Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

EKTE venner, vettu 👀IMG_5538.thumb.jpeg.d576f2fdccf4e3c6f99b8c8eee630689.jpeg

Jeg tjener jo penger på dere nek, kjære søte venninner 😄

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (36 minutter siden):

EKTE venner, vettu 👀IMG_5538.thumb.jpeg.d576f2fdccf4e3c6f99b8c8eee630689.jpeg

Skremmende at sånne mennesker eksisterer.. De må jo være null kildekritiske og sluker alt som evt blir servert dem uansett hva det måtte være 🙈🙈🙈

Lette å lede utfor stupet er de i hvert fall både for myndigheter og kyniske influensere!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt igjen nå, og hun sier at folk fant ut hun var på Ritz pga et tak? Vel, jeg så et noen av de første snappene hun la ut fra turen og på den ene så ser en tydelig at det står Ritz på en konvolutt eller noe sånt. Så tror ikke det stemmer helt.

Tydeligvis blitt en veldig greie dette nå med at folk stalker henne osv. Men, er jo typisk Isabel å finne et «tema» som skal diskuteres ihjel, analyseres opp og ned og i mente osv. Tror hun blåser det opp noe veldig, hun er jo ikke akkurat A kjendis 🥴. Men, pengene har en bakside og når du bretter ut livet på den måten så er det alltid noen som ikke helt klarer å skjønne at elsklinger, venninner og jentegjeng kun handler om en ting: Penger! ! 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (23 minutter siden):

Så litt igjen nå, og hun sier at folk fant ut hun var på Ritz pga et tak? Vel, jeg så et noen av de første snappene hun la ut fra turen og på den ene så ser en tydelig at det står Ritz på en konvolutt eller noe sånt. Så tror ikke det stemmer helt.

Tydeligvis blitt en veldig greie dette nå med at folk stalker henne osv. Men, er jo typisk Isabel å finne et «tema» som skal diskuteres ihjel, analyseres opp og ned og i mente osv. Tror hun blåser det opp noe veldig, hun er jo ikke akkurat A kjendis 🥴. Men, pengene har en bakside og når du bretter ut livet på den måten så er det alltid noen som ikke helt klarer å skjønne at elsklinger, venninner og jentegjeng kun handler om en ting: Penger! ! 

Tydelig hun leser innpå Jodel for der vet jeg de diskuterte taket og kom fram til den resorten hun var på 👍🏼🤪🤩 

Men ja, intet nytt under solen det akkurat 

Hun har fulgt med både innpå her og på Jodel i årevis så er det sagt.

Endret av Classy
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (4 minutter siden):

Tydelig hun leser innpå Jodel for der vet jeg de diskuterte taket og kom fram til den resorten hun var på 👍🏼🤪🤩 

Men ja, intet nytt under solen det akkurat 

Såpass! Diskuterer de virkelig sånt? 😅 Merker at jeg er for lite på Jodel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (4 minutter siden):

Ja, de visste hvilken resort hun var på innpå Jodel ja.. Det var der tommelen til naboen også ble diskutert høyt pga neglebitinga.. Hun har alltid sagt han er en stabil businessmann, men ekte businessmenn biter vel ikke negler i den grad?? 🤔 Dette var skikkelig next level.. Mildt sagt

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (44 minutter siden):

Jeg prøvde meg på Jodel en gang for å se hva folk snakker om vedr. Isabel, men skjønte ingenting av det, fikk bare opp rare meldinger fra min egen by a typ «Hvor kan en få kjøpt koksboller nå?» typisk lagt ut kl halv ett på natta. 
Så det ga jeg bare opp….…..og ja, jeg er passert 50 👵🏻

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Jeg prøvde meg på Jodel en gang for å se hva folk snakker om vedr. Isabel, men skjønte ingenting av det, fikk bare opp rare meldinger fra min egen by a typ «Hvor kan en få kjøpt koksboller nå?» typisk lagt ut kl halv ett på natta. 

Same 😂 men jeg har bare bikket 30😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (2 timer siden):

Ja, de visste hvilken resort hun var på innpå Jodel ja.. Det var der tommelen til naboen også ble diskutert høyt pga neglebitinga.. Hun har alltid sagt han er en stabil businessmann, men ekte businessmenn biter vel ikke negler i den grad?? 🤔 Dette var skikkelig next level.. Mildt sagt

Såpass ja... Det er jo galskap 😅

Man kan vel bite negler selv om man er businessmann? 

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Nei ikke god på Jodel jeg heller, men det er en egen kanal som heter bloggersnikksnakk som man kan søke opp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 minutter siden):

Såpass ja... Det er jo galskap 😅

Man kan vel bite negler selv om man er businessmann? 

Nei ikke god på Jodel jeg heller, men det er en egen kanal som heter bloggersnikksnakk som man kan søke opp :)

Så absolutt kan han bite negler som businessmann. Etter hva jeg har forstått (hva Isabel har fortalt) så har naboen også slitt mye og har traumehistorikk. Derfor syntes jeg syndt på han, for jeg vet hvordan det er å bite negler pga av angst.

Har kompleks PTSD, og beit negler selv i 25 år. Eneste grunnen til at jeg stoppa var at jeg måtte gå med tannskinner (usynlig tannregulering) i 42 uker. Desverre skifta jeg fokus til huden rundt neglene, og har nå gått fra å bite negler til å ødelegge huden rundt dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så frustrert av henne og Naboen. Hun ønsker ikke å inngå forhold og bli kjæreste men forventer tydelig å bli behandlet som kjæreste. Orker ikke.😖

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (12 minutter siden):

Så absolutt kan han bite negler som businessmann. Etter hva jeg har forstått (hva Isabel har fortalt) så har naboen også slitt mye og har traumehistorikk. Derfor syntes jeg syndt på han, for jeg vet hvordan det er å bite negler pga av angst.

Har kompleks PTSD, og beit negler selv i 25 år. Eneste grunnen til at jeg stoppa var at jeg måtte gå med tannskinner (usynlig tannregulering) i 42 uker. Desverre skifta jeg fokus til huden rundt neglene, og har nå gått fra å bite negler til å ødelegge huden rundt dem. 

Ja når du sier det så husker jeg det også. Det kan jo også forklare hvorfor han er så rigid som han er på rutinene sine, det er jo en måte å ha kontroll på. Men dette blir jo rein spekulering fra oss.

Stor klem til deg ❤️ Håper du har det greit etter forholdene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...