Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Really skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig unnlater hun å poste sitt ekte jeg på sin egen snap. Der snakker hun rolig og fint til kameraten om hva som må kastes.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor i alle dager kameraten til rami skal måtte rydde isabel sin leilighet? Det er faktisk helt sykt. Betalte hun beachclub'en for han igår, og derfor må han jobbe for henne? Ja jeg lurer oppriktig på det.

Måten hun snakket til Rami på når hun vekket han mens han lå i sengen. Syntes jeg var spesielt ekkelt. Forstår søsken kan drive å tulle litt med hverandre. Men syntes Isabell virket veldig passivt aggressiv og snakket veldig nedlatende til han. Selv om hun prøvde å framstille det på en mer tullete måte. 
Og ikke nok med det så kompisen til Rami utrolig miserabel og oppgitt ut. Imens Isabell drev å dirigerte han og Rami rundt som tjenestefolk, når de knapt er halvvåkene. Guttene får jo ingen fred stakkars.

Endret av Alfakrøllen
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guris skrev (1 time siden):

Rami har slettet de Snappene hvor hun var så sint, det sier vel alt !!

De ligger fremdeles ut hos meg i hvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (4 minutter siden):

Hos meg også

Nei, de hvor hun var lynende sint er slettet, nå ser hun kun litt irritert ut for så å gå raskt over til smil og latter.

De Snappene med sorte gjennomtrengende øyne som bare stirret uten å snakke, er borte !!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (Akkurat nå):

Nei, de hvor hun var lynende sint er slettet, nå ser hun kun litt irritert ut for så å gå raskt over til smil og latter.

De Snappene med sorte gjennomtrengende øyne som bare stirret uten å snakke, er borte !!

Nei, de er fremdeles der. For eksempel de som er omtalt her, hvor hun har tungen ut av munnen og flere mener hun er svart i blikket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfakrøllen skrev (22 minutter siden):

Måten hun snakket til Rami på når hun vekket han mens han lå i sengen. Syntes jeg var spesielt ekkelt. Forstår søsken kan drive å tulle litt med hverandre. Men syntes Isabell virket veldig passivt aggressiv og snakket veldig nedlatende til han. Selv om hun prøvde å framstille det på en mer tullete måte. 
Og ikke nok med det så kompisen til Rami utrolig miserabel og oppgitt ut. Imens Isabell drev å dirigerte han og Rami rundt som tjenestefolk, når de knapt er halvvåkene. Guttene får jo ingen fred stakkars.

I elsker å vekke folk, alltid det første hun gjør når hun kommer hjem eller våkner, uansett om klokken er 7 på morgenen. Ingen skal sove når I er våken !!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Rami og Sidra fått snap forbud av sjefen? 

En ting er ihvertfall sikkert, hadde det vært min søster som kommanderte meg til å stå opp og rydde boden hennes, hadde jeg bedt henne holde kjeft, og finne noen andre og herse med. Virker som de er redd henne når de ikke tør si henne imot.

Endret av Really
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (37 minutter siden):

Nei, de er ikke det hos meg!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (11 minutter siden):

Nei, de er ikke det hos meg!!

De er hos meg? Jeg gikk inn å så hans snapp før det ble postet om dem her, og alt er hos meg fremdeles.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (11 minutter siden):

De er hos meg? Jeg gikk inn å så hans snapp før det ble postet om dem her, og alt er hos meg fremdeles.

Sier ikke du og angel75 det samme?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

firetoen skrev (2 minutter siden):

Sier ikke du og angel75 det samme?

Jo jeg siterte feil person 🙈 Gikk litt kjapt i svingene her 😅 Sorry Angel75 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Bare tull. Stemmer ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt Isabell veldig lenge. Jeg begynte kun å følge med på henne i desember i 2024. Etter å fulgt med på henne relativt regelmessig siden da, har jeg dannet meg et helt annet bilde av henne enn det jeg opprinnelig hadde. Som jeg synes er forstyrrende.

I starten fikk jeg inntrykk av at hun var veldig genuin, jordnær og skilte seg ut fra mange andre  influensere. Men i ettertid har jeg skjønt det at mesteparten av innholdet hennes er fabrikkert for å framstille henne på akkurat denne måten. Hun viser kun de sidene av seg selv hun vil at følgerne sine skal se. Dette blir veldig tydelig når vi setter innholdet hun poster av seg selv i kontrast med det søsknene hennes noen gang poster av henne. Som for eksempel det Rami postet i dag. Som jeg nevnte i starten av posten min så fikk jeg et helt annet inntrykk av I da jeg først begynte å følge henne, enn det jeg har nå. Nå er det ikke så lett å se henne som noe annet enn overfladisk. Mye ser ut til å handle om fasade.

Tilbake til denne drømmen hun har om å få barn. Som jeg har nevnt i noen av de andre postene mine, men ikke utforsket på den måten jeg gjør nå. Hvorfor vil hun egentlig ha barn? Dette er et spørsmål som jeg mener I selv burde sette seg ned å reflektere rundt. Men også vurdere om hun for øyeblikket faktisk har det som trengs for å være en god forelder. Og om hun konkluderer at hun ikke har det (noe vi vet hun ikke har), burde hun vurdere hvilke aktuelle endringer hun må innføre for å bli en god forelder. 

Jeg mener at I ikke er i nærheten av å ha det som trengs for å være en god forelder. Hun må jobbe med seg selv ganske mye og gjøre drastiske endringer på livsstilen sin, om hun ønsker å få barn i nærmeste framtid. Hun kan ikke drive å leve på take away mat, ta spontan-turer til Maldievene hver måned og dra på snabel safari hos naboen hver kveld om hun har barn å ta seg av. I virker generelt uforsvarlig og tilfeller helt ansvarsløs i mange aspekter av livet hennes. Hun er utrolig umoden, snakker og tenker likt som mange mye yngre enn henne. Dette har til og med jeg lagt merke til som noen som er over ti år yngre enn I.

Hun kan ikke en gang ta var på seg selv, hvordan i all verden skal hun kunne ta vare på et barn? Så hvorfor er det hun vil ha barn? Hun vil nok ikke ha barn fordi hun har intensjoner om å ta vare på det barnet. Hun vil ha barn på samme måte som hun vil ha en veske til en halv million, men som slenger inn på et rom og glemmer av etter noen timer. På lik måte som at om hun faktisk får barn med de holdningene hun har nå, er det nok mest sannsynlig at hun kommer til å ansette en barnepike som tar seg av barna hennes. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (8 timer siden):

Det som blir diskutert her er det hun tillater oss se. 

Vi har forskjellige meninger,  det må vi få lov til å ha.

Hva er så forkastelig at du mener vi trenger ID innlogging?

Å gi et menneske så tunge diagnoser som det gjøres nå er forkastelig. Det har ingenting med forskjellige meninger å gjøre. 

Guris skrev (7 timer siden):

'Hoarder' begynner å bli betegnende på I nå faktisk. Og hele familien er 'enablers' og støtter henne i galskapen.

Og hun er stolt over at alle søskenene hennes lever av Snap (nye NAV) og ikke gjør noe samfunnsnyttig eller utviklende for seg selv. 

På hvilken måte sidestiller du Nav og Snap? 

agent skrev (4 timer siden):

Måtte innom Rami🤣 dere har rett hun er sint og oppgitt.

Er det farlig og sjokkerende? At voksne folk blir irriterte og oppgitt på hverandre er da helt normalt og akseptabelt. Det kan ikke skade å få friske ungdommer opp av sengen før middag, og om de har en avtale så er det helt greit å forvente at den blir holdt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkemamsen skrev (16 timer siden):

Hva sa ho 

De var på Dubai Mall og gikk ved en Lululemon butikk. Sidra sa ikke engang noe, så begynner Isabel, på en skikkelig nebbete måte å kalle henne bortskjemt og minne henne på om hvor mye Lululemon I allerede har kjøpt til henne. Du må slutte å være så j@vla bortskjemt - var det hun sa. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Større drama og bitching i denne tråden enn i IR sitt liv, det sier noe.:popcorn:

Ja helt enig. Det er bare å poppe popcornet.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfakrøllen skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt Isabell veldig lenge. Jeg begynte kun å følge med på henne i desember i 2024. Etter å fulgt med på henne relativt regelmessig siden da, har jeg dannet meg et helt annet bilde av henne enn det jeg opprinnelig hadde. Som jeg synes er forstyrrende.

I starten fikk jeg inntrykk av at hun var veldig genuin, jordnær og skilte seg ut fra mange andre  influensere. Men i ettertid har jeg skjønt det at mesteparten av innholdet hennes er fabrikkert for å framstille henne på akkurat denne måten. Hun viser kun de sidene av seg selv hun vil at følgerne sine skal se. Dette blir veldig tydelig når vi setter innholdet hun poster av seg selv i kontrast med det søsknene hennes noen gang poster av henne. Som for eksempel det Rami postet i dag. Som jeg nevnte i starten av posten min så fikk jeg et helt annet inntrykk av I da jeg først begynte å følge henne, enn det jeg har nå. Nå er det ikke så lett å se henne som noe annet enn overfladisk. Mye ser ut til å handle om fasade.

Tilbake til denne drømmen hun har om å få barn. Som jeg har nevnt i noen av de andre postene mine, men ikke utforsket på den måten jeg gjør nå. Hvorfor vil hun egentlig ha barn? Dette er et spørsmål som jeg mener I selv burde sette seg ned å reflektere rundt. Men også vurdere om hun for øyeblikket faktisk har det som trengs for å være en god forelder. Og om hun konkluderer at hun ikke har det (noe vi vet hun ikke har), burde hun vurdere hvilke aktuelle endringer hun må innføre for å bli en god forelder. 

Jeg mener at I ikke er i nærheten av å ha det som trengs for å være en god forelder. Hun må jobbe med seg selv ganske mye og gjøre drastiske endringer på livsstilen sin, om hun ønsker å få barn i nærmeste framtid. Hun kan ikke drive å leve på take away mat, ta spontan-turer til Maldievene hver måned og dra på snabel safari hos naboen hver kveld om hun har barn å ta seg av. I virker generelt uforsvarlig og tilfeller helt ansvarsløs i mange aspekter av livet hennes. Hun er utrolig umoden, snakker og tenker likt som mange mye yngre enn henne. Dette har til og med jeg lagt merke til som noen som er over ti år yngre enn I.

Hun kan ikke en gang ta var på seg selv, hvordan i all verden skal hun kunne ta vare på et barn? Så hvorfor er det hun vil ha barn? Hun vil nok ikke ha barn fordi hun har intensjoner om å ta vare på det barnet. Hun vil ha barn på samme måte som hun vil ha en veske til en halv million, men som slenger inn på et rom og glemmer av etter noen timer. På lik måte som at om hun faktisk får barn med de holdningene hun har nå, er det nok mest sannsynlig at hun kommer til å ansette en barnepike som tar seg av barna hennes. 

Det var ett fint og reflektert innlegg, er så enig med deg.  🎯💯👏

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (29 minutter siden):

Å gi et menneske så tunge diagnoser som det gjøres nå er forkastelig. Det har ingenting med forskjellige meninger å gjøre. 

På hvilken måte sidestiller du Nav og Snap? 

Er det farlig og sjokkerende? At voksne folk blir irriterte og oppgitt på hverandre er da helt normalt og akseptabelt. Det kan ikke skade å få friske ungdommer opp av sengen før middag, og om de har en avtale så er det helt greit å forvente at den blir holdt. 

Hennes oppførsel er ikke nice, hun tenker bare på seg selv.

Bare sånn hun oppførte seg til Rami, godt han filmet. Han har tross alt besøk av en kamerat,  de skal vel ikke rydde dritten etter henne. Bare for at hun skal på pale tur til naboen. Helt enig med Rami,  hun kunne holdt seg hjemme hvis det var så viktig å rydde.

Hun har virkelig vist hvor egoistisk hun er, flere og flere legger merke til det.

Nå har vi også sett at hun har store problem med hoarding.

Men du kan leve i rosa sky verden og tro bare godt om henne.😃

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig naboen som er så privat vil gifte seg med Isabell 😅 han lever for å være privat. Hun selger seg selv for fame. Sier jo seg selv de er ikke er " ment to be " . Hun er 30 og sitter babler på " tea time " om overnatting hos en gutt . Hun er helt lost stakkar jente

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...