Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Nei det er noe med det 😅

Ja det er vi absolutt 😅

Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig.

Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Korpsnerden skrev (4 minutter siden):

Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅

Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (51 minutter siden):

Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig.

Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg

Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da!

• Nyttig 1
Gjest Sol2025
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Det er forskjell på kritiske øyne og bare stygge blikk.

Tenk litt på den selv du!

Skrevet
Sol2025 skrev (Akkurat nå):

Tenk litt på den selv du!

Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭

• Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (55 minutter siden):

Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁

Da er vi to 😂

• Liker 3
Gjest Sol2025
Skrevet
lajlaj skrev (Akkurat nå):

Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭

Tåler kritikk, men var velmenende til den som absolutt kun ser i følge seg selv med stygge blikk,…..

Skrevet

Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. 

Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Gjest Sol2025
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Ja, ikke sant. Orker ikke, logger av en dag eller ti🥴

Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Really skrev (11 minutter siden):

Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. 

Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. 

Oi, oi har ikke fått med meg det😳 Jeg blir ikke overasket , det sinnet kan nok mange på I sin vei bekrefte!

Endret av Sol2025
Skrevet
Sirah skrev (35 minutter siden):

Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da!

Kjoler til 17. mai også + pluss Nude har 25% på Vita. Dette ble neste for meget ☺️ Nå må jeg jobbe. Ha en fin dag folkens

Skrevet
Really skrev (27 minutter siden):

The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Alfakrøllen skrev (1 minutt siden):

The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold.

100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Really skrev (26 minutter siden):

100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter.

Og hvordan fikk han i det hele tatt tilgang til GTA 5 i en alder av 12 når spillet er 18+? Det kan jo si mye om hvor fraværende moren var.

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Jeg tror de siste innleggene er skrevet av fam Raad for å hype opp trafikken på Snap 🤓

Med den følgerskaren de har så tror jeg neppe de er avhengig av KG for å få salt til maten 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. 

• Liker 8
Gjest Helene J.
Skrevet
Kløvereng skrev (1 minutt siden):

Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. 

Tvilsomt at vi får se kløvereng. ☘😆

Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. 

Men du har fasiten!?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...