Guris Skrevet 12. mai #19641 Skrevet 12. mai Turkis Sau skrev (1 time siden): Moren har ankommet Dubai. Med en kortere og fresh frisyre. Etter at Isabel har filmet velkomstklemmen med ene hånden i været bak morens rygg, kommer første kommentar om morens kortere hårfrisyre: "Hassan!" Moren prøver å si hvor fornøyd hun er med kortere hår, lettere å stelle, slipper å føne og styre. Dette fører til: Ny kommentar fra Isabel og Sidra: "Muhammed!" "Ahmed!" Man ser tydelig at moren ikke liker kommentarene. Si til moren din det du ønsker å høre selv: "Så fin du ble mamma! Dette kledde du. Og så deilig at det er lettere å stelle😊" Altså. Hvor vanskelig er det å være ålreit mot de vi er glad i? Mens hun selv skal ha halve verden og hele universet fra andre. Alle skal leve i Isabels verden, punkt. Ja det er alltid sånn, latterligjøre og drite ut alle. I klarer faktisk ikke bedre. Det er jo en grunn til at hun er singel og uten venner og at moren ikke blir lenger enn 1 dag. 9 1 2
Guris Skrevet 12. mai #19642 Skrevet 12. mai (endret) Og dette er Egobel stolt av: https://www.instagram.com/p/DJElqJhopOF/?igsh=aHVydzhyemp6N2g2 Sitter og skryter til moren sin i dag over den stusselige og stygge vesken. Håper hun mister den et sted eller at den blir ødelagt. Endret 12. mai av Guris 5 3
Guris Skrevet 12. mai #19643 Skrevet 12. mai Hva er poenget med å holde på med Ivorie firmaet? Ikke er det samfunnsnyttig på noen som helst måte og ikke tjener hun penger. Merkelig. Og hva er det hun er stolt over vedr. dette firmaet egentlig 🤔 7 5
Sirah Skrevet 12. mai #19645 Skrevet 12. mai mvt skrev (5 minutter siden): Er det noen som vet hvor mye den nye Birkin veska kostet? Rett under en halv million sa hun ista. 497.000 om jeg ikke huske helt feil. 1
Alfakrøllen Skrevet 12. mai #19646 Skrevet 12. mai mvt skrev (1 time siden): Er det noen som vet hvor mye den nye Birkin veska kostet? Hun skulle egentlig betale 1 million for den, men hun betalte *kun* 497 000kr. 1
Guris Skrevet 13. mai #19647 Skrevet 13. mai Flott at Rami lager sine egene planer nå og har masse gode venner han kan være med. Egobel lagde planer om at hun og Rami skulle til sjømannskirken i Dubai på 17. Mai, uten å spørre han, mens Rami dro til Oslo nå 🤣 👍🏻 dette er så bra, sett Egobel på plass. Dette blir det mer og mer av fremover hvor Rami gjør seg uavhengig av henne og Ego blir mer og mer alene, som hun fortjener. 7 10
Guris Skrevet 13. mai #19648 Skrevet 13. mai Hun klarer ikke å gjøre noe som andre ønsker og derfor blir hun dønn alene, mer og mer. Som sagt, om maks 2 år blir det kun LITT omgang med familien og sikkert større leilighet for å få plass til all dritten sin. Så sitter hun alene og snurrer rundt på vesker og sko som hun aldri bruker fordi hun ikke har noe å pynte seg for. Kommer bare til å bruke sports klær å bikinier. 6 5
Gjest Helene J. Skrevet 13. mai #19649 Skrevet 13. mai God morgen! Jeg leste nettopp et intervju med en annen kjendis. De får alle så mye drit via some. Hen sa; Folk bare bruker det som en ventil for dritten de selv bærer på. Folk bare hamrer løs fra navnløse kontoer". Og akkurat slik er det. Jeg synes det er skremmende. Jeg kan være uenig og kritisk til Isabel. Men jeg har et ansvar for hvordan jeg formidler det.
Really Skrevet 13. mai #19650 Skrevet 13. mai Guris skrev (14 minutter siden): Flott at Rami lager sine egene planer nå og har masse gode venner han kan være med. Egobel lagde planer om at hun og Rami skulle til sjømannskirken i Dubai på 17. Mai, uten å spørre han, mens Rami dro til Oslo nå 🤣 👍🏻 dette er så bra, sett Egobel på plass. Dette blir det mer og mer av fremover hvor Rami gjør seg uavhengig av henne og Ego blir mer og mer alene, som hun fortjener. Reiser Rami og til Oslo?😂 Sorry klarer ikke la være å le. Du har helt rett, det er til pass for isabel. Hørte de diskuterte julen igår. Moren ville være i Norge, men nei, Isabel ville til London å leie et slott. Hun tar ikke hensyn til andre enn seg selv. Det er meg, meg, meg hele tiden. Iflg isabel så kan hun kreve å få i pose og sekk, hun var ikke enig i den kritikken hun fikk av en følger. Så da blir isabel ensom i Dubai. Sannsynligvis kommer hun til å legge planer med naboen den dagen, fordi det passer isabel sitt ego. Synes du får ufortjent kritikk her inne @Guris Du har rett i veldig mye du skriver her i tråden. 13 3 8
Lana01 Skrevet 13. mai #19651 Skrevet 13. mai Really skrev (1 time siden): Reiser Rami og til Oslo?😂 Sorry klarer ikke la være å le. Du har helt rett, det er til pass for isabel. Hørte de diskuterte julen igår. Moren ville være i Norge, men nei, Isabel ville til London å leie et slott. Hun tar ikke hensyn til andre enn seg selv. Det er meg, meg, meg hele tiden. Iflg isabel så kan hun kreve å få i pose og sekk, hun var ikke enig i den kritikken hun fikk av en følger. Så da blir isabel ensom i Dubai. Sannsynligvis kommer hun til å legge planer med naboen den dagen, fordi det passer isabel sitt ego. Synes du får ufortjent kritikk her inne @Guris Du har rett i veldig mye du skriver her i tråden. Ikke overraskende , da dere er som et ekko. 2 9
Really Skrevet 13. mai #19652 Skrevet 13. mai Lana01 skrev (11 minutter siden): Ikke overraskende , da dere er som et ekko. Ekko? Ok. Det skal du få lov til å mene. Folk har forskjellige meninger og jeg står for hva jeg skriver. Selv mener jeg enkelte i denne tråden er blinde, dere ser ikke hva som foregår i familien Raad. Enkelte blir jo til og med sure hvis noen mener noe annet enn en selv. 10 1 9
Sveits35 Skrevet 13. mai #19653 Skrevet 13. mai Really skrev (8 minutter siden): Ekko? Ok. Det skal du få lov til å mene. Folk har forskjellige meninger og jeg står for hva jeg skriver. Selv mener jeg enkelte i denne tråden er blinde, dere ser ikke hva som foregår i familien Raad. Enkelte blir jo til og med sure hvis noen mener noe annet enn en selv. Ja, noen er til og med så sprø at de blokkerer absolutt alle som er uenige med seg selv sånn at de sitter og diskuterer med de som bare er enige 😂 1 13
Purpurina Skrevet 13. mai #19654 Skrevet 13. mai Helene J. skrev (1 time siden): God morgen! Jeg leste nettopp et intervju med en annen kjendis. De får alle så mye drit via some. Hen sa; Folk bare bruker det som en ventil for dritten de selv bærer på. Folk bare hamrer løs fra navnløse kontoer". Og akkurat slik er det. Jeg synes det er skremmende. Jeg kan være uenig og kritisk til Isabel. Men jeg har et ansvar for hvordan jeg formidler det. Jeg blir litt uvel av mengden relativt ondskapsfulle ytringer som skrives her inne. Det er nok av ting hun kan kritiseres for, men det er mye usaklig kritikk og stygge kommentarer som dukker opp her. Jeg synes det er spesielt å si ting som at hun aldri vil finne kjærligheten fordi x, y, z, at hun bare er egoistisk, at ingen vil være sammen med henne (unntatt familien), med så mye forakt og nærmest skadefrohet. Å fryde seg over andres (potensielle) 'ulykke' er ikke veldig fin oppførsel. "Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg", er i grunnen en fin leveregel. Ja, hun er offentlig, og dermed mer utsatt for kritikk, men jeg synes ikke hun eller andre kjendiser skal trenge å tåle så mye stygge kommentarer. Vi har alle feil og mangler, ingen er perfekte. Mobbing og hets er stygt, uansett mot hvem det er. Hvis hun skaper så sterke reaksjoner - slutt å følg! Jeg skjønner at man blir litt avhengig på et vis, men hvis det skaper negative følelser i deg å følge med på enkeltindivider som er helt ubetydelige i verdensbildet vårt, så er det nok lurt å trappe ned og fokusere på noe helt annet som gir bedre følelser. Beklager på forhånd til de som blir provosert av dette!🙃 P.S. Jeg er ikke med i Raad-squad, jeg er ikke blodfan, jeg kjøper ingen av produktene hun promoterer, men jeg titter innom fra tid til annen fordi jeg synes hun kan være underholdende å se på. 2 7 10
Gjest Helene J. Skrevet 13. mai #19656 Skrevet 13. mai Purpurina skrev (44 minutter siden): Jeg blir litt uvel av mengden relativt ondskapsfulle ytringer som skrives her inne. Det er nok av ting hun kan kritiseres for, men det er mye usaklig kritikk og stygge kommentarer som dukker opp her. Jeg synes det er spesielt å si ting som at hun aldri vil finne kjærligheten fordi x, y, z, at hun bare er egoistisk, at ingen vil være sammen med henne (unntatt familien), med så mye forakt og nærmest skadefrohet. Å fryde seg over andres (potensielle) 'ulykke' er ikke veldig fin oppførsel. "Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg", er i grunnen en fin leveregel. Ja, hun er offentlig, og dermed mer utsatt for kritikk, men jeg synes ikke hun eller andre kjendiser skal trenge å tåle så mye stygge kommentarer. Vi har alle feil og mangler, ingen er perfekte. Mobbing og hets er stygt, uansett mot hvem det er. Hvis hun skaper så sterke reaksjoner - slutt å følg! Jeg skjønner at man blir litt avhengig på et vis, men hvis det skaper negative følelser i deg å følge med på enkeltindivider som er helt ubetydelige i verdensbildet vårt, så er det nok lurt å trappe ned og fokusere på noe helt annet som gir bedre følelser. Beklager på forhånd til de som blir provosert av dette!🙃 P.S. Jeg er ikke med i Raad-squad, jeg er ikke blodfan, jeg kjøper ingen av produktene hun promoterer, men jeg titter innom fra tid til annen fordi jeg synes hun kan være underholdende å se på. 🌼🌼
Marlenene Skrevet 13. mai #19657 Skrevet 13. mai Jeg var så glad i å følge Isabel, men ingen blodfan, ikke Raadsquad eller noe sånt, men jo mer jeg leser om hvordan hun driter i dyrevelferden, og miljøet på alle mulige måter, i tillegg til at man begynner å se at måten hun behandler familie på ikke nødvendigvis er så hyggelig.. så mister jeg helt respekt, smak og det hele for henne. Hun blir som alle de andre. Hun var et friskt pust, nå er det galskap og folka rundt minner om en sekt. Så trist. 5 19
Sirah Skrevet 13. mai #19658 Skrevet 13. mai Helene J. skrev (4 timer siden): God morgen! Jeg leste nettopp et intervju med en annen kjendis. De får alle så mye drit via some. Hen sa; Folk bare bruker det som en ventil for dritten de selv bærer på. Folk bare hamrer løs fra navnløse kontoer". Og akkurat slik er det. Jeg synes det er skremmende. Jeg kan være uenig og kritisk til Isabel. Men jeg har et ansvar for hvordan jeg formidler det. Purpurina skrev (1 time siden): Jeg blir litt uvel av mengden relativt ondskapsfulle ytringer som skrives her inne. Det er nok av ting hun kan kritiseres for, men det er mye usaklig kritikk og stygge kommentarer som dukker opp her. Jeg synes det er spesielt å si ting som at hun aldri vil finne kjærligheten fordi x, y, z, at hun bare er egoistisk, at ingen vil være sammen med henne (unntatt familien), med så mye forakt og nærmest skadefrohet. Å fryde seg over andres (potensielle) 'ulykke' er ikke veldig fin oppførsel. "Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg", er i grunnen en fin leveregel. Ja, hun er offentlig, og dermed mer utsatt for kritikk, men jeg synes ikke hun eller andre kjendiser skal trenge å tåle så mye stygge kommentarer. Vi har alle feil og mangler, ingen er perfekte. Mobbing og hets er stygt, uansett mot hvem det er. Hvis hun skaper så sterke reaksjoner - slutt å følg! Jeg skjønner at man blir litt avhengig på et vis, men hvis det skaper negative følelser i deg å følge med på enkeltindivider som er helt ubetydelige i verdensbildet vårt, så er det nok lurt å trappe ned og fokusere på noe helt annet som gir bedre følelser. Beklager på forhånd til de som blir provosert av dette!🙃 P.S. Jeg er ikke med i Raad-squad, jeg er ikke blodfan, jeg kjøper ingen av produktene hun promoterer, men jeg titter innom fra tid til annen fordi jeg synes hun kan være underholdende å se på. Mange gode tanker fra dere her, jeg er så enig i alt dere skriver. Lawyer skrev (1 time siden): Hu er nok på vei til Oslo nå🫣 Hun lager iskaffe 😁 Nå fikk jeg lyst på iskaffe. 5
Lana01 Skrevet 13. mai #19659 Skrevet 13. mai Sveits35 skrev (2 timer siden): Ja, noen er til og med så sprø at de blokkerer absolutt alle som er uenige med seg selv sånn at de sitter og diskuterer med de som bare er enige 😂 Se heller ikke bort i fra at alter egoene kommer ilende til med sine hjerter etc 5
Lana01 Skrevet 13. mai #19660 Skrevet 13. mai Purpurina skrev (2 timer siden): Jeg blir litt uvel av mengden relativt ondskapsfulle ytringer som skrives her inne. Det er nok av ting hun kan kritiseres for, men det er mye usaklig kritikk og stygge kommentarer som dukker opp her. Jeg synes det er spesielt å si ting som at hun aldri vil finne kjærligheten fordi x, y, z, at hun bare er egoistisk, at ingen vil være sammen med henne (unntatt familien), med så mye forakt og nærmest skadefrohet. Å fryde seg over andres (potensielle) 'ulykke' er ikke veldig fin oppførsel. "Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg", er i grunnen en fin leveregel. Ja, hun er offentlig, og dermed mer utsatt for kritikk, men jeg synes ikke hun eller andre kjendiser skal trenge å tåle så mye stygge kommentarer. Vi har alle feil og mangler, ingen er perfekte. Mobbing og hets er stygt, uansett mot hvem det er. Hvis hun skaper så sterke reaksjoner - slutt å følg! Jeg skjønner at man blir litt avhengig på et vis, men hvis det skaper negative følelser i deg å følge med på enkeltindivider som er helt ubetydelige i verdensbildet vårt, så er det nok lurt å trappe ned og fokusere på noe helt annet som gir bedre følelser. Beklager på forhånd til de som blir provosert av dette!🙃 P.S. Jeg er ikke med i Raad-squad, jeg er ikke blodfan, jeg kjøper ingen av produktene hun promoterer, men jeg titter innom fra tid til annen fordi jeg synes hun kan være underholdende å se på. Enig. Det er trist ,at enkelte blir som hardt revet med, at man til de grader håper og drømmer om å se personen(e) feile , vil dem vondt Leste inne på tråden til Pilotfrue her om dagen. Hun får oppleve mye av det samme , fra enkelte . Trist 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå