Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Nå skal jeg drite meg litt ut her.

Blir jo ikke influensert har jeg sagt hele tiden. Not me!!! Nope nope nope. 🤦🏼‍♀️

Meeen, den ene bikinitrusen syntes jeg skiller seg ut og jeg liker stilen på den, var grei nok pris - så jeg kjøpte, er jo _nesten_ litt flau over det 🫣 

Må svelge stoltheten og innrømme at den passet perfekt og var like fin som den så ut på snappene. Kan ikke uttale meg om kvaliteten på alt hun selger, men den trusa var det helt vanlig godkjent bikini-kvalitet over.

Så bra! Godt å lese gode tilbakemeldinger også. Hvilken bestilte du igjen? Jeg har lyst på den ene jeg også... Syntes de er fine og prisen er god.

Jeg må innrømme at det er veldig fristende å teste sirupen også. Jeg elsker kaffesirup og denne var det også god pris på!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Nå skal jeg drite meg litt ut her.

Blir jo ikke influensert har jeg sagt hele tiden. Not me!!! Nope nope nope. 🤦🏼‍♀️

Meeen, den ene bikinitrusen syntes jeg skiller seg ut og jeg liker stilen på den, var grei nok pris - så jeg kjøpte, er jo _nesten_ litt flau over det 🫣 

Må svelge stoltheten og innrømme at den passet perfekt og var like fin som den så ut på snappene. Kan ikke uttale meg om kvaliteten på alt hun selger, men den trusa var det helt vanlig godkjent bikini-kvalitet over.

Det er jo ikke å drite seg ut, hun må jo få skryt hvis noe er bra🙂 Jeg er selv veldig glad i å klage på henne, men må jo innrømme at den kaffesirupen var veldig vakker og fristende😅 Syns jo det virker som at kvaliteten på det hun selger har tatt seg kraftig opp og det er bra. 

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (33 minutter siden):

Det er jo ikke å drite seg ut, hun må jo få skryt hvis noe er bra🙂 Jeg er selv veldig glad i å klage på henne, men må jo innrømme at den kaffesirupen var veldig vakker og fristende😅 Syns jo det virker som at kvaliteten på det hun selger har tatt seg kraftig opp og det er bra. 

Sirah skrev (58 minutter siden):

Så bra! Godt å lese gode tilbakemeldinger også. Hvilken bestilte du igjen? Jeg har lyst på den ene jeg også... Syntes de er fine og prisen er god.

Jeg må innrømme at det er veldig fristende å teste sirupen også. Jeg elsker kaffesirup og denne var det også god pris på!

Ja den kaffesirupen frister litt meg også da jeg klarer ikke kaffe svart, må alltid ha en sukett eller to. 

Det var den som Shehed hadde på seg, Santorini mid waist svarte trusen 😊

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Ja den kaffesirupen frister litt meg også da jeg klarer ikke kaffe svart, må alltid ha en sukett eller to. 

Det var den som Shehed hadde på seg, Santorini mid waist svarte trusen 😊

Ja jeg er veldig glad i iskaffe og latte og MÅ ha det søtt 😅 Elsker Monin sin sirup, men er snart tom så kan jo like gjerne teste denne. Til 159kr så er det jo ingen krise om det skulle være et bomkjøp. 

Takk, var den jeg også har lurt litt på. Er den normal i str?

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja jeg er veldig glad i iskaffe og latte og MÅ ha det søtt 😅 Elsker Monin sin sirup, men er snart tom så kan jo like gjerne teste denne. Til 159kr så er det jo ingen krise om det skulle være et bomkjøp. 

Takk, var den jeg også har lurt litt på. Er den normal i str?

Ja, ikke noe å si på det 👍🏻

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Ja, ikke noe å si på det 👍🏻

Takk :)

Skrevet

Bestilte en sirup jeg. Kan holde dere oppdatert når jeg får den om dere er interessert?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Dagens dramaoppdatering må vi vente på til i morgen siden det er lansering i dag. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Bestilte en sirup jeg. Kan holde dere oppdatert når jeg får den om dere er interessert?

Bra 😃 Kjekt å lese tilbakemeldinger fra dere

Skrevet
Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Dagens dramaoppdatering må vi vente på til i morgen siden det er lansering i dag. 

Hun vet å bygge opp spenningen 😁

Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Bra 😃 Kjekt å lese tilbakemeldinger fra dere

Ja jeg syntes det samme 😃

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte det svarte silke settet. Veldig fint, spesielt buksen , så fornøyd👌 flott pris også 

• Liker 2
Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte det svarte silke settet. Veldig fint, spesielt buksen , så fornøyd👌 flott pris også 

Så gøy! Jeg syntes også det ser fint ut! Er det også normalt i str?

Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Så gøy! Jeg syntes også det ser fint ut! Er det også normalt i str?

Ja Jeg tok min normale str, og den sitter perfekt til meg. Veldig fin fall i stoffet, og lekker med litt hæler 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg bestilte sirupen, både med og uten sukker. Jeg bruker mest sukkerfri sirup, men tenkte jeg kunne teste begge da prisen var grei. Jeg synes designet var forferdelig stygt (samme med kjolen hun valgte for feiringen), så vet ikke om jeg vil ha de fremme 😅 

Genialt å (norsk)produsere sirup. Monin og alle de andre vanlige sirupene er dyre pga import. Jeg vet ikke om literprisen til Ivorie er noe bedre, men antagelig ikke noe dyrere heller. Jeg har lenge ventet på at kaffesirup skal bli tilgjengelig i norske matbutikker, men det har de "sovet i timen". Mulig de har på MENY, Jacobs osv, men Rema, Coop, Spar m.fl har ikke. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Jeg bestilte sirupen, både med og uten sukker. Jeg bruker mest sukkerfri sirup, men tenkte jeg kunne teste begge da prisen var fin. Jeg synes designet var forferdelig stygt (samme med kjolen hun valgte for feiringen), så vet ikke om jeg vil ha de fremme 😅 

Genialt å (norsk)produsere sirup. Monin og alle de andre vanlige sirupene er dyre pga import. Jeg har lenge ventet på at kaffesirup skal bli tilgjengelig i norske matbutikker, men det har de "sovet i timen". Mulig de har på MENY, Jacobs osv, men Rema, Coop, Spar m.fl har ikke. 

Jeg har kjøpt på Meny flere ganger, men på Menyene her i området er ikke utvalget så bra og mest sukkerfritt og det liker jeg ikke så godt 😅 Men det er mulig å få tak i :)

Skrevet

#fuckteatime 🥵🫣💤😴

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja det var litt av en teatime.

Hun passet på å ri snabelen en siste gang før han dro, så har hun han på kroken til i høst når han kommer hjem. Luremus.

Helt håpløst hele greia🙈

Endret av Really
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå fiskes det riiimelig hardt etter views de siste dagene på de clickbaitsa som legges ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (42 minutter siden):

Ja det var litt av en teatime.

Hun passet på å ri snabelen en siste gang før han dro, så har hun han på kroken til i høst når han kommer hjem. Luremus.

Helt håpløst hele greia🙈

Vent, hva? Jeg er på reise og har ikke fått fulgt med noe. Har de møttes og ligget nå? 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (11 minutter siden):

Vent, hva? Jeg er på reise og har ikke fått fulgt med noe. Har de møttes og ligget nå? 

Ja de møttes til lunch. Naboen prøvde å holde hånd og kysse, men Isabel ville ikke, hun sier de ikke har en framtid. Om kvelden ble hun Suzy, og plutselig var naboen på overnatting igjen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...