Korpsnerden Skrevet 7. mai #19481 Skrevet 7. mai Sirah skrev (3 minutter siden): Nei det er noe med det 😅 Ja det er vi absolutt 😅 Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig. Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅 14 1
Sirah Skrevet 7. mai #19482 Skrevet 7. mai Korpsnerden skrev (4 minutter siden): Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅 Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁 2
Sveits35 Skrevet 7. mai #19483 Skrevet 7. mai Sirah skrev (51 minutter siden): Skal bli litt spennende å følge dem i Oman. Det er et land jeg vet kort og greit ingenting om! Gøy med noe nytt, selv om jeg syntes tidspunktet å reise på er merkelig. Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg 5 2
Sirah Skrevet 7. mai #19484 Skrevet 7. mai Sveits35 skrev (1 minutt siden): Ny drop med rosa reiseoutfit. Reisen til flyplassen kunne vært klippa ut av en reklamefilm for Ivorie 😂 Derfor det kom en random reise nå tror jeg Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da! 1
Gjest Sol2025 Skrevet 7. mai #19485 Skrevet 7. mai lajlaj skrev (1 time siden): Det er forskjell på kritiske øyne og bare stygge blikk. Tenk litt på den selv du!
lajlaj Skrevet 7. mai #19486 Skrevet 7. mai Sol2025 skrev (Akkurat nå): Tenk litt på den selv du! Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭 4
Korpsnerden Skrevet 7. mai #19487 Skrevet 7. mai Sirah skrev (55 minutter siden): Haha ja det er jo et godt poeng 😅 Men vi får sett Ritz i Oman da! Der har jeg ikke vært før 😁 Da er vi to 😂 3
Gjest Sol2025 Skrevet 7. mai #19488 Skrevet 7. mai lajlaj skrev (Akkurat nå): Morsomt at de som mener IR må tåle kritikk, ikke tåler kritikk selv 🤭 Tåler kritikk, men var velmenende til den som absolutt kun ser i følge seg selv med stygge blikk,…..
Really Skrevet 7. mai #19489 Skrevet 7. mai Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. 5 8
Gjest Sol2025 Skrevet 7. mai #19490 Skrevet 7. mai Korpsnerden skrev (1 time siden): Tja, spørs hvor mye vi får se av "ekte" Oman. Det vi får se er det tredje Ritz-hotellet på kort tid 😅 Ja, ikke sant. Orker ikke, logger av en dag eller ti🥴
Gjest Sol2025 Skrevet 7. mai #19491 Skrevet 7. mai (endret) Really skrev (11 minutter siden): Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. Oi, oi har ikke fått med meg det😳 Jeg blir ikke overasket , det sinnet kan nok mange på I sin vei bekrefte! Endret 7. mai av Sol2025
Sveits35 Skrevet 7. mai #19492 Skrevet 7. mai Sirah skrev (35 minutter siden): Jeg tenkte akkurat det samme. Likte outfiten da! Kjoler til 17. mai også + pluss Nude har 25% på Vita. Dette ble neste for meget ☺️ Nå må jeg jobbe. Ha en fin dag folkens
Alfakrøllen Skrevet 7. mai #19493 Skrevet 7. mai Really skrev (27 minutter siden): Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold. 5 9
Really Skrevet 7. mai #19494 Skrevet 7. mai Alfakrøllen skrev (1 minutt siden): The abused becomes the abuser i full handling. Virkelig ironisk hvordan løsningen på at lillebroren hennes spiller et voldelig spill, er å reagere med vold. 100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter. 6 4
Alfakrøllen Skrevet 7. mai #19495 Skrevet 7. mai Really skrev (26 minutter siden): 100 % korrekt. Tenkte det samme, men skrev det ikke. Trist og se hun har tatt etter. Og hvordan fikk han i det hele tatt tilgang til GTA 5 i en alder av 12 når spillet er 18+? Det kan jo si mye om hvor fraværende moren var. 6 9
firetoen Skrevet 7. mai #19496 Skrevet 7. mai Sveits35 skrev (4 timer siden): Jeg tror de siste innleggene er skrevet av fam Raad for å hype opp trafikken på Snap 🤓 Med den følgerskaren de har så tror jeg neppe de er avhengig av KG for å få salt til maten 5 3
Sveits35 Skrevet 7. mai #19497 Skrevet 7. mai Really skrev (2 timer siden): Tydelig dama har sinne problemer. Rami fortalte igår at isabel hadde kommet hjem og knust laptoppen hans i biter da han var yngre, fordi han spilte et spill med vold i. Hadde det ikke vært grensesetting nok å ta lapptoppen ifra han? Å knuse laptoppen til ungen er sykt. Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. 4 8
Kløvereng Skrevet 7. mai #19498 Skrevet 7. mai Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. 8
Gjest Helene J. Skrevet 7. mai #19499 Skrevet 7. mai Kløvereng skrev (1 minutt siden): Gøy med reise til et nytt sted, men håper vi får se noe annet enn iskaffe, matcha og hotellrom denne gangen. Tvilsomt at vi får se kløvereng. ☘😆
Istapp Skrevet 7. mai #19500 Skrevet 7. mai Sveits35 skrev (3 timer siden): Du må nok inn å sjekke storyen hennes fra i går. Hun knuste et GTA spill. Et spill med 18 års grense som Rami satt og spilte som et lite barn fordi moren ikke klarte å sette grenser. Hva er agendaen din her på tråden egentlig? Det meste du skriver er ren løgn. Men du har fasiten!? 1 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå