AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Hei , går på calsium forte og har veldig vondt i magen av den. Er det noen som har gått på denne medisin og vet om dette er en bivirkning som evt går over. Har les innholdsfortegnelse, men står der at det er en sjelden bivirkning. Anonymkode: 1b402...82d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Kalk gir forstoppelse og tregere tarmpasasje. Viktig at du drikker rikelig før og etter at du tar dem og spiser fiberrike produkter. Prøve med en kiwi eller to samtidig, eller svisker. Anonymkode: 580f2...5b1
skruf Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Jeg tar den nå for tiden, men om jeg får ekstra magesmerter er jeg usikker på... har så mye vondt i magen fra før pga ulcerøs kolitt (tar calsigran forte pga jeg går på kortison)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Takk for svar, ja får prøve med mere vann til ja. Anonymkode: 1b402...82d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Ja er også mye plaga med magen, og ulike medisin gjør den ikke bedre. men må ta den så da får man bare holde ut. Anonymkode: 1b402...82d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå