Gå til innhold

Hva sier tatoveringa mi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om dette faktisk er en melodi, eller om det bare er tilfeldige noter? Jeg er ingen musikkekspert, så jeg har ikke peiling :fnise:

15301153_1207153939340142_574077584_n.jpg

Anonymkode: 6b2d4...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stilig tatovering du har! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nyx skrev:

Så stilig tatovering du har! 

Takk for det, kom på at jeg bare måtte høre litt rundt om noen visste hva det betydde, hadde vært veldig interessant! :fnise:

Gjest Jacklost
Skrevet

Er det en griff? Den er veldig kul i hvert fall :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det, kom på at jeg bare måtte høre litt rundt om noen visste hva det betydde, hadde vært veldig interessant! :fnise:

Jeg aner ikke hva den kan bety, men den er ihvertfall veldig stilig. Hva tenkte du på da du tok den da? Hva betyr den for deg? Eller var det veldig tilfeldig? 

Skrevet

Jeg kan ikke lese noter, men de ser ut til å ligge ganske tilfeldig plassert på linjene og hopper over i hverandre. Det skal vel være fem linjer på en sånn...øh... greie,  og du har dermed tre forskjellige. Så tviler litt? 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Jacklost skrev:

Er det en griff? Den er veldig kul i hvert fall :)

Takk for det, er vel no blanding kanskje haha (Y)

Skrevet
16 minutter siden, Nyx skrev:

Jeg aner ikke hva den kan bety, men den er ihvertfall veldig stilig. Hva tenkte du på da du tok den da? Hva betyr den for deg? Eller var det veldig tilfeldig? 

Er veldig glad i musikk, og føler meg litt fri når jeg hører på musikk. Så tenkte liksom litt fri som fuglen ish greier haha :laugh:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, -Skylar skrev:

Jeg kan ikke lese noter, men de ser ut til å ligge ganske tilfeldig plassert på linjene og hopper over i hverandre. Det skal vel være fem linjer på en sånn...øh... greie,  og du har dermed tre forskjellige. Så tviler litt? 

Ja mye mulig, er nok bare tilfeldige greier (Y)

Skrevet

Hvorfor valgte du denne tatoveringen, hvis den egentlig ikke betyr noe særlig for deg ?

:P

Anonymkode: 672d5...ae4

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare tilfeldige noter ja.

Skrevet

For å være en melodi, måtte notene vært plassert et sted på en notelinje. Du har ingen notelinjer. Men den var ganske kul da.

Anonymkode: e706e...787

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...