Gå til innhold

Frustrert mor med talentfullt barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke du lært at foreldrene til tenåringer er de største duster i verden og de fleste hater oss lol?  Snakk med besteforeldrene og si at hun er ikke 8 lenger og like ikke oppmerksomhet.  

Men jeg også synes at du skal ta en prat med henne og si at hun må skjerpe seg når besteforeldrene er der.  Hun tåler en liten skvett av besteforeldreoverdrivelser når de er der.  

Anonymkode: 337ba...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du forstod spørsmålet;) hun går i koret det vet jeg pga koret har vært mye i media de siste ukene osv så der er hun. Vi får høre både fra venninner henne selv og lærere at hun er veldig pratsom hehe:) 

Anonymkode: ad941...824

Daså.

Hun er rett og slett en tenåring. Der klisjeen er hyper skravlete og fnisete med venner, og hjemme sur, stille og synes dere er dust. ;)

Trøsten er at det går over!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

DERE NÅ LURER JEG NOE FÆRT HER! Datteren min på 15 er veldig pratsom, men når besteforeldrer osv er her blir hun veldig stille. Hun har kommet med i et kor og hun vil ikke og liker ikke når vi skryter eller snakker om koret. Og når besteforeldrene hennes snakker om det og skryter om det foran hun ser det ut som hun bare vil forsvinne. Hvorfor blir hun sånn her når vi skryter av dette? 

Forstår godt at din datter blir stille med dere. Det må være vanskelig for et talentfull barn/tenåring og være annet enn stille med folk som er...mindre oppegående, Hun holder nok bare ut med dere inntil hun står på egne bein.

Anonymkode: 9e806...af7

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vi som maser men besteforeldrene. Vi prøver og snakke minst mulig om alt sammen. Nå forrige uke når jeg sa er det kor trening til uka sa hun bare ikke kall det for koret men "det" skjønner ikke hvorfor hun sier det??

Selv om hun liker å gå i kor så synes hun det er flaut. Liker ikkeatfilk vet athun går i kor.

Anonymkode: 5e184...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...