Sveits35 Skrevet 6. mai #19441 Skrevet 6. mai Sitat Isabel nettopp: «Jeg skal kjøpe bil til baddie» Var det ikke lån allikevel? 🤪 3
lajlaj Skrevet 6. mai #19442 Skrevet 6. mai (endret) Pigaloppa skrev (5 timer siden): Har ikke sagt at jeg har noen fasit på ADHD eller noe annet, men jeg blir ganske provosert over at når noen oppfører seg som gale skal det forklares med ADHD. Av alle jeg kjenner til med den diagnosen er det ingen som oppfører seg sånn som bla Isabel, selv om dem er umedisinert. Når ser du folk så tett på? Nesten hele døgnet? Nervesystemet kan operere i sykluser. Endret 6. mai av lajlaj
Guris Skrevet 6. mai #19443 Skrevet 6. mai Miss Clementin skrev (1 time siden): Tror dere virkelig naboen som er så privat vil gifte seg med Isabell 😅 han lever for å være privat. Hun selger seg selv for fame. Sier jo seg selv de er ikke er " ment to be " . Hun er 30 og sitter babler på " tea time " om overnatting hos en gutt . Hun er helt lost stakkar jente Nei hverken han eller en annen mann vil sette ring på det der. Hun har passert 31 år nå men er som et lite barn/ tenåring. 5 4
Pigaloppa Skrevet 6. mai #19444 Skrevet 6. mai lajlaj skrev (52 minutter siden): Når ser du folk så tett på? Nesten hele døgnet? Nervesystemet kan operere i sykluser. Ofte 1
Margit777 Skrevet 6. mai #19445 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (2 timer siden): Sitat Isabel nettopp: «Jeg skal kjøpe bil til baddie» Var det ikke lån allikevel? 🤪 Jo, du ser jo det. Folka her skriver jo, bare et lån jo 😄 Bare et lååån!! 1
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19446 Skrevet 6. mai Diagnosering bør man la vær og er ett regelbrudd! Det brukere, nye eller gamle, har meninger og tanker rundt om I sitt liv og levesett er det det man ser og hører fra I sin snap og har full forståelse for at både nye og gamle brukere her inne reagerer. Man kan se med forskjellige øyne, de som ikke vil se og de som er kritiske. Man må ta høyde for at det man ser og hører er med forskjellige øyne og ører uten å angripe motparten !
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19447 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (3 timer siden): Sitat Isabel nettopp: «Jeg skal kjøpe bil til baddie» Var det ikke lån allikevel? 🤪 Hører du godt etter så sier Rami han skal betale tilbake.
agent Skrevet 6. mai #19448 Skrevet 6. mai Murukleiven skrev (5 timer siden): De var på Dubai Mall og gikk ved en Lululemon butikk. Sidra sa ikke engang noe, så begynner Isabel, på en skikkelig nebbete måte å kalle henne bortskjemt og minne henne på om hvor mye Lululemon I allerede har kjøpt til henne. Du må slutte å være så j@vla bortskjemt - var det hun sa. Hvem av dem var det som la det ut ? Tittet på IR kan ikke finne det 🧐
Lili-S Skrevet 6. mai #19449 Skrevet 6. mai Nå drar hun til Oman…. Etter å ha klaget over at hun ikke får nok tid med naboen før han drar for sommeren…. Og rett etter at hun fortalte han at hun ville bruke mest mulig tid med ham før han drar… Lurer på om hun reflekterer over at hun også bryter løftene sine til ham? Eller er ikke det så farlig? Det viktigste er visst at HAN møter HENNE på halvveien. Hun kommer nok aldri til å kunne holde på en mann. Hun burde velge singellivet en gang for alle og spare naboen. Han må være verdens mest tålmodige, eller hatt elendige erfaringer tidligere for å orke dette. 6 12
Sveits35 Skrevet 6. mai #19450 Skrevet 6. mai (endret) Sol2025 skrev (1 time siden): Hører du godt etter så sier Rami han skal betale tilbake. Hvis du ser tidspunktet jeg skrev innlegget så forstår du sikkert at de ikke hadde lagt ut de snappene der de forklarer nedbetalingsplanen. Der stod hun skulle kjøpe bil til ham. Men god plan. Nedbetalt på 1,5 år. Jeg hadde garantert gjort det samme som henne og gitt han det lånet Endret 6. mai av Sveits35 3
Hallepalle2 Skrevet 6. mai #19451 Skrevet 6. mai (endret) agent skrev (5 timer siden): Hennes oppførsel er ikke nice, hun tenker bare på seg selv. Bare sånn hun oppførte seg til Rami, godt han filmet. Han har tross alt besøk av en kamerat, de skal vel ikke rydde dritten etter henne. Bare for at hun skal på pale tur til naboen. Helt enig med Rami, hun kunne holdt seg hjemme hvis det var så viktig å rydde. Hun har virkelig vist hvor egoistisk hun er, flere og flere legger merke til det. Nå har vi også sett at hun har store problem med hoarding. Men du kan leve i rosa sky verden og tro bare godt om henne.😃 Så søtt! Når jeg adresserer det som jeg anser som usaklige kommentarer så lever jeg i en rosa skyverden. Det blir ikke mer patetisk enn det, prøv å løft blikket ditt, det finnes en hel verden utenfor snappen din! Endret 6. mai av Hallepalle2 4
agent Skrevet 6. mai #19452 Skrevet 6. mai Hallepalle2 skrev (13 minutter siden): Så søtt! Når jeg adresserer det som jeg anser som usaklige kommentarer så lever jeg i en rosa skyverden. Det blir ikke mer patetisk enn det, prøv å løft blikket ditt, det finnes en hel verden utenfor snappen din! Hva veit du om snappen min ? Det er nok du som må komme ut av de rosa skyene, som IR har dullet deg inn i. Kan hende jeg er patetisk men tror ikke jeg er alene om det. Hvis du tar bort de rosa skyene, så ser du hvor patetisk IR har blitt. Ja jeg sa blitt, hun har forandret seg totalt siden jeg begynte å følge henne. 2 2 5
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19453 Skrevet 6. mai Lili-S skrev (32 minutter siden): Nå drar hun til Oman…. Etter å ha klaget over at hun ikke får nok tid med naboen før han drar for sommeren…. Og rett etter at hun fortalte han at hun ville bruke mest mulig tid med ham før han drar… Lurer på om hun reflekterer over at hun også bryter løftene sine til ham? Eller er ikke det så farlig? Det viktigste er visst at HAN møter HENNE på halvveien. Hun kommer nok aldri til å kunne holde på en mann. Hun burde velge singellivet en gang for alle og spare naboen. Han må være verdens mest tålmodige, eller hatt elendige erfaringer tidligere for å orke dette. Isabel gjør som Isabel vil…også må alle rundt Isabel gjøre som Isabel vil!
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19454 Skrevet 6. mai Sveits35 skrev (24 minutter siden): Hvis du ser tidspunktet jeg skrev innlegget så forstår du sikkert at de ikke hadde lagt ut de snappene der de forklarer nedbetalingsplanen. Der stod hun skulle kjøpe bil til ham. Men god plan. Nedbetalt på 1,5 år. Jeg hadde garantert gjort det samme som henne og gitt han det lånet Jeg ser og forstår😊
Hallepalle2 Skrevet 6. mai #19455 Skrevet 6. mai agent skrev (1 minutt siden): Hva veit du om snappen min ? Det er nok du som må komme ut av de rosa skyene, som IR har dullet deg inn i. Kan hende jeg er patetisk men tror ikke jeg er alene om det. Hvis du tar bort de rosa skyene, så ser du hvor patetisk IR har blitt. Ja jeg sa blitt, hun har forandret seg totalt siden jeg begynte å følge henne. Jeg følger henne ikke minutt for minutt, så jeg kjenner ganske lite til hverdagen hun viser på snap. Det jeg vet er at hun elsker slike som deg, du må huske at snap ikke skiller på fans eller ikke, hvert klikk du gir henne omsetter hun i penger. Er ikke det deilig å tenke på? 2 2
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19456 Skrevet 6. mai (endret) Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Jeg følger henne ikke minutt for minutt, så jeg kjenner ganske lite til hverdagen hun viser på snap. Det jeg vet er at hun elsker slike som deg, du må huske at snap ikke skiller på fans eller ikke, hvert klikk du gir henne omsetter hun i penger. Er ikke det deilig å tenke på? Merkelig du kan utale deg så bastant om du kjenner ganske lite til hverdagen til I på snap. Enig med deg at hvert klikk omsetter I i penger, noe jeg irriterer meg grønt på hver gang jeg klikker inn for å se. Dumskap…ja absolutt. Når det er sagt så er det veldig bra med kritiske øyne og ikke bare de som ser I som en dronning . Endret 6. mai av Sol2025
agent Skrevet 6. mai #19457 Skrevet 6. mai (endret) Hallepalle2 skrev (19 minutter siden): Jeg følger henne ikke minutt for minutt, så jeg kjenner ganske lite til hverdagen hun viser på snap. Det jeg vet er at hun elsker slike som deg, du må huske at snap ikke skiller på fans eller ikke, hvert klikk du gir henne omsetter hun i penger. Er ikke det deilig å tenke på? Nå kjenner ikke du meg, men bare til informasjon. Jeg titter bare innom hennes snapp, når det blir skrevet noe spennende her inne. En liten informasjon til jeg følger ikke resten av Raad familien. Synes andre ting er mer deilig, hva hun tjener interesserer meg i grunn ikke. Synes du det er deilig, hvilken følelse får du? Når hun tjener penger på løgn. Begynner å lure på om du er fra Raadsquad, mange blodfans der. Eller er du kanskje familie medlem. Endret 6. mai av agent 1 3
Hallepalle2 Skrevet 6. mai #19458 Skrevet 6. mai Sol2025 skrev (12 minutter siden): Merkelig du kan utale deg så bastant om du kjenner ganske lite til hverdagen til I på snap. Enig med deg at hvert klikk omsetter I i penger, noe jeg irriterer meg grønt på hver gang jeg klikker inn for å se. Dumskap…ja absolutt. Når det er sagt så er det veldig bra med kritiske øyne og ikke bare de som ser I som en dronning . Jeg uttaler meg om at det er unødvendig å gi henne alvorlige psykiske diagnoser. Det er faktisk alt. 3
Hallepalle2 Skrevet 6. mai #19459 Skrevet 6. mai agent skrev (2 minutter siden): Nå kjenner ikke du meg, men bare til informasjon. Jeg titter bare innom hennes snapp, når det blir skrevet noe spennende her inne. En liten informasjon til jeg følger ikke resten av Raad familien. Synes andre ting er mer deilig, hva hun tjener interesserer meg i grunn ikke. Synes du det er deilig, hvilken følelse får du? Når hun tjener penger på løgn. Jeg har faktisk ingen følelser ovenfor influenseren Isabell Raad, verken irritasjon eller beundring. Det jeg finner mest underholdende er denne tråden, spesielt når den flommer over av folk som diskuterer hver detalj hun legger ut, og som ikke innser at det er en villet strategi for å få flest mulig klikk. Hun må jo elske når folk prøver å overgå hverandre med å finne negative ting - det gjør at interessen holdes oppe og pengene flommer inn. Gøy. 1 2
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #19460 Skrevet 6. mai Hallepalle2 skrev (12 minutter siden): Jeg uttaler meg om at det er unødvendig å gi henne alvorlige psykiske diagnoser. Det er faktisk alt. Faktisk alt, er vel relativt i dine svar i denne tråden kanskje… At det er unødvendig med å diagnosere I er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå