et kjekt utseende. Mørkt hår og litt skjegg, går ofte i dress i jobbforbindelse.. 

Anonymkode: bf08f...797

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre jemini, går ho med gensere som viser navlen på sommeren? Da er ho definitivt ute etter penisen din.

...

Du påstår at du ikkje er ein gammel gris, men du antyder at denne jentungen vil ha deg, og at det startet som ein fantasi. Du er, med andre ord, ein gammel gris.  Om ho er naboen din, så er det faktisk ganske sannsynlig at det er tilfeldig at ho er nær din innkjørsel. Kanskje ho er ei bloggberte som er ute og tar bilder av seg selv for "dagens antrekk"-innlegg. Du er omtrent gammel nok til å være bestefar til jenta, så hold pikken i buksene og oppfør deg.

• Liker 20
Skrevet

Vi har naboer som går i bikini og shorts på sommeren, på plassen vi bodde før hadde vi noen damer som gikk i stringtruser og ingenting annet når de var ute å solte seg eller gjorde hagearbeid. Og vi snakker jo med naboene våre når vi ser hverandre, men aldri har jeg tenkt at de går avkledd for at de prøver å "friste" meg eller kjæresten min. 

Kanskje er det noe med kroppsspråket hennes som jeg ikke klarer å tolke fra innlegget ditt. Men bare ut i fra teksten så tror jeg kanskje fantasien løper litt løpsk.

• Liker 4
Skrevet

Hmmm.. Noen unge jenter som kan kjenne seg igjen og svare da? : ) 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 17 og ca 35 år yngre enn meg. Det startet som en fantasi men har opplevd at jenta har kikket på meg i det siste.. Når jeg skifter dekk og slikt.. Om sommeren går hun med gensere som viser navlen, og befinner seg ofte rundt min oppkjørsel, "tilfeldigvis"? 

Er ingen gammel gris overhode. Godt utdannet og et kjekt utseende. Mørkt hår og litt skjegg, går ofte i dress i jobbforbindelse.. 

Det er ikke tilfeldigvis du som i sommer arrangerte grillparty med foreldrene til jenta + jenta,  i anledning at du ville forsøke å prøve deg på henne?

Anonymkode: 5a1b4...93f

• Liker 6
Skrevet

En gang solte jeg meg i bikini i hagen. Så skulle jeg gå å hente posten. Nabomannen var i oppkjørselen. Naboen trodde sikkert jeg skulle vise meg fram for han. Fordi jeg hentet posten. Hvilken annen grunn skulle jeg ha til det liksom?

Anonymkode: dc70c...705

• Liker 3
Skrevet

Det skader ikke å prøve seg ts. Den som intet våger..

Absolutt verdt et forsøk siden gevinsten ville være astronomisk. Er vel alle middelaldrende menns drøm å kunne få ha en et eventyr med en ung, stram og kåt kvinne.

Anonymkode: 04552...f08

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm.. Noen unge jenter som kan kjenne seg igjen og svare da? : ) 

Nope. 

Anonymkode: bb6ad...163

• Liker 3
Skrevet

Det er fantasien din. Vis en person ser på deg betyr ikke det automatisk at h*n liker deg selv om man går med lite klær. Hilsen en ung jente 

Anonymkode: 6ef49...6a8

• Liker 3
Gjest RealWildOne
Skrevet

35 år eldre enn en 17 åring blir for drøyt, ikke en gang tenk tanken.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har svaret ditt der!

Det startet som en fantasi.

Og du bygger på denne fantasien, ved å begynne å tro ting som ikke stemmer (dvs ting som hun gjør som ikke har noe med deg å gjøre, innbiller du deg at har med deg å gjøre).

Det kan være at du er i en fantasiverden, er i midlertidig psykose grunnet forelskelse, eller i en annen psykose.

Oppsøk legen din og fortell om dette, om det ikke går over snart.

Anonymkode: 5a1b4...93f

• Liker 5
Gjest RealWildOne
Skrevet

Selv er jeg nysgjerrig på hva som skjer rundt meg, at naboer ser på hverandre er helt normalt og tror du tolker det hele vell ivrig. 35 år forskjell er MYE og hun er bare 17 år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt betatt av naboen min, men jeg går ikke rundt bevisst og viser meg fram. Går i bikini om sommeren også når han ikke er rundt men jeg har "tilfeldigvis" vært i nærheten av han:fnise: 

men du er vel litt for gammel? Tror ikke du bør håpe på for mye.

Anonymkode: b802a...efa

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser noen ganger på mine naboer, som er kvinner og 40 år eldre enn meg, minst. I sommer når det var varmt hadde jeg kun på meg en shorts. Håper de ikke trodde det var fordi jeg hadde lyst på dem. For all del, naboene mine er trivelige de, men det ville vært litt ekkelt.

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er altså du som kikker på henne. La dette bli i fantasien din, så har ingen skade skjedd. 

Anonymkode: 62522...047

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... og nå løper den løpsk, og det samme gjør høyrehanda! :laugh:

Anonymkode: 2dfea...f71

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skader ikke å prøve seg ts. Den som intet våger..

Absolutt verdt et forsøk siden gevinsten ville være astronomisk. Er vel alle middelaldrende menns drøm å kunne få ha en et eventyr med en ung, stram og kåt kvinne.

Anonymkode: 04552...f08

Jeg vil heller si at noen ganger er det best å la en fantasi være en fantasi og ikke noe mer enn det. Ingen skade skjedd for noen når det er slik :)

Anonymkode: c5815...309

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var ung jente syntes jeg hvertfall det alltid var creepy når gamle menn (din alder) så på meg på den måten. Ja unge jenter liker å gå med korte gensere og sånt, det gjorde jeg også, men det var hvertfall ikke for at menn på din alder skulle glo på meg! :angry:

Anonymkode: 90759...2f6

• Liker 4
Skrevet

Legg merke til at slike tråder alltid postes midt på natten.....

Anonymkode: cda43...acd

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til at slike tråder alltid postes midt på natten.....

Anonymkode: cda43...acd

Jeg slet med å sove, var ikke fordi jeg var stiv og ekstra ekkel, om du hentyder det.. Syns jenta er veldig søt.

Jeg takker for all responsen her, lærerikt : ) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...