Persephone Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har hatt en del mellomblødninger i det siste. Mest sannsynlig er det pga p-pillene jeg har gått på de siste 2.5 årene, Loette, men jeg har vært hos legen og testa for om det kan være noe anna. Jeg har ikke gått på noen annen form for hormonell prevensjon. Men jeg vurderer å prøve en annen form for prevensjon siden jeg får disse mellomblødningene, og er ganske lei av å huske piller hver eneste dag. Jeg har sett litt på p-ring og syns dette virker veldig greit. Noen som har noen erfaringer med p-ring eller har noen andre erfaringer de vil dele?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har hatt P-ring, det fungerte veldig fint for meg. Men noen får infeksjoner i underlivet av det, ikke så rart når man ikke tar den ut på så lang tid og den bare er inni der og kanskje samler bakterier Jeg bytta til p-stav, og liker det mye bedre. Billigere var det og Anonymkode: b8c83...c98
Persephone Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt P-ring, det fungerte veldig fint for meg. Men noen får infeksjoner i underlivet av det, ikke så rart når man ikke tar den ut på så lang tid og den bare er inni der og kanskje samler bakterier Jeg bytta til p-stav, og liker det mye bedre. Billigere var det og Anonymkode: b8c83...c98 Ah, det gir mening. Hmm, får kanskje snakke med legen om det. Jeg er veldig usikker på p-stav. Jeg kjenner et par som har det, hvor det har funka veldig bra for noen, og andre har hatt konstante blødninger og humørsvingninger fra helvete. Men det jeg tror jeg ville hatt mest problemer med er å ha noe inni armen. Jeg er veldig flink til å pille på huden min og jeg tror jeg ville blitt grådig irritert på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå