Gå til innhold

Abort for to år siden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

For to år siden, 3 september 2014 tok jeg medisinsk abort. Jeg bar da bare 16 år gammel og hadde nettop fått meg kjæreste. Jeg var livredd og ikke klar for å bli mamma i det hele tatt. Jeg har aldri vært lei meg eller slitt etter hendelsen. Kanskje fælt og si, men selve dagen jeg tok abort så var jeg ikke lei meg men lettet. Jeg var 9 uker på vei da jeg tok abort. I det siste har jeg tenkt ganske mye på dette da ei venninne av meg fikk en sønn for noen mnd siden. Jeg kunne hatt en baby på halvannen år nå. Forrige helg var jeg ute og da knakk jeg plutselig sammen og begynte og tenke på aborten. Kan ikke huske så mye selv men i følge venninna mi snakket jeg om aborten. Jeg er redd for at det nå skal begynne å terge på meg, jeg kjenner jo det stikker i magen nå som jeg skriver om det. Har noen av dere opplevd at "sorgen" kommer etter så lang tid? 

Anonymkode: 0bb1c...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva andre opplever og føler spiller egentlig veldig liten rolle. For hva hjelper det deg om jeg forteller at jeg tok abort for mange herrans år siden og angrer ikke et dugg? Samme med venninner av meg.

 

Greia er jo at du har reaksjoner på det. :klem: 

Snakk med venner og andre du er fortrolige med. Du er jo temmelig ung og har jo et helt liv framfor deg. Fokuser på skole og etablere deg et liv som deg selv, ta vare på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...