Pigaloppa Skrevet 22. april #18581 Skrevet 22. april agent skrev (3 timer siden): Å i sommer ville han ta henne med til stedet der delfinen er. Så hun får hilst på den. Road trip med overnattinger, middager osv. Men da skal dama på 31 til Mykonos for hot girl summer igjen. Lurer på hvem som skal bli med denne gangen. Neppe Alexandra 😆 7
Heike72 Skrevet 22. april #18582 Skrevet 22. april Den dama passer best som singel og UTEN BARN. Hun blir aldri fornøyd, har syke vrangforestillinger og forventninger til alle rundt seg. Hun fikk gave og blomster av han på Maldivene og han har tatt masse initiativ til tid sammen nå etterpå, også ut på middag. Men det er ikke nok fordi det mangler «nå feirer vi bursdagen din» 🙈🤷🏼♀️ Innser ikke naboen snart sitt eget beste og kommer seg vekk, så er det noe galt med han også. 11 4
Miimosa Skrevet 22. april #18583 Skrevet 22. april Min samboer mener fremdeles etter 10 år at bursdag er en dag i året og jeg er helt enig. Den dagen feires jeg fra morgen til klokken slår 00:00 med kaker, blomster, gaver og oppmerksomhet. I valgte å være vekk, han sendte den fineste gaven hun har fått dit etter hun oppførte seg bananas. Etter hun har kommet hjem har det vært en lang lang rekke med små ting fra cookies, vann hun liker, omsorg når hun er syk, middag ute, trening sammen, jordbær og sjokolade og overnatting, han har brukt så mye tid på små ting som hun mener betyr alt. Han har tatt så mye intitiativ at hun sa selv hun rekker ikke gjøre det engang. Han var med til Maldivene og vil på roadtrip for å besøke delfinen hun fikk i gave i sommer. Dette ble faktisk for mye for meg også at hun nå fremdeles sitter å sier at han ikke er nok. Forstår hun ikke at han sine kvaliteter er utrolig viktig i en far, han er stødig noe som er utrolig viktig for henne også. Hadde hun blitt sammen med han hadde det vært maks 2 år til med reising og frihet før hun og barnet trenger rutiner og trygghet, de neste 18 årene minimum. Altså ærlig talt. 5 1 12
Istapp Skrevet 22. april #18584 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (2 timer siden): Huff da. Har du noe positivt å si om din medsøster? Medsøster??? Respekt er ikke noe du bare får, det er noe du gjør deg fortjent til å få. Synes jeg IR fremstår i handling, holdning, moral og verdier til en som fortjener min respekt? Nei! 8 9
Murukleiven Skrevet 22. april #18585 Skrevet 22. april Isabel har levd for lenge i sin influnenser verden og har mistet totalt bakkekontakt 7 17
Pigaloppa Skrevet 22. april #18586 Skrevet 22. april Heike72 skrev (14 minutter siden): Den dama passer best som singel og UTEN BARN. Hun blir aldri fornøyd, har syke vrangforestillinger og forventninger til alle rundt seg. Hun fikk gave og blomster av han på Maldivene og han har tatt masse initiativ til tid sammen nå etterpå, også ut på middag. Men det er ikke nok fordi det mangler «nå feirer vi bursdagen din» 🙈🤷🏼♀️ Innser ikke naboen snart sitt eget beste og kommer seg vekk, så er det noe galt med han også. Helt enig at hun ikke bør få barn. Barn trenger trygge og kjærlige omgivelser å vokse opp i. Men så sier Isabel i dag at nå må hun visst til København for å få sprøyta sæd opp i fiffi.. 4 4
Pigaloppa Skrevet 22. april #18587 Skrevet 22. april Istapp skrev (2 minutter siden): Medsøster??? Respekt er ikke noe du bare får, det er noe du gjør deg fortjent til å få. Synes jeg IR fremstår i handling, holdning, moral og verdier til en som fortjener min respekt? Nei! Null respekt for den dama 8 4
Sweet Caroline Skrevet 22. april #18588 Skrevet 22. april Heike72 skrev (På 19.4.2025 den 17.46): Hun går rundt på Dubai mal og er overrasket over at det ikke finnes påskepynt 🙈 Vet hun hva påske er? Det er vel ganske naturlig at det ikke finnes pynt til en kristen høytid i et muslimsk land 🙈 Classy skrev (På 19.4.2025 den 18.21): Dumskapen kjenner ingen grenser 🙈😂😂🤡🤡🤡 Velinda skrev (På 19.4.2025 den 18.13): Er det muligt😂 De feirer både påske og jul i Dubai. Julepynten er jo overdådig og i påsken feirer de med egg, harepuser, god mat og skattejakt. Dubai Mall har vel et av verdens største juletrær pyntet til jul. 2
agent Skrevet 22. april #18589 Skrevet 22. april Pigaloppa skrev (45 minutter siden): Neppe Alexandra 😆 Hvem av alle venninnene får æren🙈🙉 Bimbo, Karen og Rami, da kan hun styre akkurat som hun vil. 4 5
agent Skrevet 22. april #18590 Skrevet 22. april Pigaloppa skrev (25 minutter siden): Helt enig at hun ikke bør få barn. Barn trenger trygge og kjærlige omgivelser å vokse opp i. Men så sier Isabel i dag at nå må hun visst til København for å få sprøyta sæd opp i fiffi.. Hu er ikke god 🤣 7
smiiiley Skrevet 22. april #18591 Skrevet 22. april Miimosa skrev (2 timer siden): Min samboer mener fremdeles etter 10 år at bursdag er en dag i året og jeg er helt enig. Den dagen feires jeg fra morgen til klokken slår 00:00 med kaker, blomster, gaver og oppmerksomhet. I valgte å være vekk, han sendte den fineste gaven hun har fått dit etter hun oppførte seg bananas. Etter hun har kommet hjem har det vært en lang lang rekke med små ting fra cookies, vann hun liker, omsorg når hun er syk, middag ute, trening sammen, jordbær og sjokolade og overnatting, han har brukt så mye tid på små ting som hun mener betyr alt. Han har tatt så mye intitiativ at hun sa selv hun rekker ikke gjøre det engang. Han var med til Maldivene og vil på roadtrip for å besøke delfinen hun fikk i gave i sommer. Dette ble faktisk for mye for meg også at hun nå fremdeles sitter å sier at han ikke er nok. Forstår hun ikke at han sine kvaliteter er utrolig viktig i en far, han er stødig noe som er utrolig viktig for henne også. Hadde hun blitt sammen med han hadde det vært maks 2 år til med reising og frihet før hun og barnet trenger rutiner og trygghet, de neste 18 årene minimum. Altså ærlig talt. Spot on 2
Velinda Skrevet 22. april #18592 Skrevet 22. april Søsteren sier hun har komt seg utav insestbygda Randaberg,jeg kjenner flere som bor der å de er helt rysta🙈hun virker ikke så veldig smart 10 2
Sol Rampelyset Skrevet 22. april #18593 Skrevet 22. april Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Classy Skrevet 22. april #18594 Skrevet 22. april (endret) Velinda skrev (39 minutter siden): Søsteren sier hun har komt seg utav insestbygda Randaberg,jeg kjenner flere som bor der å de er helt rysta🙈hun virker ikke så veldig smart Snakk om å sverte ei bygd så grasalt bare fordi du har fått litt følgere du kan påvirke til å tro hva som helst.. Motbydelig.. Endret 22. april av Classy 13 2
Hatsumomo Skrevet 22. april #18595 Skrevet 22. april (endret) Pratet i over 3 timer på tlf med han ja... altså, skal dama bli ferdig her så må hun kutte han fullstendig ut. Men hun skal liksom ha han som en "venn" og dermed blir de jo aldri ferdige med dette dramaet. Det er så gørrkjedelig å høre maset om dette på snappen hennes... skal det fortsette i flere i dager nå så blir det pause igjen fra snappen hennes Endret 22. april av Hatsumomo 5 1
lajlaj Skrevet 22. april #18596 Skrevet 22. april mia90 skrev (3 timer siden): Jeg føler meg lurt…. Hun bruker utroooolig mye filter, det ser jeg når filteret glitcher. Dette hadde jeg ikke trodd om henne. Hun er jo så pen. Håper ikke 12 år gamle jenter blir like lurt som meg. Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre. Det er jo direkte svindel mtp hudpleien hun selger… Ikke rart hun bruker filter når man hugger til så fort man kan? "Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre" - var det nødvendig? 11 1
Moni123 Skrevet 22. april #18597 Skrevet 22. april (endret) Går vi tilbake et par sider der flere sa at hun bare gjør det for å selge mer. Nesten så jeg tror det hvis det plutselig ordner seg nå. Endret 22. april av Moni123 4
Gjesti7654 Skrevet 22. april #18598 Skrevet 22. april lajlaj skrev (29 minutter siden): Ikke rart hun bruker filter når man hugger til så fort man kan? "Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre" - var det nødvendig? SÅ ENIG. Jeg har mye verre hud enn Isabel. Synes huden hennes er helt normal og gjennomsnittlig fin jeg. Hun har ikke stygg hud i det heletatt, og om hun har det så ser isåfall ikke jeg ut. Så thanks I guess til den som skrev den kommentaren... 5 4
agent Skrevet 22. april #18599 Skrevet 22. april (endret) Er de fortsatt KK ? Vært avlogget ett par timer 🫣 Endret 22. april av agent 1
mia90 Skrevet 22. april #18600 Skrevet 22. april lajlaj skrev (38 minutter siden): Ikke rart hun bruker filter når man hugger til så fort man kan? "Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre" - var det nødvendig? Hadde hun ikke brukt filter hadde jeg ikke nevnt noe. Ja, det var nødvendig, og jeg kan forklare det for deg. Jeg, med middels inntekt, ingen som vasker og bytter sengetøy for meg, ikke går til hudpleie så ofte som jeg gjerne skulle gjort, ikke har tilgang på alle slags serum og kremer og whatnot. Som heller ikke bruker filter. Selv jeg har bedre hud. Hadde hun kunne stått for hvordan hun ser ut og ikke filtrert det bort, for masse unge jenter som sliter med hud å se, da hadde hun virket som en person med integritet og bakkekontakt og dermed kunne vært et godt forbilde. Noe hun nå helt tydelig ikke er. 3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå